خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت ۵ و ۶ سریال قبله عالم (کامل) کیفیت بالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۸۵

قسمت 5 و 6 سریال قبله عالم هر دو امروز یکشنبه 11 مهرماه سال 1400 منتشر شده است. لینک های دانلود هردو قسمت در ادامه این مطلب قابل مشاهده هست و می‌توانید با بالاترین کیفیت قسمت پنجم و ششم قبله عالم را دانلود کنید.

در چند سال اخیر سریال‌های خانگی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. موضوعات جذاب این سریال‌ها و بازی بازیگران معروف و حرفه‌ای باعث شده تا این سریال‌ها بسیار محبوب واقع شوند و افراد بسیاری آن‌ها را دنبال کنند. در مدت اخیر موضوع اکثر سریال‌های خانگی، درام، عاشقانه و یا سیاسی بوده و کمتر شاهد تولید سریال‌های طنز بوده‌ایم.

سریال قبله عالم یکی از سریال‌های خانگی است که یک اثر طنز و بسیار تماشایی با بازی بازیگران معروف است. اگر شما هم طرفدار سریال‌های طنز هستید، تا پایان با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با سریال طنز قبله عالم، بتوانید این سریال جذاب را با کیفیت عالی دانلود کنید.

فیلم یا سریال قبله عالم

قبله عالم محصولی از حامد و منوچهر محمدی است. می‌توان گفت در این سال‌ها، پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی توسط حامد و منوچهر محمدی ساخته شده و به روی پرده رفته است. این دو نفر در تهیه و تولید فیلم‌های کمدی با سطح بالا، مهارت بسیار خوبی دارند. آثاری مانند اکسیدان، مارمولک، چهار انگشت، طلا و مس، حوض نقاشی و غیره نشان دهنده این است که این بار هم می‌توانیم شاهد یک فیلم جذاب کمدی از حامد و منوچهر محمدی باشیم.

تهیه کنندگی فیلم قبله عالم بر عهده منوچهر هادی و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده حامد محمدی است. سریال قبله عالم بعد از «سریال جیران» و «آهوی من مارال»، سومین سریالی است که در مورد زندگی ناصرالدین شاه ساخته شده است.

با دانلود قسمت پنجم و ششم سریال قبله عالم، می‌توانید از تماشای این سریال جذاب، نهایت لذت را ببرید و لحظاتی شاد و مفرح برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

اطلاعات و عوامل سریال قبله عالم

دانلود قسمت ۵ و ۶ سریال قبله عالم (کامل) کیفیت بالا

بازار سریال‌های نمایش خانگی این روزها داغ شده و سریال‌های جذابی را به نمایش گذاشته می‌شود که هر کدام در نوع خود بسیار تماشایی هستند. با به پایان رسیدن تعدادی از این سریال‌های خانگی، شاهد آغاز سریال‌های جدیدی هستیم که هر کدام نام‌های مشهور و حرفه‌ای زیادی را به یدک می‌کشند.

یکی از این مجموعه‌های جذاب و تماشایی که توسط حرفه‌ای‌های سینما و تلویزیون به روی صحنه رفته است، سریال جذاب و طنز قبله عالم است. اگر تمایل دارید تا در مورد این سریال جذاب اطلاعات بیشتری به دست آورید و خلاصه این سریال را بدانید، خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. همچنین می‌توانید با دانلود قسمت 5 قبله عالم از تماشای این سریال لذت ببرید.

مشخصات سریال قبله عالم

  • نوع: سریال
  • نام سریال: قبله عالم
  • نویسنده و کارگردان: حامد محمدی
  • تهیه کننده: منوچهر محمدی
  • ژانر: کمدی، تاریخی، خانوادگی
  • سال تولید: 1400
  • دانلود: قسمت 5 و 6 همزمان

حامد محمدی، نویسنده و کارگردان سریال قبله عالم

حامد محمدی، کارگردان، فیلم نامه نویس و نویسنده قهاری است که فیلم‌های بسیار جذابی را به روی صحنه برده است. او نویسنده فیلم‌هایی مانند طلا و مس و حوض نقاشی بوده است. همچنین کارگردانی فیلم‌های فرشته‌ها با هم می‌آیند، چهار انگشت و چپ راست نیز بر عهده او بوده است.

آثار درخشان این نویسنده و کارگردان حرفه‌ای نشان می‌دهد که او همواره کارهایی بسیار جذاب و تماشایی تولید کرده است. سریال قبله عالم نیز یکی دیگر از کارهای درخشانی است که او به کارنامه هنری خود اضافه کرده است. تماشای این سریال جذاب، لحظات شادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می‌توانید با دانلود قسمت پنجم و ششم سریال قبله عالم با کیفیت فول اچ دی، در اوقات فراغت خود به تماشای این سریال جذاب بپردازید.

منوچهر محمدی؛ تهیه کننده سریال قبله عالم

منوچر محمدی چهره‌ای آشنا و خوش نام است که همواره سریال‌ها و فیلم‌های جذابی را تولید می‌کند. ایشان در فیلم‌های چپ راست، اکسیدان، فرشته‌ها با هم می‌آیند، حوض نقاشی و بسیاری سریال‌های دیگر با پسر خود همکاری کرده و تهیه کنندگی آن‌ها را بر عهده داشته است.

همکاری این پدر و پسر در ساخت سریال و فیلم‌های مختلف، همواره نتیجه بسیار خوبی داشته است و همواره فیلم‌ها و سریال‌هایشان مورد استقبال تعداد بسیاری زیادی از مردم قرار می‌گیرد.

سریال قبله عالم نیز یکی از سریال‌هایی است که این پسر و پدر با همکاری هم ساخته‌اند و در همین چند قسمت ابتدایی که پخش شده، بسیار مورد استقبال و پسند مردم و طرفداران سینما قرار گرفته است. می‌توانید با دانلود قسمت پنجم سریال قبله عالم، از دیدن این سریال جذاب و تماشایی لذت ببرید. 

خلاصه سریال قبله عالم قسمت 5 و 6

داستان سریال قبله عالم در زمان گذشته و در دوران قاجار رقم می‌خورد! در این سریال جذاب و طنز، ناصر الدین شاه که ملقب به قبله عالم است، در آرزوی دستیابی به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص ساخته می‌شود، اما بعد از نوشیدن آن حوادثی رخ می‌دهد که باعث به وجود آمدن بخش‌های طنز و فانتزی سریال می‌شود. در این سریال به حرمسرای شاه قاجار و ماجراهای آن نیز پرداخته شده است.

با دریافت نسخه کامل سریال و دانلود قبله عالم قسمت 5، می‌توانید لذت تماشای یک سریال شاد و مفرح را به خود هدیه کنید.

6 نقش اصلی سریال قبله عالم

بازیگران این سریال ترکیبی از ستاره‌های سینمایی و تلوزیونی هستند که در ادامه 6 نقش اصلی آن را بررسی خواهیم کرد.

حامد کمیلی؛ در نقش ناصر الدین شاه

حامد کمیلی یکی از بازیگران معروف و ماهری است که در تعداد زیادی فیلم سینمایی، تلویزیونی و سریال ایفای نقش کرده است. او در فیلم‌های سینمایی پسر آدم دختر حوا، خوب بد جلف و ایتالیا ایتالیا، ژانر کمدی را تجربه کرده بود و این بار در سریال قبله عالم و در نقشی متفاوت به روی صحنه رفته است. . حامد کمیلی در قبله عالم بازیگر نقش ناصر الدین شاه و در واقع نقش اصلی این سریال است. بازی جذاب او در این سریال باعث دیدنی‌تر شدن این سریال جذاب شده است. با دانلود سریال قبله عالم قسمت پنجم، می‌توانید از تماشای این سریال لذت ببرید.

شقایق دهقان؛ در نقش مهد علیا

شقایق دهقان، بازیگری بسیار بااستعداد است که در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی بازی کرده و در اکثر آن‌ها خوش درخشیده است. ایشان در این سریال پرمخاطب، در نقشی متفاوت و جذاب و در نقش مهد علیا، مادر ناصر الدین شاه، به روی صحنه رفته‌اند.

هادی کاظمی؛ در نقش ظل الدوله

هادی کاظمی که با سریال شب‌های برره به شهرت رسیده، آثار بسیاری در سینما و تلویزیون دارد. او حتی در عرصه صداپیشگی نیز فعالیت داشته است. هادی کاظمی در این سریال در نقش ظل الدوله، صدر اعظم ناصر الدین شاه، جلوی دوربین می‌رود.

سوگل خلیلی؛ در نقش انیس الدوله

سوگل خلیلی یکی دیگر از بازیگران اصلی این سریال تماشایی است. او که پیش از این در فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و نیز تئاترهای مختلف به ایفای نقش پرداخته، در این سریال در نقش انیس الدوله، سوگلی و همسر مورد علاقه حرم سرای ناصر الدین شاه به روی صحنه رفته است.

پژمان بازغی؛ در نقش میرزا رضای کرمانی

پژمان بازغی، بازیگر مشهور و به نامی است که در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته و در تمام آن‌ها توانسته نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کند. در سریال جذاب و تماشایی قبله عالم نیز در نقش میرزا رضای کرمانی، قاتل ناصر الدین شاه، به ایفای نقش پرداخته است.

مارین ون هولک  

مارین ون هولک، یک بازیگر خانم هلندی است که چند سالی است به واسطه فعالیت‌های هنری که انجام می‌دهد، در ایران زندگی می‌کند و در این سریال ایفای نقش کرده است.

سایر بازیگران سریال قبله عالم

علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم بازیگران معروف دیگری نیز در این سریال تماشایی ایفای نقش کرده‌اند. که از بین آن‌ها می‌توان سام درخشانی، سروش صحت، سمانه پاکدل و اردشیر رستمی را نام برد.

لوکیشن سریال قبله عالم

فیلم برداری این سریال طنز، تاریخی و جذاب در اسفند ماه سال 1399 و در خانه طباطبایی‌ها، در شهر زیبای کاشان انجام گرفته است. می‌توانید با دانلود قسمت پنجم سریال قبله عالم، با لینک مستقیم لذت تماشای یک فیلم طنز و جذاب را به خود هدیه کنید.

نظرات کاربران درمورد قسمت 5 و 6 سریال قبله عالم

دانلود قسمت ۵ و ۶ سریال قبله عالم (کامل) کیفیت بالا

در این بخش نظرات کاربران در رابطه با قسمت پنجم و ششم سریال قبله عالم را از شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام جمع آوری کرده ایم:

  • مارینا نوشته: فیلم خیلی عالی هست اما زمانش مشخص نیست که کی پخش میشه یه روز میبینی نوشته 5 روز دگه روز بعد میری میبینی نوشته 8 روز دگه...موافقید؟
  • بهزاد نوشته: سریال جالب اما بی برنامه و بی نظم هیچ وقت ندیدیم زمان درستش پخش بشه
  • ساناز نوشته: ای کاش توی زمان گذشته می ماند اینجوری داستان جذاب تر می شد. مثلا کاری می کردن که شاه واقعی کشته بشه و شاه قلابی سلطنت کنه اینجوری جالب میشد... زمان گذشته بهتر بود
  • سینا ریگی نوشته: بهترین سریال تاریخی حتی از قوه تلخ هم قشنگ تر
  • محمدی نوشته: واقعا سریال بی‌نظیری هست مخصوصا بازیه آقای کمیلی محشره
  • اصغر نوشته: آخ جون دو قسمت باهم پخش شد
  • سارینا نوشته: کیا قبول دارن هادی کاظمی بازیگر بهتریه از سام درخشانی
  • مهناز نوشته: خیلی فیلمش قشنگ و جالبه ولی تو هر قسمتش هیچ اطفاقی نمی افتاده مثلا می تونی قسما اول و دومو نبینی قسمت ۳ و ۴ رشو ببینی هیچ فرقی با کسی ک کلشو دیده نداری
  • مهسا نوشته: یه بار ما از تاریخ داره خوشمون میاد اینا مجوز نمیدن
  • گلی نوشته: سلام من از این فیلم خوشم امد اما بدیش اینه که خیلی دیر پخش میشود
  • مسیح نوشته: قسمت 5 و 6 قبله عالم عالی بود؛ بی صبرانه منتظر قسمت جدید هستم
  • یوسفی نوشته: بابا شاه واقعی رو دکتره ی کاری کرده ک زنده مونده مثلا احیا یا...
  • علی اکبر نوشته: خیلی باحاله من که دوستش دارم
  • حامد نوشته: اون قسمتی رفتن کلانتری عالی بود خداییش
  • شیرازی نوشته: برای دوستانی که می‌پرسند دکتر چجوری ۱۳۰ سال رو زنده مونده اگر به قسمت دو دقت کنید میگه دکتر تا جایی که یادشون میاد بوده و همین شکلی بوده چون دکتر اکسیر جوانی خورده و بالای ۵۰۰ سال عمر کرده چیزی مثل جاودانگی
  • هانیه توسلی نوشته: عالی بی نظیر همه ی قسمت ها عالی
  • محمد عزتی نوشته: فاز اونی که میگه از قهوه تلخ بهتره رو متوجه‌نمیشم بعضی جاها رو کپی کرده از قهوه تلخ

دوستان حتما نظرات تون رو زیر همین پست بزارید که به عوامل سریال برسه. حتی اگه درمورد زمان پخش اعتراض دارید حتما کامنت بگذارید.

سوالات متداول قسمت 5 و 6 سریال قبله عالم

دلیل پخش قسمت 5 و 6 به صورت همزمان چیست؟

بنابر گفته فیلیمو (رسانه اصلی پخش این سریال): بدلیل گرفتن عدم مجوز قسمت 5 و اربعین قسمت های 5 و 6 همزمان در قالب یک قسمت پخش می‌شود.

زمان پخش سریال قبله عالم چه زمانی است؟

قبله عالم هر هفته یکبار ساعت 08 صبح روز یکشنبه پخش می‌شود و لینک های دانلود آن در دسترس قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز