خبرگزاری کار ایران

4+1 دلیل که باید از روغن موتور پارانوکس شرکت پترونام سهند استفاده کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۵۷

روغن موتور یکی از موارد بسیار کاربردی و حیاتی برای خودرو شماست. انتخاب یک روغن موتور نامناسب می‌تواند باعث از بین رفتن اجزای موتور شما شده و هزینه‌های بسیار سنگینی در پی داشته باشد.

راه‌های مختلفی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید بهترین روغن موتور خودرو خود را بشناسید و با استفاده از آن به بهبود عملکرد موتور خودرو کمک کنید. انواع روغن موتور در بازار وجود دارد که ما در اینجا دلایل مهم استفاده از روغن موتور پارانوکس فناوری شده با ادتیوهای نانو که توسط شرکت ایرانی پترونام سهند تولید و عرضه شده، را بیان می‌کنیم.

وظایف روغن موتور در خودرو

روغن موتورها ترکیبات پیچیده‌ای هستند که از روغن پایه و انواع مواد افزودنی تشکیل شده‌اند. روغن موتورها از طریق پاکسازی موتور، تقلیل اصطکاک و کاهش سایش، پیشگیری از خوردگی و زنگ زدگی باعث بهبود و افزایش راندمان موتور می‌شوند. برخی از وظایف روغن موتورها در خودرو به شرح زیر است:

  • کاهش مصرف سوخت

اگر از روغن موتور مناسبی استفاده کنید، در لحظه استارت زدن، زمان رسیدن روغن موتور به قطعات موتور کاهش پیدا کرده و در نتیجه میزان مصرف سوخت کاهش پیدا می‌کند.

  • انتقال حرارت

روغن موتورها بخشی از حرارت موتور که در زمان کارکرد آن ایجاد می‌شود را خارج کرده و به خنک سازی موتور کمک می‌کنند.

  • جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی

از دیگر وظایف بسیار مهم روغن موتورها این است که از قطعات فلزی موتور در مقابل زنگ زدگی و خوردگی محافظت می‌کنند.

  • آب بندی سیستم

روغن موتورها با قرار گرفتن در فضای بین رینگ پیستون و سیلندر، موجب آب بندی سیستم و در نهایت، افزایش کارایی موتور می‌شوند.

  • ضربه گیری

یکی دیگر از وظایف روغن موتور این است که اثرات منفی ضربه‌های قطعات محرک در حیت کار را کاهش می‌دهد.

  • پاک کنندگی

یکی از وظایف مهم روغن موتورها پاک کنندگی است. روغن موتورها، دوده ایجاد شده در اثر احتراق موتور را به خود جلب کرده و رنگشان سیاه می‌شود. در صورتی که دوده ایجاد شده از روی موتور خودرو پاک سازی نشود، با گذشت زمان باعث ساییدگی قطعات، روغن سوزی و برخی از مشکلات دیگر خواهد شد.

عده ای گمان می‌کند که سیاه شدن روغن موتور نشانه بدی است و در صورت سیاه شدن روغن موتور باید آن را تعویض کرد. در صورتی که این سیاه شدن به معنای این است که روغن موتور وظیفه پاک کنندگی خود را به خوبی انجام می‌دهد و توانسته دوده‌های ناشی از احتراق را به خود جذب کند.

4+1 دلیل که باید از روغن موتور پارانوکس شرکت پترونام سهند استفاده کنید!

روغن موتور نانویی چیست؟

پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی و نیاز به بشر به روغن موتورهایی با کیفیت و کارایی بالاتر، باعث شد تا روغن موتورهایی با استفاده از فناوری پیشرفته نانو تولید شوند. براساس تحقیقات و آزمایشات انجام شده، میزان ضریب هدایت حرارتی و و نقطه اشتعال روغن موتورهای ساخته شده با فناوری نانو 18 درصد نسبت به سایر روغن موتورها افزایش یافته است. استفاده از این فناوری باعث بهبود نقطه اشتعال، قابلیت انتقال حرارت و ویژگی ضد سایش بودن روغن موتور را افزایش داده است.

نکته قابل توجه این است که این فناوری برای اولین بار در کشورهای اروپایی تولید شده و هم اکنون تنها در 4 شرکت تولید کننده بزرگ جهان، از این تکنولوژی برای ساخت روغن موتور استفاده می‌شود. این روغن موتورها با استفاده از مواد پایه روغن موتور بعلاوه ادتیوهای نانویی هستند که با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

شل، موبیل 1، کاسترول و پترونام سهند، 4 تولید کننده بزرگ جهان در زمینه تولید روغن موتور هستند که از این فناوری برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. مواد و افزودنی‌های مورد استفاده در این شرکت‌ها بسیار فرمول خاصی دارد که سایر شرکت‌ها توان تولید نداشته و اغلب بصورت مواد خام خریداری می‌کنند.

روغن موتور پارانوکس

کیفیت روغن موتور در عملکرد موتور خودرو نقش بسیار مهمی دارد و اگر از روغن موتور بی‌کیفیت استفاده شود، خسارات بسیار سنگینی به موتور خودرو وارد خواهد شد. از این رو صاحبان خودرو همواره به دنبال روغن موتور باکیفیت هستند تا عمر موتور خودرو خود را افزایش دهند. روغن موتور پارانوکس، روغن موتوری است که با استفاده از فناوری نانو و با بهترین کیفیت تولید می‌شود.

ویژگی‌ها و کارایی بالای انواع روغن موتور شرکت پترونام سهند باعث شده تا در سراسر کشور و حتی جان شهرت خاصی پیدا کند. این روغن موتور برای انواع خودروها با مدل‌های مختلف تولید شده و شما می‌توانید براساس نوع خودرو خود، بهترین و مناسب‌ترین روغن موتور پارانوکس را تهیه کنید.

4+1 دلیل که باید از روغن موتور پارانوکس شرکت پترونام سهند استفاده کنید!

ویژگی‌های روغن موتور پارانوکس

این روغن موتور با ایجاد یک لایه محافظتی روی موتور خودرو باعث ایجاد مجموعه‌ای از مزایا برای صاحبان خودرو است. در یک نگاه کلی، برخی از ویژگی‌ها و مزایای این روغن موتور عبارتند از:

  • به حداقل رساندن صداهای ناهجار موتور خودرو در حین کارکردن
  • تمیز کردن موتور خودرو از رسوبات
  • جلوگیری از زنگ زدگی قطعات
  • افزایش طول عمر موتور
  • افزایش شتاب خودرو
  • بهبود عملکرد موتور
  • استارت اسان خودرو در وای سردپ
  • کاهش دمای موتور خودرو
  • و بسیاری از ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد دیگر

چرا روغن موتور پارانوکس؟

اگر تنها یکبار از این روغن موتور استفاده کنید، متوجه تفاوت و برتری آن نسبت به سایر روغن موتورها خواهید شد، برخی از دلایل برتری این روغن موتور نسبت به سایر روغن موتورها عبارت است از:

  1. تمام افراد با انواع خودرو و در هر شرایطی، می‌توانند از روغن موتور پارانوکس استفاده کنند
  2. محصولات پارانوکس کلیدی برای رفع بسیاری لز مشکلات خودرو است
  3. نسبت به سایر محصولات قیمت بسیار مناسبی دارد
  4. هزینه‌های جانبی و مصرفی خودرو را به حداقل می‌رساند
  5. خودرو را از حالت فرسودگی خارج کرده و به جوان سازی آن می‌پردازد

شرکت پترونام سهند

شرکت پترونام سهند یکی از 4 تولید کننده برتر روغن موتورهای نانویی در جهان است که توانسته با تولید روغن موتور پارانوکس خدمت ویژه‌ای به صنعت خودرو بکند. این شرکت تنها شرکتی در خاورمیانه است که توانسته روغن موتورهایی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازارعرضه کند.

شرکت پترونام سهند با تکیه بر دانش، آگاهی و مهارت مدیران باتجربه خود توانسته جایگاه خود را در بازار داخلی و حتی خارجی در حوزه تولید روغن موتور و روانکارهای صنعتی تثبیت کرده و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز