خبرگزاری کار ایران

آرامش در کدام هتل کیش؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۶۵

جزیره کیش یک خشکی کوچک و زیبا است که در میان آب های گرم و کم عمق خلیج فارس، خود نمایی می کند. این جزیره به دلیل وجود موقعیت منحصر به فردی که از لحاظ تفریحی و گردشگری دارد، سالانه بسیار مورد توجه گردشگران خارجی و داخلی قرار می گیرد.

جزیره کیش در فصل پاییز و زمستان آب و هوایی مطبوع و ملایم دارد و بهترین زمان برای سفر به این جزیره شگفت انگیز پائیز است. در ماه های فروردین و اردیبهشت که رطوبت به حد نساب خود می رسد، باد ملایم موجب خنک شدن جزیره می شود. به طور کلی تفاوت دما بین گرم ترین و سردترین ماه کیش حدود 16 درجه می باشد. دی ماه سردترین زمان در کیش است و کمترین رطوبت را دارد. مرداد ماه گرمترین زمان در این جزیره است که در این زمان رطوبت هوا در حدود ۲۸ درصد تخمین زده شده است. با این وجود در مرداد ماه، بارش های اتفاقی موجب مطبوع شدن هوای جزیره می شود. کیش به دلیل جزیره ای بودن، سواحل ممتدی دارد که بسیاری از گردشگران برای دیدن این سواحل به این جزیره زیبا سفر می کنند. تماشای رقص دلفین ها در کنار ساحل، قایق سواری، شنا، جت اسکی، همچنین تماشای سواحل مرجانی نقره ای رنگ برای بسیاری از گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار است.

از همین رو هتل های کیش با توجه به موقعیت مکانی و امکاناتشان دارای محبوبیت خاصی برای مسافرین هستند که قصد داریم در این مطلب به معرفی آنها بپردازیم.

هتل شایان کیش

آرامش در کدام هتل کیش؟

گردش در کیش آنقدر مهم است که شما سراغ هتلی بروید که چندان از جاذبه های آن دور نباشد. لوکیشن یا همان موقعیت جغرافیایی هتل از آن دست فاکتورهایی است که مسافران نمی توانند از آن چشم پوشی کنند. هتل شایان کیش هتلی ۵ ستاره در میدان ساحل کیش است و از دسترسی عالی به مناطق مختلف جزیره برخوردار است. علاوه بر این بزرگ ترین اسکله تفریحی در جزیره کیش، درست روبروی هتل با سابقه (45 ساله) شایان کیش واقع شده است. همچنین اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید چشم اندازی زیبا از دریای بی کران خلیج فارس را تماشا کنید و از آن لذت ببرید، هتل شایان با وجود 4 طبقه و چشم اندازی رو به این دریا بهترین گزینه است.

دورترین دیدنی های جزیره از هتل شایان، کشتی یونانی و خانه مردم شناسی بومیان هستند که به ترتیب ۲۱ و ۱۶ دقیقه از آن فاصله دارند. فاصله هتل تا شهر کاریز یا حریره، حداکثر ۱۳ دقیقه است. نزدیک ترین جاذبه توریستی به هتل، مرکز غواصی و اسکله قدیمی جزیره هستند که نهایتا ۵ دقیقه از آن دور هستند. پارک دلفین ها هم در فاصله ۱۲ دقیقه ای از آن قرار گرفته است .برای بعضی ها که معتقدند بدون خرید نمی توان از کیش دست کشید هتل شایان انتخاب بسیار مناسبی ست. مثلا برای اینکه به بهترین مراکز خرید کیش مانند زیتون، مروارید و پردیس ۱ و ۲ برسید، باید حداکثر ۴ دقیقه وقت بگذارید. با انتخاب این هتل، علاوه بر دسترسی های خوبی که به بهترین مراکز خرید کیش از جمله پردیس، مریم و مرجان خواهید داشت، جاذبه های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی، شهرزیرزمینی کاریز، ایستگاه دوچرخه سواری و کلوپ ورزشی آبی نیز به آسانی قابل دسترسی است.

موقعیت مکانی هتل شایان برای افرادی که به رستورانگردی علاقه دارند نیز مناسب است چون برای رفتن به بهترین رستوران های کیش مانند میرمهنا، کوه نور، دارچین یا توتی فروتی حداکثر ۷ دقیقه زمان لازم است. و بالاخره اینکه برای خیلی از کیش روها، فاصله هتل تا فرودگاه اهمیت زیادی دارد. از این نظر می توان گفت که اقامت در این هتل پنج ستاره جای نگرانی برای آنها باقی نمی گذارد؛ چرا که تنها ۹ دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش راه است.

همچنین با بهره مند شدن از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل شایان کیش می توانید اقامتی به یاد ماندنی را در جزیره کیش تجربه کنید.

هتل داریوش کیش

آرامش در کدام هتل کیش؟

به جرات می توان گفت که یکی از مشهور ترین و محبوب ترین هتل های کیش، هتل داریوش کیش است. هتلی که به خاطر نوع معماری جذاب ساختمان و خدمات بی نظیرش در زمینه هتلداری و میزبانی، آوازه اش طنین انداز کل جزیره کیش شده است. هتل داریوش از جمله هتل های ۵ ستاره و زیبای جزیره کیش است، با معماری و طراحی الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد (تا نمادی باشد از شکوه و جلال سلطنت ایرانیان از دیرباز تاکنون) که دست مسافران را برای انتخاب اتاق باز میگذارد. اتاق های رو به آبی بیکران خلیج فارس یا اتاق های رو به باغ سرسبز هتل داریوش کیش، انتخاب با شماست.

این هتل هر آنچه که یک مسافر برای چند روز اقامت نیاز داشته باشد را دارد، اتاق هایی با چشم انداز رو به دریاهای زیبای خلیج فارس و موقعیت مکانی بی نظیر برای دسترسی به اکثر مراکز خرید مهم و جاذبه های گردشگری کیش.

وجود مجموعه تفریحی و ورزشی و دریاچه اختصاصی در این مجموعه باعث شده تا خاطرات جذابی برای مسافرین از اقامت در هتل داریوش رقم بخورد.

این هتل 5 ستاره در نزدیکی مراکز تجاری وتفریحی مهمی همچون بازار پردیس2، مجتمع تجاری سارینا 1 می باشد.

از دیگر امکانات هتل داریوش می توانیم به امکانات ورزشی و تفریحی آن همچون استخر روباز، زمین تنیس، ماساژ تایلندی و زمین پینت بال اشاره کنیم.

وجود اینترنت رایگان در لابی و سوئیت ها، روم سرویس 24 ساعته، وجود تلویزیون و مبلمان و یخچال در اتاق ها، اینترنت رایگان، خشکشویی، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ با فضایی شیک و لاکچری از دیگر امکانات هتل داریوش است.

تمامی کارکنان و کادر این هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و در میزبانی از مسافرین بسیار حرفه ای می باشند.

هتل ویدا کیش

آرامش در کدام هتل کیش؟

در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، در قلب جزیره کیش، هتل ویدا کیش واقع شده است. هتل ویدا کیش یکی از جدیدترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که در طی این چند سال کوتاه فعالیت خود توانسته به یکی از محبوب ترین هتل های جزیره تبدیل شود. این هتل پنج ستاره بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی هتلداری طراحی شده است و معماری آن بسیار زیبا و فوق العاده است به طوری که ساختمان 10 طبقه آن در این منطقه می درخشد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این هتل با ساختمانی نوساز، امکانات مدرن و خدمات مطلوب در ردیف بهترین هتلهای کیش قرار می‌گیرد. قرار گرفتن در قلب جزیره کیش و نزدیکی به اماکن تجاری و تفریحی از امتیازات ویژه هتل ویدا محسوب می‌شود. هتل ویدا کیش در فاصله بسیار کمی از ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است و چشم اندازی بی نظیر به ساحل و جزیره دارد، همین مسئله موجب شده که خیلی از گردشگران در سفر به کیش به رزرو هتل ویدا کیش بپردازند. هتل پنج ستاره ویدا کیش که بهترین هتل های جزیره محسوب می شود در بلوار موج واقع شده است. موقعیت جغرافیایی هتل به گونه ای است که مهمانان هتل ضمن اینکه می توانند به صورت پیاده و در عرض مدت زمان کوتاهی به ساحل خیلج فارس بروند به مراکز خرید و بازارهای کیش نیز دسترسی داشته باشند. علاوه بر این هتل ویدا در فاصله کمی از سالن همایش های بین المللی و پردیس بین المللی دانشگاه شریف کیش قرار گرفته است و این موضوع یک امتیاز بزرگ برای آن محسوب می شود و موجب می شود که طرفداران بسیاری در میان دانشجویان و اساتید داشته باشد. فضای هتل ویدا کیش بسیار زیبا و تمیز می باشد از این رو اقامت در آن قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود.

هتل ویدا کیش به فرودگاه، مرکز همایش‌های بین‌المللی و مراکز تجاری مهم دسترسی آسان دارد و به پلاژ بانوان و آقایان بسیار نزدیک است.

اگر می خواهید با این هتل لوکس و مجلل بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.  

هتل مدرن و زیبای ویدا کیش دارای ساختمانی 10 طبقه با 144 واحد اقامتی است. هر یک از این واحدهای اقامتی چشم اندازی بسیار زیبا به دریا دارند و مجهز به جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات رفاهی هستند. مدیریت هتل ویدا کیش سعی نموده با استخدام پرسنلی مجرب و حرفه ای تمامی خدمات رفاهی را در اصرع وقت و با بهترین کیفیت ممکن به مهمانان هتل ارائه دهند تا به این ترتیب رضایت آن ها را جلب نماید و شرایطی را فراهم نماید که بتوانند سفری خاطره انگیز به جزیره کیش داشته باشند.

رستوران هتل ویدا کیش در طبقه اول هتل واقع شده است ودارای فضایی بسیار شیک و با صفا است. اگر می خواهید یک غذای لذیذ و خوشمزه در جزیره کیش را تجربه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یکی از وعده های غذایی خود را در این رستوران میل نمایید. می توان گفت این رستوران منویی بسیار متنوع و جذاب دارد. در نتیجه گردشگرانی که به رزرو هتل ویدا کیش می پردازند دیگر دغدغه ای بابت تهیه غذا نخواهند داشت. 

هتل ویدا کیش علاوه بر یک رستوران مجهز و مدرن دارای کافی شاپی نیز در طبقه همکف هتل می باشد. این کافی شاپ با ظرفیت 20 نفر فضایی بسیار دوستانه و خاص دارد و می توان از آن جهت گذراندن اوقات فراغت و قرارهای ملاقات دوستانه و ... استفاده نمود و لحظات به یادماندنی را برای خود رقم زد. در کافی شاپ هتل ویدا انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسر، انواع کیک، بستنی و ... ارائه می شود.

هتل ویدا یک مجموعه تفریحی و ورزشی را نیز در ساختمان خود ایجاد نموده است تا مهمانان هتل بتوانند با استفاده از آن لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنند و لحظات مملو از آرامشی را در بخش هایی از آن تجربه کنند. از جمله امکانات و بخش های این مجموعه می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، پارک کودک، زمین ورزشی و ... اشاره نمود. علاوه بر این‌ها امکانات ورزشی مانند سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر رایگان برای میهمانان هتل ویدا موجود است. هم‌چنین 50 درصد تخفیف پارک دلفین‌ها در هتل ویدا کیش ارائه می‌شود. 

هتل ویدا کیش در کنار تمامی امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری که در جهت رفاه حال مهمانان خود ارائه می دهد مجهز به یک سالن کنفرانس چند منظوره  با ظرفیت 130 نفر در طبقه اول می باشد. این سالن فضایی بسیار شیک و مدرن دارد و مجهز به بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری است. از این رو می تواند مکان مناسبی جهت برگزاری سمینارها، همایش ها، کنگره ها و مراسمات خاص باشد و سالانه مراسمات متعددی در این سالن برگزار می شود. در نتیجه به افرادی که با هدف کاری به جزیره کیش سفر می کنند و قصد برگزاری یک همایش یا مراسم خاص را دارند سالن های چند منظوره هتل ویدا را پیشنهاد می کنیم.

با توجه به توضیحات و خصوصیات ذکر شده می توان گفت که هتل پنج ستاره ویدا یکی از برترین و مجهز ترین هتل های جزیره کیش است که با اقامت در آن می توان سفری رویایی و به یادماندنی به جزیره کیش را تجربه نمود. موارد ذکر شده تنها بخشی از امکانات بی نظیر این هتل مجلل است واین هتل دارای امکانات منحصر به فرد و فوق العاده ای است. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که با رزرو آن در سفر کیش لذت و آرامش سفر خود را دوچندان نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز