خبرگزاری کار ایران

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید هواوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۳۴

هواوی یکی از برندهای مطرح و پرطرفدار چینی است که محصولاتی از قبیل گوشی تلفن همراه، هدفون، ساعت و ... تولید می‌کند و طی یک دهه‌ی گذشته رشد بسیار سریع و چشمگیری داشته است. البته این رشد چشمگیر در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌های شدید از سوی دولت آمریکا علیه این شرکت تحت تأثیر قرار گرفته و کندتر شده است. اما با وجود تمامی مشکلات، شرکت هواوی همچنان محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای را تولید و عرضه می‌کند و در کشور ما ایران همچنان مورد استقبال و اعتمادِ مردم قرار دارد.

با این تفاسیر، اگر تصمیم به خرید گوشی جدید یا محصولات دیگر از شرکت هواوی را دارید، با ما همراه باشید. در این مطلب به معرفی جدیدترین گوشی‌های هواوی، ساعت هوشمند هواری و هدفون هواوی می‌پردازیم.

معرفی جدیدترین گوشی‌های هواوی

برند هواوی در رده‌ی گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار عملکرد بسیار خوبی داشته و رقیب سرسختی برای برندهای معروف روز دنیا می‌باشد. در ادامه برخی از بهترین و جدیدترین گوشی‌های امسال هواوی را معرفی خواهیم کرد.

Huawei P50

  این گوشی آخرین مدل هواوی سری P است که در حال حاضر معرفی شده و به زودی وارد بازار خواهد شد. این گوشی دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مثل فست شارژ ۶۶ واتی، نمایشگر OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ × ۱۲۲۴ پیکسل، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه فوق‌العاده قوی Snapdragon 888 4G به همراه باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری است. جدیدترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ با قیمت تقریبی ۶۰۰ یورو در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

تاریخ معرفی: ۲۹ جولای ۲۰۲۱ یا ۷ مرداد ۱۴۰۰

Huawei Mate 40 Pro 4G

این گوشی یکی از شاهکارهای جدید شرکت هواوی است که دارای مشخصات خیرهکنندهای است و در بازار جهانی با قیمت ۸۰۰ یورو به فروش می‌رسد. آخرین این گوشی دارای کیفیت ساخت بالایی است و یک نمایشگر OLED و نرخ رفرش ۹۰ هرتز، تراشه اختصاصی Kirin 9000 با فناوری ساخت ۵ نانومتری دارد که برای بازی کردن و فیلم دیدن عالی است. این جدیدترین گوشی هواوی از خانواده Mate همچنین دارای یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۶۶ واتی است.

تاریخ معرفی: ۹ جولای ۲۰۲۱ یا ۳۰ تیر ۱۴۰۰

Huawei Mate X2 4G

 این گوشی هواوی در سبک تاشو جدیدترین گوشی هواوی تاشو با قیمتی گزاف و امکاناتی عالی است که به تازگی وارد بازار شده است. این گوشی آخرین مدل هواوی دارای یک نمایشگر ۸ اینچی OLED و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۵۵ واتی است. همچنین این گوشی از جدیدترین مدل تراشه Kirin یعنی کایرین ۹۰۰۰ و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. قیمت گوشی هواوی تاشو در بازار جهانی ۲۲۹۰ یورو می‌باشد.

تاریخ معرفی: ۲۲ فوریه ۲۰۲۱ یا ۴ اسفند ۱۳۹۹

Huawei nova 8 SE Youth

این گوشی یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی هواوی در کلاس میان‌رده می‌باشد و دارای امکانات خوبی مثل دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن Full HD Plus ، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ ۴۰ واتی است. این گوشی در بازار جهانی با قیمت تقریبی ۲۵۰ یورو به فروش می‌رسد.

تاریخ معرفی: ۱۳ آگوست ۲۰۲۱ یا ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

Huawei Enjoy 20 SE

 این گوشی یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی هواوی در رده اقتصادی است که از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن Full HD Plus بهره می‌برد و همچنین دارای تراشه Kirin 710A، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی است که نیازهای روزمره‌ی شما را رفع می‌کند. این گوشی جدید هواوی سال ۲۰۲۱ در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۶۰ یورو دارد.

تاریخ معرفی: ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ یا ۳۰ دی ۱۳۹۹

معرفی جدیدترین ساعت هوشمند هواوی

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید هواوی

هواوی واچ فیت که در حال حاضر یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار می‌باشد، به تازگی آپدیت بزرگی را دریافت کرد و نسبت به قبل ارتقاء یافته است. هواوی واچ فیت یکی از مقرون به صرفه‌ترین و جدیدترین ساعت‌های هوشمند در بازار محسوب می‌شود و دارای صفحه نمایشی بزرگ و قابلیت‌های متعددی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. شرکت هواوی نیز جدیداً یک آپدیت جدید برای آن ارائه داده که عملکرد این ساعت را به شدت بهبود بخشیده است.

شرکت هواوی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ یک آپدیت برای ساعت هوشمند واچ فیت ارائه داد که قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای را به همراه داشت، مثل امکان تعیین کلمه عبور برای قفل صفحه و پاسخ دادن به پیام‌های کوتاه دریافتی. همچنین، این ساعت هوشمند به تازگی آپدیت دیگری را نیز دریافت کرده که باعث بهینه‌سازی‌های چشمگیری برای قفل صفحه، افزایش سرعت کلی دستگاه و رفع بعضی از مشکلات آن شده است.

نسخه نرم‌افزار این ساعت از نگارش قبلی ۱.۰.۵.۱۲ به ۱.۰.۵.۲۰ ارتقاء یافته است. این آپدیت جدید در واقع قابلیت تعریف کلمه عبور برای قفل صفحه را امکانپذیر کرده و امنیت این ساعت هوشمند را افزایش داده است. ضمناً این آپدیت توانسته نمایش اعلان‌ها را بهینه‌سازی کند تا بهتر از قبل نشان داده شوند.

از میان دیگر تغییرات مهم این آپدیت می‌توان به بهبود پایایی و پایداری ارتباط بلوتوث اشاره کرد. همچنین این آپدیت باعث پایداری ارتباط بی‌سیم و اتصال واچ فیت به گوشی یا تبلت می‌شود. شرکت هواوی در این آپدیت توانسته مشکل نمایش غیرعادی رکورد تمرین‌ها در بعضی شرایط خاص را نیز برطرف کند.

علاوه بر این موارد، کاربران هواوی واچ فیت در صورت نصب این آپدیت می‌توانند از عملکرد سریع‌تری برخوردار شوند. حجم این آپدیت جدید فقط ۶.۵ مگابایت بوده و کاربران از طریق اپلیکیشن Huawei Health به راحتی می‌توانند آن را دریافت کرده و نصب نمایند.

معرفی جدیدترین هدفون هواوی

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید هواوی

هدفون بی‌سیم هواوی مدل FreeBuds Pro جدیدترین محصول شرکت هوآوی بوده که در مقایسه با نسل قبلی خود نویز محیط را بهتر حذف می‌کند. این هدفون از سری‌های کوچک و بزرگ مختلفی برخوردار است تا کاربران به سلیقه‌ی خود سری مناسب را انتخاب نمایند تا احساس راحتی کنند. شرکت هوآوی اعلام کرده که یک اپلیکیشن را همراه یا این هدفون بی‌سیم منتشر کرده است که قابلیت تشخیص این را دارد که کدام سری هدفون برای گوش شما مناسب‌تر است. هواوی ادعا می‌کند که این هدفون اولین هدفونی است که می‌تواند به طور خودکار حذف نویز را تنظیم کند و از قابلیت‌های زیادی برای تقویت صدای خارجی برخوردار است. کارآیی این محصول با توجه به قیمت هدفون بسیار بالا است که هر کاربری را راضی می‌کند.

هدفون بی‌سیم هواویFreeBuds Pro   همچنین طراحی بسیار خوبی دارد و دارای قابلیت پخش 30 ساعت موسیقی و دارای درایوهای 11 میلی‌متری است. برای پخش یا قطع موسیقی فقط باید روی میکروفن ضربه بزنید و شدت صدا با سوایپ کردن روی هدفون کنترل می‌شود. هر کدام از گوشی‌های این مدل هدفون دارای سه میکروفون است. این هدفون از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و در بازار در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی موجود است و با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید.

این هدفون بی‌سیم برای مکالمه، کاربری عمومی و بازی بسیار مناسب است. یک دفترچه راهنما، کابل شارژ USB Type-C و یک محفظه شارژ در جعبه‌ی این محصول ارائه می‌شود. این هدفون اخیراً به عنوان بهترین هدفون بی‌‌سیم جهان شناخته شده است. فعلاً هیچگونه نقطه ضعفی برای هدفون FreeBuds Pro اعلام نشده است پس می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای خرید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز