خبرگزاری کار ایران

شکوفایی کسب و کار های کوچک با خرید خط اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۸۰

"آقای واتسون، خواهش می کنم فوراً بیایید اینجا، من به کمک شما احتیاج دارم" از زمان انجام این مکالمه توسط گراهام بل تا به امروز که کسب و کار های مختلف به دنبال خرید خط اینترنتی هستند؛ نزدیک به 150 سال می گذرد. تلفن، از آن زمان تا به امروز، که نسل جدید این سیستم ها به نام تلفن های اینترنتی در میان اقشار جامعه توسعه می یابند، تغییرات فراوانی کرده است.

این سیستم های مخابراتی جدید که با نام VoIP شناخته می شوند در 1973 ظهور کردند و اولین نرم افزار اینترنتی در سال 1995 به دنیا معرفی شد و ویژگی هایی را به دنیا معرفی کرد که در نوع خود منحصر به فرد بوده است.

مزیت عمده مرکز تلفن ابری یا ویپ انعطاف پذیری و کم هزینه بودن آنها است. در مقایسه با تلفن PSTN مبتنی بر سیم های مسی (تلفن های آنالوگ سنتی)، استفاده از IP به عنوان یک پایگاه ارتباطی به کاربران باهوش امروز، اجازه می دهد تا از فناوری های جدید با هزینه بسیار اندک (اگر واقعاً هزینه اضافی وجود داشته باشد) استفاده کنند.

اغلب، پیاده سازی سیستم VoIP در یک سازمان بر جایگزینی سیستم های PSTN موجود تمرکز می کند و سایر ویژگی ها و عملکردهای مفید آن نادیده گرفته می شوند و یا در سایه قرار می گیرند. یکی از همین ویژگی های نادیده گرفته شده، امکان خرید خط اینترنتی یا شماره مجازی است.

خط اینترنتی چیست؟

به زبان ساده، خط اینترنتی یک شماره تلفن است که مستقیماً به خط تلفن یا دستگاه مرتبط نیست و به وسیله هر دستگاهی می توان از آن استفاده کرد. یک دستگاه می تواند یک تلفن معمولی، یک تلفن هوشمند همراه یا یک نرم افزار تلفن همراه یا دسکتاپ باشد. به این ترتیب، یک سازمان می تواند شماره تلفن های زیادی که با یک خط تلفن مرتبط هستند را در اختیار داشته باشد.

به عنوان مثال، یک شماره مجازی می تواند به "مشترکین" اختصاص داده شود و سرویس VoIP به طور همزمان چندین تلفن را برای رسیدگی به این مشترکین اختصاص دهد، دقیقاً همانطور که یک گروه بازاریابی خارجی می توانند از شماره دیگری استفاده کنند. خرید خط اینترنتی می تواند مزایای زیادی برای حرفه های مختلف (به خصوص کسب و کار های کوچک) داشته باشد. در قسمت بعد به این فواید خواهیم پرداخت.

خرید خط اینترنتی و بهره وری در هزینه ها

تماس های محلی و بین المللی با شماره های مجازی درون سازمانی را می توان به صورت خودکار از طریق لینک های اینترنتی Toll-Free برقرار کرد. به این ترتیب، به نظر می رسد که تماس های داخلی یا ورودی مشتریان با یک شماره محلی انجام می شوند، در حالی که ممکن است این تماس ها در طرف دیگری از جهان بدون هیچ هزینه اضافی برای سازمان، پاسخ داده شوند. اینگونه می توان افراد را در هر مکان، در هر زمان و در دستگاه های مختلف با هزینه اندک یا بدون هیچ هزینه اضافی در دسترس قرار داد.

شماره های مجازی با دسکتاپ ها، تلفن های همراه معمولی و تلفن های هوشمند سازگار هستند. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به خرید سیستم ها و گوشی های جدید، ویژگی ها و خدمات جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کنید.

شکوفایی کسب و کار های کوچک با خرید خط اینترنتی

حضور موثر در عرصه تجارت با خرید خط اینترنتی

بیشتر مشتریان فعلی و بالقوه ترجیح می دهند با یک ارائه دهنده خدمات محلی تعامل داشته باشند. استفاده از شماره های مجازی به کسب و کار شما اجازه می دهد تا حضور محلی ایجاد کنید، حتی اگر از نظر فیزیکی در آن ناحیه حاضر نباشید. با خرید خط اینترنتی محلی این امکان به شما داده می شود که احساس شخصی سازی شدن را به مخاطب منتقل کنید. همچنین تماس گیرندگان از برقراری تماس با یک شماره محلی به جای شماره ای راه دور، بیشتر استقبال می کنند. اگر پیاده سازی شماره مجازی شامل ویژگی شناسایی شناسه تماس گیرنده با CRM ابری ادغام شود، به راحتی می توان دید که چه کسی و از کجا تماس می گیرد تا متناسب با شرایط، پاسخ های مناسب را تنظیم شوند.

بهبود تصویر کسب و کار در ذهن افراد با استفاده از شماره تلفن مجازی

خرید خط اینترنتی می تواند نمایه یا شخصیت تجاری یک کسب و کار (به ویژه در مشاغل کوچک) را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. داشتن شماره مجازی جداگانه برای بخش های مختلف، حتی اگر آنها در یک مکان مشترک قرار داشته باشند، سازمان را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد و در نتیجه به بزرگ شدن تصویر سازمان در ذهن مخاطبین کمک می شود.

ایجاد ثبات کاری قابل توجه پس از خرید خط اینترنتی

از آنجا که شماره های مجازی به دستگاه خاصی وابسته نیستند، می توان با شماره گیری یکسان به بخش ها، تیم ها و افراد، صرف نظر از اینکه در کجا کار می کنند و اینکه چه کسی باید پاسخ دهد، دسترسی یافت. این امر کمک فراوانی به بهبود ثبات کاری شرکت شما خواهد کرد.

خرید خط اینترنتی و بهره مندی از ویژگی ها و خدمات پیشرفته

خرید شماره تلفن مجازی به شما اجازه می دهد تا از طیف وسیعی از خدمات VoIP استفاده کنید. تکنولوژی انتقال تماس یا Call Forwarding، تلفن گویا، ادغام با SMS و ایمیل و CRM ابری، ویدئو کنفرانس و... از جمله امکاناتی است که این تکنولوژی به کسب و کار ها هدیه می کند. اگر این سیستم به کمک فناوری ابری تقویت شده باشد می توان سیستم تلفن یک سازمان را به شماره های داخلی مخصوص کارکنان در هر نقطه از جهان متصل کرد.

 

شکوفایی کسب و کار های کوچک با خرید خط اینترنتی

امنیت شماره های اینترنتی

استفاده از شماره های مجازی همراه با ثبت تماس ها، امکان کنترل دقیق هزینه های تماس را فراهم می کند. یک سازمان به راحتی می تواند ببیند چه کسی در کجا و چه زمانی و با چه هزینه ای تماس گرفته است. تعیین محدودیت تماس برای شماره ها می تواند امنیت را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهد. داشتن یک پروفایل امنیتی مرتبط با یک شماره مجازی (نه یک دستگاه)، مانع از برقراری تماس های غیرمجاز کاربران، به ویژه با شماره های PSTN گران قیمت منطقه ای و بین المللی می شود.

همچنین، با خرید خط اینترنتی، می توان تماس های تجاری و شخصی را در یک تلفن هوشمند از یکدیگر جدا کرد. تماس های تجاری از طریق شماره مجازی به دستگاه هدایت می شوند. اگر ویژگی شناسه تماس گیرنده اجرا شود، تلفن می تواند بین تماس های تجاری و شخصی تفاوت قائل شود. برخی از سرویس های ویپ و برنامه های تلفن های هوشمند اجازه می دهند مخاطبین و سایر اطلاعات با طبقه بندی تجاری و شخصی از یکدیگر جدا شوند.

سخن پایانی

مزایای ویپ برای مشاغل کوچک کاملاً شناخته شده و غیرقابل انکار است. کسب و کار ها باید مزایای خرید خط اینترنتی و استفاده از شماره های مجازی را برای بهبود عملکرد مشاغل خود و کاهش هزینه ها در نظر بگیرند. هایفون مفتخر است که توانسته در زمینه خط تلفن اینترنتی با بسیاری از شرکت های معتبر همکاری داشته باشد.

از اینکه می توانیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم بسیار خرسندیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ما با شماره 02191093003 تماس بگیرید. نشانی اینترنتی ما نیز به آدرس Hifon.ir همیشه در دسترس است. امیدواریم که بتوانیم در هایفون تجربه بسیار خوبی را برای شما فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز