خبرگزاری کار ایران

جنب و جوش کسب و کار شما به کمک دیجیتال مارکتینگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۷۵

اگر هنوز به فکر خاکروبی کسب و کارتون نیفتادید وقت آن رسیده تا این کار را انجام دهید. مخاطبین شما تحت شدیدترین فشارهای رسانه‌ای قرار دارند و ضریب نفوذ اینترنت باورنکردنی شده است. اگر شما هم به این موج  دیجیتالی جدید اضافه نشوید محکوم به سخت‌ترین شکست‌ها خواهید بود. با نگاهی به اطراف خود می‌بینید که مقاوت در مقابل دنیای دیجیتال امریست محال و ناشدنی. چه بسیار کسب و کارهای سنتی را دیده یا شنیده‌اید که به کمک ابزارهای دیجیتال و حضور در آن‌ها توانسته‌اند بازارهای نا تمامی از مشتریان را بیابند.

به کمک بازاریابی دیجیتالی این فرصت را خواهید داشت تا از بازاریابی سنتی فاصله گرفته و به دنیای مدرن سلام کنید. دنیایی که بی شباهت به یک فروشگاه زنجیره‌ای نیست. دنیایی که امکان فروش هر محصول یا خدماتی در آن مهیاست و هر کس می‌تواند هر کدام که نیاز داشت خریداری کند. استفاده از بازاریابی دیجیتال این امکان را به شما خواهد تا با صرف وقت و هزینه کمتر، بازدهی به مراتب بیشتری دریافت کنید. پس همین حالا اسب کسب و کارتان را زین کنید تا باهم چک لیستی از اقدامات لازم را تهیه کنیم.

چک لیست فروش بیشتر به کمک بازاریابی دیجیتال

همانطور که اشاره شد اولین مرحله از شروع یک بازاریابی دیجیتال موفق تهیه چک لیست است. این چک لیست می‌تواند نقشه راهی برای کسب نتایج مثبت در رونق کسب و کار شما باشد. پس بدون معطلی به معرفی موارد این چک لیست بپردازیم:

طراحی وب سایت:

وب سایت ویترین کسب و کار شماست. همانقدر که ویترین یک مغازه باعث جذب مشتری می‌شود همان میزان نیز وب سایت شما قابلیت جذب مشتری را خواهد داشت. این ویترین هرچه پر محتواتر و شکیل‌تر باشد بهتر است. این اولین مورد چک لیست ماست که شاید مهمترین بخش آن نیز باشد.

راه‌انداری صفحات اجتماعی:

ابزار دیگر این چک لیست کمک زیادی به تقویت قوای بازاریابی دیجیتالی شما خواهد کرد. اگر داشتن وب سایت را حرکت با خودرو در نظر بگیریم، صفحات مجازی مثل اینستاگرام حرکت با خودرو در سراشیبی خواهند بود. اینستاگرام برخلاف فلسفه کاربردی آن تبدیل به فضایی برای کسب و کارهای ایرانی شده است. شما هم می‌توانید از آن در پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

جنب و جوش کسب و کار شما به کمک دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای مستمر:

خوب سومین مورد از چک لیست ما تولید محتوا است. حال که بستر مناسبی را مهیا کردید باید به فکر کاشت در آن باشید. اگر محتوای مناسبی نکارید چیزی که درو خواهید کرد تنها چند تکه علف هرز خواهد بود. تولید محتوای متنی قدم اول شما در بازاریابی محتوایی است. شما حتی می‌توانید تولید محتوای انگلیسی داشته باشید. پس برای تولید محتوا در انواع متنی، صوتی، ویدئویی یا عکس از یک کارشناس کمک بگیرید.

انتشار محتوای تولید شده:

پس از تولید محتوا با رعایت اصول آن، نوبت به انتشار آن می‌رسد. بسته به نوع محتوا می‌توانید از راه‌های مختلفی برای نشر ان استفاده کنید. وب سایت و صفحه اینستاگرام‌تان اولین جایی است که باید از آن استفاده کنید. این مرحله نیاز به تجربه طولانی دارد. اگر تازه کار هستید حتما در ابتدا از یک مشاور کمک بگیرید.

سیر تا پیاز بازاریابی دیجیتال در محتوانت

مجموعه محتوانت یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تولید محتوا در کشور است که به کمک تیمی از نویسندگان خبره به شما کمک خواهد کرد. اگر تازه کار هستید در جاده بازاریابی دیجیتال باید با راهنمایی یک مشاور خوب قدم بردارید. در غیر این  صورت دیر یا زود شکست شما قطعی خواهد شد. دفتر مرکز محتوانت در مهرشهر کرج واقع شده است اما مخاطبینش در تمام ایران پراکنده هستند. اگر قصد طراحی سایت در کرج را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز