خبرگزاری کار ایران

آنچه باید درباره یک شرکت باربری معتبر بدانید!!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۳۰

بهترین خدمات باربری را به همراه بیمه نامه معتبر و کمترین نرخ کرایه حمل بار با جهان پیمان بار تجربه کنید.

جهان پیمان بار با تکیه بر سال ها تجربه مستمر در زمینه حمل و نقل و باربری شهری و بین شهری در خدمت صاحبین بار است تا به صورت همه روزه انواع کامیون های باربری را در اختیار آنها قرار دهد.

بهترین شرکت باربری تهران

بهترین شرکت های باربری همواره درتلاشند تا با دریافت کمترین هزینه؛ بیشترین و با کیفیت ترین خدمات باربری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

آنچه که باربری جهان پیمان بار را به بهترین شرکت حمل و نقل تبدیل کرده است ارائه خدمات باربری در کمترین زمان ممکن، بهترین کیفیت و با قیمت مناسب است.

اگر شما نیز به دنبال بهترین باربری در تهران برای ارسال انواع کالا از تهران به شهرستان ها هستید، به شما پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده از خدمات جهان پیمان بار استفاده کنید.

ویژگی های باربری خوب

پاسخگویی همه روزه

پشتیانی و مشاوره

دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل  کشور

صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر

حمل بار ارزان به تمام نقاط ایران

باربری ارزان برای حمل بار به نقاط مختلف کشور یکی از جمله خدمات جهان پیمان بار است که شامل حمل بار ارزان با انواع کامیون ها و اسباب کشی ارزان از تهران به شهرستان ها میشود.

برای کاهش هزینه های حمل و نقل و جابه جایی بار لازم است تا با شرکتی که خدمات باربری ارزان را به مشتریان خود ارائه میدهد، همکاری داشته باشید.

باربری ارزان با بیمه نامه معتبر و بارنامه این اطمینان را به شما میدهد که با صرف کمترین هزینه بهترین خدمات باربری را دریافت کرده اید.

آنچه باید درباره یک شرکت باربری معتبر بدانید!!

خدمات باربری جهان پیمان بار تمامی نقاط ایران از شمال تا جنوب و از شهرق به غرب را تحت پوشش قرار داده است.

حمل بار به شمال کشور

حمل بار به جنوب کشور

حمل بار به غرب کشور

حمل بار به شرق کشور

حمل بار به استان های مرکزی

چرا جهان پیمان بار ارزان ترین نرخ کرایه باربری را دارد؟

جهان پیمان بار از قدیمی ترین و با سابقه ترین موسسه های باربری در کشور است و همین موضوع باعث شده به صورت مستقیم با رانندگان انواع کامیون ها در ارتباط باشد و با حذف واسطه ها و دلالان کمترین نرخ کرایه باربری را فراهم آورد.

باربری ارزان با انواع کامیون ها

با توجه به این که وزن وحجم  بار و کالایی که قصد ارسال آن را دارید چقدر است، نوع کامیون مورد نیاز برای حمل آن مشخص میشود.

اگر میخواهید با کمترین نرخ کرایه ارسال بار داشته باشید لازم است با انواع کامیون های حمل بار آشنایی داشته باشید.

هرکدام از ماشین های حمل بار توانایی باربری با ظرفیت مشخصی را دارد اما به صورت کلی نیسان ها ارزان ترین ماشین های باربری بوده و هرچه ظرفیت ماشین باری بیشتر باشد نرخ کرایه آن بالاتر می رود

آنچه باید درباره یک شرکت باربری معتبر بدانید!!

باربری ارزان با نیسان

همانطور که گفته شد نیسان کوچکترین ماشین باری است که برای حمل بار های بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد و برای بارهایی که تا 2 تن وزن دارند مناسب است.

ابعاد بارگیر نیسان برابر با 2*1.65 متر است.

اگر برای حمل و جابه جایی بارتان به نیسان نیاز دارید با جهان پیمان بار تماس بگیرید تا نیسان باری را با پایین ترین نرخ کرایه و در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

باربری ارزان با خاور

خاور ها به طور کلی به دو دسته خاور های مسقف و روباز تقسیم میشوند ، خاورهای روباز برای بارهای معمولی و خاورهای مسقف برای بارهای حساس مثل اثاث منزل مورد استفاده قرار میگریند.

بهترین کامیون برای حمل بار خاورهای مسقف هستند چراکه اتاق آنها به گونه ایست که کمترین ضربه را به وسایل داخلش وارد میکند و با توجه به این که سقف دار هستند در صورت بارندگی هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

جهان پیمان بار انواع خاور مسقف و روباز را در اختیار دارد، برای رزرو آن تنها کافیست با ما تماس گرفته و اعلام بار نمایید.  خاور با پایین ترین نرخ کرایه برای حمل بار به شهرستان ها و نقاط مختلف تهران را از جهان پیمان بار بخواهید.

خاور ها برای حمل با تا ظرفیت 3 الی 4 تن مناسب هستند و ابعاد آن ها برابر است با: 4.5*2 متر و تا ازتفاع 2.5 تا 2.7 متر میتوان بار در آن قرار داد.

باربری ارزان با کامیون

کامیون های تک و جفت رایج ترین نوع کامیون ها هستند که برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و در بین عموم به 10 چرخ و 6 چرخ معروف هستند که 10 و 6 به تعداد چرخ های آنها اشاره دارد.

کامیون تک یا همان 6 چرخ برای حمل بار تا 10 تن مناسب بوده ابعاد اتاق آن برابر است با: 5.80*2.20 متر

کامیون جفت یا همان 10 چرخ برای حمل بار تا 15 تن مناسب بوده ابعاد اتاق آن برابر است با: 6.80*2.25 متر

خدمات باربری با تک و جفت از جمله اصلی ترین و شاخص ترین خدمات جهان پیمان بار است که به صورت همه روزه از مقصد تهران به تمامی شهرستان ها ارائه میشود.

اگر به دنبال باربری ارزان با تک وجفت هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

باربری ارزان با تریلی

تریلی ها که برخی آن را با نام 18 چرخ میشناسند کاربردی ترین ماشین های باری سنگین هستند که به صورت تریلی کفی، تریلی بغلدار و تریلی چادری (ترانزیت) هستند.

تریلی کفی و بغلدار برای حمل آهن آلات ، کیسه مواد و پالت مناسب هستند چراکه میتوان به راحتی و توسط جرثقیل بار را روی آن ها قرار داد.

و تریلی چادری با توجه به این که دارای اتاق است برای حمل بارهای حساس و صادراتی مورد استفاده قرار میگیرد.

تریلی ها تا 22 الی 23 تن بار را به راحتی حمل میکنند و ابعاد بارگیر آنها 12*2.45 متر است.(برخی تریلی های بزکتر تا 13 متر طول دارند.)

باربری ارزان با انواع تریلی کفی، بغلدار و ترانزیت را از جهان پیمان بار بخواهید.

باربری ارزان با کمرشکن و بوژی

کمر شکن و بوژی ماشین های باری فوق سنگین هستند که برای حمل بارهای تخصصی مورد استفاده قرار میگیرند، درواقع آخرین گزینه باربری کمرشکن ها و بوژی ها هستند که برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین مناسب هستند.

همچنین محموله های ترافیکی که ابعاد بزرگی دارند را معمولا باید با کمر شکن ها و به کمک اسکورت حمل نمود.

اگر قصد جابه جایی محموله های ترافیکی و فوق سنگین را دارید و میخواهید این کار را با کمترین هزینه انجام دهید باربری جهان پیمان بار به عنوان باربری تهران به شهرستان در خدمت شماست.

چکیده مطالب

باربری به عنوان یکی از ضروری ترین خدمات است که به صورت شهری و بین شهری ارائه میشود و برای دریافت این خدمات باید با شرکت های حمل و نقل معبتر و نام آشنا همکاری داشته باشید تا علاوه بر باربری مطمئن که با صدور مجوز هایی چون بارنامه و بیمه نامه همراه است ، کمترین نرخ کرایه را پرداخت نمایند.

شرکت حمل و نقل و اتوبار جهان پیمان بار با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه حمل و نقل و باربری آماده گی خود را برای همکاری با تمامی صاحبین بار اعلام میکند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز