خبرگزاری کار ایران

ماه مهر و شوق مدرسه با خرید لوازم تحریر جذاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۲۲

خرید لوازم تحریر هم برای محصلین هم پدر مادر ها جذاب است. امروزه تنوع بی نظیر لوازم مورد نیاز تحریر، باعث می شود شما برای خرید ارقام مورد نیازتان از خرید اینترنتی به جای حضوری استفاده کنید. زیرا در این صورت می توانید به راحتی قیمتها را مقایسه کنید و از میان تنوع بیشتری، لوازم مورد نیازتان را بخرید.

خرید لوازم تحریر جذاب، راهی برای ایجاد شوقِ محصلین در ایام کرونا

ماه مهر برای همه ما یادآور خاطرات شیرین مدرسه است. بوی کیف و کفش نو، لباس های مرتب و تمیز، لوازم تحریر و ........ .به رسم مهر و شروع مدارس، پدرها و مادر ها  هم برای فرزندانشان با همان شوق، لوازم مورد نیازشان را خرید می کنند تا دلخوشی های کوچک مهر برای آنها هم ثبت خاطره شود. اما دو سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس تعطیل می باشند و این موضوع تمام ذوق محصلین برای شروع سال تحصیلی را از بین برده و خیلی ها دل به درس نمیدهند. یکی از بهترین کارها برای ایجاد ذوق در درس خواندن و انگیزه برای تحصیل، خرید لوازم تحریر جذاب می باشد.

چرا باید لوازم تحریر  را به صورت آنلاین بخریم ؟

محصلین مخصوصا کودکان پایه دبستان، از ذوق استفاده از  لوازم تحریر زیبایشان، دل به درس می دهند و تکالیفشان را به دقت انجام می دهند.

لیست خرید وسایل ضروری مدرسه شامل مداد، مداد رنگی، دفتر، مداد تراش و پاک کن، جامدادی، انواع خودکار ها و غلط گیر ها می باشد. اما علاوه بر اینکه مدارس غیرحضوری برقرار می شوند، خرید ها هم به دلیل خطر ویروس کرونا در این چند سالی که با این ویروس درگیر هستیم ، بیشتر به صورت اینترنتی انجام می شود. می توانیم به جای صرف وقت در مغازه های لوازم تحریر و یا جلوگیری از ریسک مبتلا شدن به کرونا، برای خرید کالا های مورد نیازمان از سایتهای اینترنتی استفاده کنیم. بایلی شاپ یک سایت معتبر در حوزه فروش محصولات لوازم تحریر، با بهترین برندهای موجود در بازار و کمترین قیمت در مقایسه با سایتهای مشابه،  همراه با 30% تخفیف ویژه مهر ماه، بهترین گزینه برای خرید لوازم تحریر مورد نیازتان است.

 

لیست لوازم تحریر شامل چه چیز هایی می شود ؟

 

  • دفتر :

مهمترین ارقام خرید لوازم مورد نیاز مدرسه، دفتر می باشد. محصلین باید تکالیفشان را در دفترهایشان بنویسند بنابراین باید دفتری را انتخاب کنید که محصل جذب آن شده و با شوق در آن تکالیفش را انجام دهد. همچنین جنس برگ های دفتر نیز بسیار مهم است که در حین نوشتن یا پاک کردن مطالب اشتباه، پاره نشوند. تعداد برگهایی که دفتر دارد نیز بسته به نوع استفاده ای که مد نظرتان است متفاوت است. بعضی از دروس نیاز به دفاتر با برگ های بیشتر دارند. انتخاب جلد روی دفتر برای محصلین دبستانی بسیار مهم است و آنها را جذب خود میکند. بنابراین مهم است جلد دفتر شما هم زیبا و هم مقاوم باشد که در اثر استفاده پاره یا خراب نشوند.

 

  • مداد و مداد رنگی :

در انتخاب مداد و مخصوصا مداد رنگی برای کودکان باید بسیار دقت کرد. زیرا درصورتیکه جنس مداد رنگی ها خوب نباشند، کودک در حین رنگ آمیزی با صحنه شکستن نوک مدادش مواجه شده و مدام باید در حال تراشیدن آن باشد. از یک طرف بعد مدتی، از این کار زده میشود و دیگر تمایلی برای انجام تکالیفش ندارد. همچنین به علت تراشیدن زیاد مداد یا مداد رنگی عمر آنها هم زود به اتمام می رسد و شما مجبور خواهید شد مجدد برای خرید آن هزینه کنید. پس بهتر است در هنگام خرید، به مارک مداد رنگی توجه کنید و یا از سایتهایی که لوازم مرغوب به فروش می رسانند مانند بایلی شاپ خریدتان را انجام دهید.

علاوه بر کیفیت، ظاهر مداد و مداد رنگی نیز برای کودک جذاب است. سعی کنید در هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید.

ماه مهر و شوق مدرسه با خرید لوازم تحریر جذاب

  • جامدادی :

جامدادی نیز یکی دیگر از ملزومات لوازم تحریر می باشد که باعث می شود محصلین ارقام مورد نیاز نوشتنشان را گم نکنند. یک جامدادی خوب باید از متریال با کیفیت ساخته شده باشد و به اندازه کافی جا برای نگهداری مداد، خودکار، گاها حتی مداد رنگی، غلط گیر، پاک کن و تراش داشته باشد. همچنین بسته به سنی که برای خرید جامدادی تقاضا دارد، باید دارای اشکال جذاب و زیبایی باشد که محصلین را جذب کند. همچنین کودکان از آنجایی که بازیگوش هستند و ممکن است مدام وسایلشان از دستشان بیفتد، مهم است که جنس جامدادی که خریداری میکنید محکم و مقاوم باشد.

 

  • پاستل ها و آبرنگ ها :

کودکان پیش دبستانی و بعضا دبستانی برای رنگ آمیزی نیاز به ارقام دیگری غیر از مداد رنگی دارند. پاستل یا مداد شمعی و آبرنگ و گواش از ملزومات رنگ آمیزی کودکان است. این کالا ها نیز در صورت بی کیفیت بودن هم از نرمی مورد نیاز جهت استفاده برخوردار نیستند هم ممکن است ترکیب رنگی مناسبی نداشته باشند و زود بشکنند. بنابراین هنگامی که در کنار خرید مداد رنگی و یا جامدادی و دفتر از بهترین سایت فروش محصولات لوازم تحریر مثل بایلی شاپ، قصد خرید پاستل و آبرنگ هم دارید، به این نکته حتما دقت کنید.

ماه مهر و شوق مدرسه با خرید لوازم تحریر جذاب

لوازم تحریر جانبی مورد نیاز محصلین چیست؟

غلط گیر، پاک کن، انواع تراش دستی و رومیزی، دفتر یادداشت، هایلایتر، ماژیک های نقاشی و وایت برد، چسب، روان نویس، کاغذ، ماشین حساب و ..... از ملزومات جانبی لوازم تحریر می باشند که توجه به کیفیت این ارقام نیز مانند دیگر لوازم، و همچنین توجه به جایی که از آن خرید می کنید بسیار مهم است. قیمت لوازم تحریر نسبتا بالاست بنابراین بهتر است در ابتدا محصولی را بخرید که کیفیت مطلوب را داشته باشد و نیاز به خرید مجدد و هزینه بیشتر نشود. همچنین سایتهایی که برای خرید این لوازم در نظر می گیرید نیز باید معتبر باشند تا اول از همه با یک خرید نامعتبر پولتان را هدر ندهید و دوم اینکه، لوازم تحریری که خرید می کنید از تاریخ مناسب برخوردار باشند. اگر محصولاتی که می خرید کهنه باشند کیفیت مطلوب برای استفاده را ندارند. بنابراین سایت های معتبر و پر فروشی را مثل بایلی شاپ انتخاب کنید که به علت میزان بالای فروش محصولاتشان همواره لوازم تحریر نو و با کیفیت به خریدارانشان ارائه می دهند.

برای خرید آنلاین لوازم تحریر چه کاری باید انجام دهیم؟

ابتدا لیستی از ملزوماتی که مد نظرتان است مثل دفتر، مداد، مداد رنگی، خودکار، جامدادی و ..... تهیه کنید. یک سایت معتبر مانند بایلی شاپ را انتخاب و به صفحه دسته بندی لوازم تحریر آن مراجعه کرده و هر کالایی که مورد نیازتان است، در سبد خریدتان قرار دهید. همچنین می توانید اگر سوالی در خصوص کالای مد نظرتان داشتید از طریق پشتیبانی سایت یا تماس تلفنی با مجموعه، بپرسید. سایت بایلی شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت امن می باشد. همچنین ارسال تمامی محصولات این سایت به سراسر ایران امکان پذیر است و در مدت زمان کوتاهی به دست خریداران محترم می رسد.

برای خرید از مجموعه بایلی شاپ عجله کنید تا از تخفیف بی نظیر و ویژه بازگشایی مدارس استفاده و لذت یک خرید عالی را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز