خبرگزاری کار ایران

سریال میدان سرخ (دانلود قسمت جدید): از داستان و بازیگران تا دانلود فیلم میدان سرخ کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۷۴

دانلود قسمت جدید سریال میدان سرخ (قسمت سوم) به صورت حلال و قانونی و دانلود با اینترنت نیم بها - سریال میدان سرخ را جمعه ها 8 صبح میتوانید از اینجا تهیه کنید

داستان سریال میدان سرخ

قسمت جدید سریال میدان سرخ به تازگی منتشر شده است اما آنچه تا کنون از داستان سریال میدان سرخ در ژانر اکشن و جنایی شنیده میشود این است که داستان زنی تنها بنام شیدا (مهتاب کرامتی) را روایت می کند که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می شود که توسط همسرش و یک تروریست خارجی شکل گرفته است.

او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

برای دانلود قسمت جدید و تمام قسمت های سریال میدان سرخ می‌توانید وارد لینک زیر شوید:

>>>>>>>>> دانلود سریال میدان سرخ <<<<<<<<<

دانلود فیلم میدان سرخ قسمت 1 تا 3

سریال میدان سرخ که به تازگی قسمت جدید آن منتشر شده است، اولین مجموعه نمایش خانگی در ژانر اکشن و جنایی می باشد بنابراین مخاطبین خود را بسیار کنجکاو کرده است. در زیر به خلاصه ای از 3 قسمت اول و راه های دانلود سریال میدان سرخ نیم بها اشاره میکنیم.

شرح خلاصه + دانلود فیلم میدان سرخ قسمت 1 و 2

در قسمت اول شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد...

در قسمت دوم بعد از مفقود شدن کیف حاوی شمش طلا و اطلاعات محرمانه ی گروهی تبهکار به سردستگی گروچف، زندگی تمام کسانی که به نحوی در این جریان خواسته یا ناخواسته درگیر شده اند دچار تغییر می شود اما در این میان، شیدا با بازی مهتاب کرامتی تاوان بزرگی می‌دهد.

برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ و دانلود قسمت دوم میدان سرخ به صورت نیم بها و قانونی و حلال با تمامی کیفیت ها برای موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه ها فقط کافیست لینک زیر را لمس کنید.

>>>>>>>>> دانلود فیلم میدان سرخ قسمت 1 و 2 <<<<<<<<<

شرح خلاصه + دانلود فیلم میدان سرخ قسمت 3

قسمت سوم سریال میدان سرخ روز جمعه مورخ 9 مهرماه ساعت 8 صبح پخش خواهد شد. برای دانلود قسمت سوم فیلم میدان سرخ در این تاریخ می‌توانید از لینک زیر اقدام به دانلود کنید.

>>>>>>> دانلود فیلم میدان سرخ قسمت 3 <<<<<<<<<

تیزر سریال میدان سرخ

 

تا کنون تیزرهای مختلفی برای میدان سرخ منتشر شده. اما تیزر رسمی سریال میدان سرخ که 1 دقیقه است، از طرف تیم سازنده منتشر شده که لینک آن را برایتان در زیر قرار میدهیم. برای دیدن تمامی تیزرها و آنونس ها و موزیک ویدئوی زخم از فرزاد فرزین که تکه های جذابی از سریال میدان سرخ در آن نمایش داده میشود وارد لینک زیر در آپارات شوید.

>>>>>>  تیزر فیلم میدان سرخ آپارات <<<<<<<<<

سریال میدان سرخ کی پخش می‌شود؟

ضبط سریال میدان سرخ از سال آغاز شد و اولین قسمت این سریال در 26 شهریور 1400 از شبکه نمایش خانگی منتشر شد و هم اکنون جمعه ها ساعت 8 صبح پخش میشود. جدیدترین قسمت این سریال یعنی قسمت 3 سریال میدان سرخ در تاریخ 9 مهرماه پخش میشود که برای دانلود فیلم میدان سرخ قسمت 3 میتوانید از لینکی که در اول این مقاله درج شده اقدام نمایید.

سریال میدان سرخ چند قسمت است؟

تا کنون دو قسمت از این سریال اکشن و جنایی پخش شده و سومین قسمت میدان سرخ هم جمعه ی همین هفته پخش می‌شود. اما هنوز چیزی در باره تعداد قسمت های این سریال به طور رسمی گفته نشده. اما گمانه زنی ها حاکی بر این است که میدان سرخ 15 قسمت خواهد بود.

سریال میدان سرخ: نگاهی به بازیگران

در لیست بازیگران سریال میدان سرخ نام بازیگران بنام و محبوبی همچون مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، رضا یزدانی، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان مشاهده می شود.

وجود بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد که مدت زیادی از شبکه نمایش خانگی دور بود و سریال میدان سرخ اولین بازی او در ژانر اکشن و جنایی است، از عوامل تاثیر گذار در پیگیری مخاطبان این مجموعه است.

همچنین حضور بازیگران بنام دیگر همچون مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، امیر حسین آرمان، رضا یزدانی و آرمین رحیمیان (که شاهد بازی درخشان او در فیلم شبی که ماه کامل شد بودیم) در مجموعه میدان سرخ که ژانر تازه و متفاوتی دارد عوامل موثری در جذب مخاطبان بوده است و حتی منتقدان زیادی را مشتاق کرده است.

قسمت دوم سریال میدان سرخ به تازگی منتشر شده است و توانسته در این مدت طرفداران زیادی بدست آورد. از مجموعه ترکیب بازیگران و ژانر فیلم می توان فهمید که این بار با سریالی متفاوت در شبکه نمایش خانگی رو به رو هستیم.

 

 

سریال میدان سرخ (دانلود قسمت جدید): از داستان و بازیگران تا دانلود فیلم میدان سرخ کامل

فیلم میدان سرخ: تیتراژ پایانی - فرزاد فرزین

تیتراژ پایانی سریال میدان سرخ، قطعه رفیق با آهنگسازی و بیت باکس فرزاد فرزین و تنظیم کنندگی مهران خلیلی است که شاعر آن روزبه بمانی است. در قسمت سوم میدان سرخ منتظر این تیتراژ باشید.

 

سریال میدان سرخ (دانلود قسمت جدید): از داستان و بازیگران تا دانلود فیلم میدان سرخ کامل

سریال میدان سرخ: نگاهی به کارگردان

یکی از نقاط قوت مجموعه میدان سرخ کارگردانی آن توسط ابراهیم ابراهیمیان می باشد که تا کنون فیلم های موفقی همچون عادت نمی کنیم،پیلوت، دابلند، ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه... را درکارنامه خود داشته است، بنابراین توقعات نسبتا بالایی از این مجموعه وجود دارد.

فیلمِ میدان سرخ: بدلکاری ارشا اقدسی

سریال میدان سرخ در تهران، به نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی فیلم برداری شده؛ و همچنین ارشا اقدسی در میدان سرخ به عنوان بدلکار و طراح صحنه های اکشن حضور به عمل آورده است.

 

سریال میدان سرخ (دانلود قسمت جدید): از داستان و بازیگران تا دانلود فیلم میدان سرخ کامل

حواشی سریال میدانِ سرخ

قسمت سرم سریال میدان سرخ به زودی منتشر خواهد شد. اما این سریال از زمان شروع فیلمبرداری تا به امروز چالش هایی را پشت سر گذاشته؛ از جمله اینکه از شروع فیلم برداری تا به امروز چهار کارگردان به خود دیده است!

در ابتدا شروع این مجموعه به عهده ابراهیم ابراهیمیان به عنوان کارگردان بود، اما پس از گذشت مدتی به دلیل پیشروی کند ضبط فیلم، نیما اقلیما نیز به عنوان کارگردان و برای سرعت بخشیدن به پیشروی کار و رسیدن به تاریخ انتشار به مجموعه میدان سرخ اضافه شد. اما بعد از ساخت چند قسمت اول و جلب نشدن رضایت سرمایه گذاران این مجموعه، ابراهیم ابراهیمیان از این مجموعه برکنار و بهرام بهرامیان جایگزین ایشان شد. اما بازهم پس از مدتی اخباری مبنی بر توقف این پروژه به گوش رسید، در ابتدا تصور میشد دلیل این توقف فرزاد فرزین باشد اما بر خلاف تصور دلیل این اتفاق جایگزینی کمال تبریزی به عنوان کارگردان بود. البته ایشان عنوان کردند به عنوان کارگردان مهمان، و به دلیل ابتلای بهرام بهرامیان به کرونا و طی یک پیشنهاد دوستانه به مجموعه میدان سرخ اضافه شده اند تا کار به تاخیر نیفتد. بنابراین همراهی ایشان تا زمان بهبود کامل آقای بهرام بهرامیان خواهد بود.

میدان سرخ را به صورت حلال و قانونی تماشا کنید

برای تماشای سریال میان سرخ حلال و قانونی می‌توانید آن را در شبکه نمایش خانگی فیلیمو و یا از طریق لینک هایی که در ابتدای مقاله ارائه شده اقدام به دانلود و تماشا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز