خبرگزاری کار ایران

آموزش هواگیری پکیج دیواری بوتان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۴۶

هواگیری پکیج دیواری بوتان یکی از مهم ترین عواملی است که با آمدن فصل سرما در هنگام راه اندازی پکیج های دیواری باید با شیوه های صحیح صورت پذیرد. ما این آموزش را برای شما عزیزان تعبیه نموده ایم تا کمتر از یک دقیقه بتوانید به هواگیری پکیج خود بپردازید. با انجام هواگیری علاوه بر اینکه بر عمر دستگاه خود خواهید افزود، می توانید از پرداخت هزینه های گزاف نیز در زمان وجود مشکلی جلوگیری کنید. این عمل با راهکارهای ساده ای صورت می پذیرد، اما اگر باز هم سوالی داشته باشید، کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی هستند.

نگاهی بر نحوه هواگیری پکیج بوتان

آیا با آغاز فصل سرما متوجه این موضوع شده اید که شوفاژ های شما به طور یکنواخت گرم نمی شوند؟ مطمئناً در داخل آب رادیاتور هوایی جریان دارد که مانع از به جریان افتادن آب می گردد. حال راهکار چیست؟ امروز می خواهیم در رابطه با هواگیری پکیج دیواری بوتان صحبت کنیم.

  • در وهله اول پکیج خود را خاموش نمایید.
  • در قسمت بالایی پکیج شیری با عنوان شیر هواگیری رادیاتور قرار گرفته که آن را باید با پیچ گوشتی باز کنید.
  • تا زمانی شیر را به همان صورت نگه می دارید که هوای داخل پکیج به خوبی خالی گردد.
  • حال بعد از اینکه هواگیری را به انجام رساندید، بالا آمدن فشار را مورد بررسی قرار دهید.
  • برای اینکه بتوانید فشار آب پکیج را افزایش دهید، شیر مشکی رنگ زیر پکیج را نگاه کنید.
  • این شیر برای هواگیری و تنظیم فشار در پایین دستگاه تعبیه شده است.
  • حالا زمان آن فرا رسیده که شیر را باز کنید، تا فشار آهسته افزایش پیدا کند.
  • البته در هنگام هواگیری پکیج دیواری بوتان دقت کافی را به خرج دهید، تا این فشار از میزان ۲ بار بیشتر نشود.
  • پس از اینکه فشار به حد مطلوبی رسید، شیر را به طور کامل سفت کنید.
  • دیگر می توانید پکیج خود را روشن کرده و شاهد گرم شدن شوفاژ ها و پکیج باشید.

آموزش هواگیری پکیج دیواری بوتان

بهترین زمان برای هواگیری چه موقع است؟

قبل از اینکه به این پرسش شما عزیزان پاسخ دهیم، ابتدا به چند سوال ما توجه نمایید. آیا شده تا به حال متوجه گرم شدن یک طرف پکیج شوید، در صورتی که طرف دیگر هنوز سرد است؟ آیا مدتی است که آب گرم شما فشار مناسبی ندارد؟ چرا گاهی اوقات سرو صدای زیادی از پکیج شنیده می شود؟ جواب تنها می تواند هواگیری پکیج دیواری بوتان باشد. بله درست شنیده اید، با این نشانه ها دستگاه به هواگیری نیاز دارد.

هرچند عوامل دیگری نیز در این زمینه دخیل هستند که موجب می گردند، زمان عمل هواگیری پکیج فرا برسد. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش مدت زمان کارکرد طولانی پکیج
  • فاصله داشتن منزل از سطح زمین که بالا و پایین بودن لوله کشی ها در هواگیری تاثیر دارد
  • پایین آمدن قابل توجه سطح فشار پکیج کمتر از زیر یک

توجه: لازم است نکته ای را در رابطه با فشار پکیج به سمعتان برسانیم. پایین بودن فشار بیش از حد استاندارد دستگاه، علاوه بر فراهم آوردن ضرورت هواگیری پکیج دیواری بوتان می تواند به قطعات آن نیز آسیباتی وارد کند.

آموزش هواگیری پکیج دیواری بوتان

هواگیری پکیج دیواری بوتان چه اهمیتی دارد؟

حال که با نحوه عمل هواگیری به دستور کارشناسان دیجی امداد رسان آشنا شدیم، حالا زمان آن فرا رسیده که از اهمیت این موضوع آگاه شویم. اصلا به نظر شما چرا هواگیری تا این حد ضرورت دارد و کارشناسان بر روی این موضوع تاکید می کنند. با انجام دادن هواگیری پکیج دیواری بوتان می توان به میزان قابل توجهی آسیبات دستگاه را به صفر رساند و از پرداخت هزینه های اضافی نیز جلوگیری کرد. زمانی که پکیج هواگیری نشود، دستگاه شما با اختلالاتی در عملکرد مواجه می گردد.

با انجام هواگیری دیگر سر و صدایی از لوله های دستگاه به گوش نخواهد رسید، آب گرم به طور کاملا منظم در دسترس خواهد بود، طول عمر مفید دستگاه افزایش پیدا می کند، در فصل زمستان با مشکل گرم و سرد شدن پکیج و شوفاژ روبرو نخواهید گشت و در نهایت نیز پکیج عملکردی درست و کاملا صحیحی از خود نشان خواهد داد. هواگیری پکیج دیواری بوتان از ضروریاتی است که هر خانواده ای باید به آن توجه کند. اگر می خواهید که آب گرم نیز فشار مناسبی داشته باشد، این کار را سالانه انجام دهید.

سخن پایانی

قبل از هر گونه هواگیری پکیج بوتان در ابتدا لازم است که رادیاتور دستگاه را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا آگاه شوید که کدام از این رادیاتور ها به هواگیری نیاز دارند، بعد از آن اقدام به هواگیری دستگاه کنید. هر زمان احساس کردید، آب مصرفی شما سرد شده، به سرعت اقدام به هواگیری پکیج دیواری بوتان کنید.

این مورد را در نظر داشته باشید که اقدامات مناسب و به موقع و استفاده از سرویس دوره ای پکیج دیواری بوتان، مانع از خرابی و نیاز به تعمیرات پکیج دیواری بوتان می گردد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز