خبرگزاری کار ایران

برای صرف صبحانه کدام هتل های تهران را انتخاب کنیم؟ + آدرس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۶۰

رستوران هتل‌ها در تمام دنیا یکی از محبوب‌ترین اماکن برای صرف غذا یا صبحانه هستند. اگر قصد برگزاری یک جلسه کاری رسمی یا یک دیدار دوستانه را دارید، این مطلب حتماً برایتان مفید خواهد بود. چراکه قصد داریم بهترین هتل های تهران برای صرف صبحانه را به شما معرفی کنیم.

صبحانه هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران یا همان هتل هایت یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تهران برای برگزاری جلسه و یا صرف یک صبحانه لذت‌بخش در آرامش است. سالن صبحانه‌خوری هتل آزادی پیشتر در طبقه 26 هتل با چشم‌انداز زیبای شهر بود، اما در حال حاضر صبحانه با منوی بوفه در سالن ارکیده در لابی سرو می‌شود.

برای صرف صبحانه کدام هتل های تهران را انتخاب کنیم؟ + آدرس

آدرس هتل آزادی تهران: تقاطع اتوبان یادگار امام و بزرگراه شهید چمران

صبحانه هتل استقلال تهران

اگر از قدیم اهل گذراندن وقت در کافه‌ها و رستوران‌های شهر باشید، حتماً هتل استقلال تهران یا همان هیلتون سابق در صدر لیستتان قرار دارد. هتل استقلال از آن هتل‌هایی است که میهمانان همیشگی خود را داشته و همچنان همان حال و هوای چند دهه قبل خود را حفظ کرده است. صبحانه هتل استقلال در سالن یاس 1 در لابی سرو می‌شود.

آدرس هتل استقلال تهران: پارک‌وی، تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر (عج)

صبحانه هتل اسپیناس پالاس تهران

اصلاً امکان دارد درباره بهترین هتل های تهران صحبت باشد و نامی از هتل اسپیناس پالاس تهران در میان نباشد؟ اگر به دنبال یک صبحانه دل‌انگیز با لوکس‌ترین خدمات و بالاترین کیفیت هستید هتل اسپیناس پالاس بهترین انتخاب است.

برای صرف صبحانه کدام هتل های تهران را انتخاب کنیم؟ + آدرس

صبحانه هتل اسپیناس در طبقه چهارم و سالن لاتون سرو می‌شود. ساعت سرو صبحانه در این هتل 7 صبح الی 10:30 بوده و گاهاً در آن موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: بزرگراه یادگار امام، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی

صبحانه هتل اوین تهران

هتل پارسیان اوین نیز از آن دسته هتل‌هایی است که از سال‌ها قبل میزبان افرادی بوده که تمایل دارند در فضای نوستالژیک هتل اوین ساعاتی را بگذرانند. طرفدارهای صبحانه این هتل سالیان سال است که جایگزینی را برای آن انتخاب نکرده و همچنان برای شروع بهتر روز خود به آن مراجعه می‌کنند. سالن صبحانه‌خوری هتل اوین تهران سالن پردیس با چشم‌انداز خیابان‌های اطراف بوده و استفاده از منوی بوفه برای عموم آزاد است.

آدرس هتل اوین تهران: بزرگراه چمران، سه راه اوین

صبحانه هتل اسپیناس بلوار تهران

اگر دوست دارید برای لذت بردن از یک صبحانه دلچسب میهمان مرکز شهر تهران باشید و با چشم‌انداز بلوار زیبای کشاورز چند ساعتی را بگذرانید، هتل اسپیناس بلوار یا هتل بین المللی اسپیناس تهران در خدمت شماست. صبحانه این هتل از ساعت 6 الی 10:30 صبح در رستوران بلوار 126 سرو می‌شود. این هتل نیز یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مرکز شهر تهران است.

آدرس هتل اسپیناس بلوار تهران: ضلع جنوبی بلوار کشاورز، بین خیابان نادری و خیابان فلسطین

صبحانه هتل هما تهران

اگر تمایل دارید صبحانه خود را در نزدیکی یکی از میدان‌های تجاری شمال تهران، میدان ونک، و در یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره کشور صرف نمایید، هتل هما تهران تنها گزینه شما است. استفاده از بوفه صبحانه این هتل برای عموم آزاد بوده و در طبقه منفی یک سالن گلستان سرو می‌شود. هتل هما در خیابان خدامی قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به میدان ونک و امکانات اداری و تجاری آن منطقه دارد. گروه هتل‌های هما در شهرهای مختلف دارای شعبه بوده و برای استفاده از خدمات شعب شهرهای دیگر غیر از تهران نیز می‌توانید اقدام نمایید.

آدرس هتل هما تهران: خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، پلاک 51

صبحانه هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران با قرارگیری در قلب تجاری مرکز شهر، خیابان مطهری، و فاصله اندک تا زیباترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر، آماده پذیرایی از میهمانان است. این هتل 4ستاره یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پایتخت بوده و در بین میهمانان ایرانی و خارجی طرفداران خاص خود را دارد. صبحانه این هتل در رستوران طبقه دوم از ساعت 7 الی 10 صبح برگزار شده و استفاده از آن برای عموم آزاد است.

آدرس هتل بزرگ تهران: تقاطع خیابان استاد مطهری و خیابان ولیعصر (عج)

صبحانه هتل بوتیک طوبی تهران

به دنبال رستورانی با فضای باز برای صرف صبحانه هستید؟ هتل طوبی تهران با منوی بوفه در منطقه جردن تهران یکی از بهترین روف تاپ رستوران‌ها را دارد. رستوران روف تاپ در آخرین طبقه هتل و چشم‌انداز بی‌نظیر کوه‌های شمال تهران، فضایی خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود به وجود آورده است.

اگر تمایل دارید همزمان با صرف صبحانه ساعاتی را در هوای آزاد همراه با موسیقی ملایم در یکی از بهترین مناطق تهران سپری کنید، از ساعت 7:30 الی 11 می‌توانید از منوی بوفه صبحانه هتل بوتیک طوبی تهران استفاده نمایید.

آدرس هتل بوتیک طوبی تهران: خیابان ولی عصر، بعد از ظفر، کوچه ناصری

صبحانه هتل رمیس (ایبیس سابق) و رکسان (نووتل سابق) تهران

در صورتی که هنوز فرصت زیادی تا پروازتان مانده و نمی‌خواهید از رستوران‌های فرودگاه استفاده نمایید، هتل‌های رمیس و رکسان (یا همان ایبیس و نووتل) در چند قدمی شما هستند! این هتل‌ها درست روبروی ورودی اصلی فرودگاه امام خمینی قرار گرفته‌اند و با طراحی و دکوراسیون بی‌نظیر خود در دسته زیباترین هتل‌های تهران قرار می‌گیرند. تنوع رستوران‌های این هتل‌ها نیز انتخاب در میان گزینه‌های مختلف را دشوار می‌کند. اما اگر قبل یا بعد از پرواز نیاز به استراحتی کوتاه دارید می‌توانید از بوفه صبحانه این هتل استفاده نمایید. صبحانه بوفه هر روز از ساعت 6 الی 10 صبح در سالن گلکسی هتل قابل استفاده است.

آدرس هتل‌های رمیس و رکسان تهران: کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی (ره)

صبحانه هتل انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران هم یکی از هتل‌های نوستالژیک در مرکز شهر تهران است. شاید جالب‌ترین نکته درباره این هتل رستوران طبقه 16 آن باشد که اولین رستوران گردان ایران است! اما صبحانه هتل انقلاب (رویال گاردن سابق) در رستوران گردان سرو نمی‌شود و در رستوران پارسه لابی از ساعت 6:30 الی 9:30 صبح پذیرای میهمانان گرامی هستند. هتل انقلاب تهران در مرکز شهر در خیابان طالقانی، بین خیابان ولیعصر و حافظ قرار گرفته است. فضای این هتل بسیار دلنشین و زیبا بوده و قطعاً گذراندن چند ساعت و نوشیدن چای صبحانه در آن زیبایی روز را دوچندان خواهد کرد.

آدرس هتل انقلاب تهران: خیابان طالقانی، بین خیابان ولیعصر و حافظ، پلاک 341

در این مطلب به طور خلاصه چند نمونه از محبوب‌ترین صبحانه‌های هتل‌های تهران را به شما معرفی کردیم. استفاده از بوفه تمامی هتل‌های بالا با پرداخت هزینه برای عموم (افراد غیرمقیم در هتل) آزاد است. ضمناً در صورتی که برای رزرو هر کدام از این هتل‌ها نیاز به تخفیف، مشاوره و یا اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید با شماره‌های 02126150051 الی 53 گرفته یا به سایت safaraneh.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز