خبرگزاری کار ایران

موج‌سواران نوشهر فاتح لیگ والیبال ساحلی/ دربی جذاب شمالی‌ها در بندر عباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۲۴

با برگزاری فینال لیگ برتر والیبال ساحلی، جام سردار شهید سلیمانی در بندر عباس، تیم موج‌سواران نوشهر توانست جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد.

به گزارش ایلنا، آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی ایران، ساحل شنی سورو در بندر عباس میزبان برترین ساحلی‌بازان ایران بود و دیدارهای رده‌بندی و مسابقه فینال انجام گرفت. مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های والیبال ساحلی ایران امسال به نام جام سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.
لیگ برتر والیبال ساحلی امسال با الگوبرداری از مسابقات انتخابی المپیک و با کسب دو پیروزی از حداکثر سه مسابقه برگزار شده و پس از هشت دور مسابقه به صورت رفت و برگشت، نهمین دور از این مسابقات به عنوان مرحله نهایی در بندر عباس انجام شد. ایران دومین کشور در منطقه است که لیگ خود را به این شکل برگزار می‌کند و تنها قطر دارای چنین مسابقاتی در خاور میانه است.
مرحله نهایی لیگ برتر با میزبانی هیات والیبال استان هرمزگان و با حمایت مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد و امشب هیجان بازی بین دو تیم موج‌سواران ساحل از نوشهر و ساوانا از بهشهر در ساحل سورو و در حضور تماشاگران مشتاق به اوج رسید.
دو تیم مازندارانی که به فینال رسیدند شامل چهار بازیکن ملی‌پوش هستند و به نوعی دربی شمال را در جنوب برگزار کردند.
در مسابقه فینال که بین موج‌سواران ساحل نوشهر و ساوانا شرق مازندران برگزار شد، ابوالحسن خاکی زاده والیبالیست اهل بندر عباس بسیار مورد تشویق همشهریانش که با حفظ فاصله اجتماعی به تماشای این دیدار آمده بودند قرار گرفت. آقاجانی هم‌تیمی او نیز در این مسابقه بسیار خوب ظاهر شد هر چند که تیم ساوانا در ست اول با فاصله یک امتیاز بازنده شد. 
در مقابل تیم موج سواران ساحل نیز متشکل از دو بازیکن ملی یعنی سالمی و آرش وکیلی بودند که ست اول را برنده شدند اما در ست دوم به آبی‌پوشان ساوانا با اختلاف زیادی باختند. ست اول با نتیجه 22ـ21 به سود موج‌سواران تمام شد و ست دوم را ساوانا با نتیجه 21ـ 11 برد. 
ست سوم که تعیین کننده قهرمان مسابقه بود با برتری موج‌سواران آغاز شد و این تیم فاصله قابل توجهی با ملی‌پوشان ساوانا ایجاد کرد. بازی در میانه ست سوم با نتیجه 10ـ 5 به سود موج‌سواران دنبال شد و دو تیم وقت استراحت را دنبال کردند. در ادامه اما باز هم این موج‌سواران بود که برتری خود را حفظ کرد و با به دست اوردن امتیاز 15 در ست سوم، برنده شد و قهرمانی را از آن خود کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز