خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال قبله عالم قسمت 5 پنجم و 6 ششم ( قسمت ۵ و ۶ قبله عالم ) کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۹۵

دانلود قسمت 5 پنجم سریال قبله عالم قسمت 6 ششم که هر دو بصورت همزمان منتشر می شود را کامل و قانونی با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 6 قبله عالم قسمت 5 پنجم ۵ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا این هفته قسمت 5 و 6 سریال قبله عالم قسمت پنجم و ششم بصورت همزمان منتشر می شود و در قسمت قبل دیدیم که شاه و همراهان متوجه شده اند که به زمان آینده آمده اند و متوجه شده اند که سلسله آنها از بین رفته است و دارند نقشه های می کشند و در خلاصه داستان قسمت قبل آمده که قشنگ معلومه زن زندگی هستی!… همه ی زن ها بچه تربیت می کنن فوق فوقش بچشون دکتر و مهندس میشه، شما بچه تربیت کردی شده شاه… ولی در قسمت 5 سریال قبله عالم و قسمت 6 ششم آمده است که ایرانی جماعت غم زیاد دارند اما اشکشون دم مشکشون نیست. که در ادامه می توانید به دانلود سریال قبله عالم قسمت 5 پنجم ۵ و 6 ششم ۶ بپردازید.

***********************

برای دانلود قسمت 5 و 6 سریال قبله عالم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال قبله عالم قسمت 5 و 6

************************


دانلود سریال قبله عالم قسمت 5 پنجم و 6 ششم ( قسمت ۵ و ۶ قبله عالم ) کامل

درباره سریال قبله عالم

دسریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد کمیلی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، پژمان بازغی , سوگل خلیق به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال قبله عالم قسمت پنجم 5 و ششم 6

حامد کمیلی (ناصرالدین شاه قاجار)، هادی کاظمی (ظل الدوله)، شقایق دهقان (مهدعلیا)، سام درخشانی، اردشیر رستمی (خشایار)، مارین ون هولک، پژمان بازغی (میرزا رضا کرمانی)، سوگل خلیق (مونس) و…

 

بیوگرافی سید هادی کاظمی بازیگر سریال قبله عالم

سید هادی کاظمی (زادهٔ ۱۳ آبان ۱۳۵۵)، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.وی با سریال شب‌های برره به شهرت رسید و در آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می‌توان به بازی در نقش نظام دوبرره و باباشاه و امیریل زهره خانی و ظل الدوله اشاره نمود.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد که از 19 سالگی وارد تئاتر شد و در 41 سالگی با سمانه پاکدل بازیگر سینما ازدواج کرد. در یک خانواده مردانه و تورک زبان با سه برادر بنام های مهدی ، حامد و توحید به دنیا آمد ، پدرش (روحانی) در قید حیات بوده و مادرش فوت کرده است شاید جالب باشد بدانید هادی کاظمی سید است اما بخاطر ورودش به کار هنری و کمدی این پیشوند رو مسئولان مربوطه حذف کردند !

شهرت هادی کاظمی از سال 1384 با سریال شب های برره شروع شد و در سریال قهوه تلخ با نقش بابا کنار جواد عزتی در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید

کاظمی در فیلم های سینمایی قانون مورفی، به وقت خماری، مصادره، امیر، من دیوانه نیستم، ۵۰ کیلو آلبالو، ایران برگر، مجموعه های تلویزیونی علی البدل، زعفرانی، دورهمی، بیدارباش، بهانه ای برای بودن، در چشم باد، مرد دوهزارچهره، باغ مظفر، شب های برره، شبکه سه و نیم، صفر درجه، مهمانان مادربزرگ، پاورچین، مجموعه های نمایش خانگی قبله عالم و شبهای مافیا (اختصاصی فیلیمو)، ۱۳ شمالی، سال های دور از خانه، آسپرین، شوخی کردم، شاهگوش، ویلای من، کار کاذب، کلاهبردار، قهوه تلخ، شب به یادماندنی، گنج مظفر، فضانوردان، مجموعه ویدیویی شام ایرانی، مستند من ناصر حجازی هستم، فیلم بمب خنده، تله فیلم های سفید امضا، خواب فروش، بی تابی، گردان آبنبات چوبی، بمانی هفتم حضور داشته است. او همچنین در برنامه خندوانه و انیمیشن فیلم پرندگان خشمگین به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است.

از تماشا و دانلود قسمت ۵ و ۶ سریال قبله عالم قسمت پنجم 5 و ششم 6 لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز