خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دستگیره درب چوبی (جدیدترین مدل ها در سال 1400)

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۵۵

یراق آلات از مهم ترین قطعات کار شده در انواع درب ها می باشند. این قطعات شاید یکی از مواد اولیه برای ساخت درب نباشند اما بدون آن ها محصول نهایی ناقص و کاربردی نخواهد داشت.

از مهم ترین انواع یراق آلات کار شده بر روی درب ها می توان به قفل درب، دستگیره درب و انواع لولا و سیلندر قفل اشاره نمود. این یراق ها و قطعات کوچک از جنس های مختلف ساخته شده و باعث ایجاد ظاهری زیبا برای انواع درب و کابینت می شوند و هم چنین استفاده از آن ها را راحت تر می نمایند. شما می توانید انواع مدل دستگیره لوکس درب و سایر یراق آلات را با قیمت مناسب از فروشگاه یراق کالا تهیه نمایید.

جدیدترین مدل های دستگیره درب چوبی

یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده درب ها، دستگیره درب می باشد. دستگیره علاوه بر ایجاد زیبایی در درب موجب کاربردی شدن آن ها نیز می شود. این محصولات در دو مدل دستگیره پلاک و دستگیره رزت تولید می شوند. همچنین از متریال های به کار رفته در دستگیره درب چوبی می توان به زاماک و آلومینیوم اشاره داشت. دستگیره ها در رنگ های مختلفی همچون طلایی، زیتونی، کروم و مشکی در بازار موجود می باشند. دستگیره برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاعات بیشتر در این لینک: لیست خرید انواع دستگیره درب چوبی

 از انواع دستگیره که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، جدای از جنس درب می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگیره درب سرویس 
  • دستگیره درب ورودی آپارتمان
  • دستگیره اتاق
  • دستگیر هوشمند و دیجیتال
  • دستگیره کابینتی و کمدی
  • دستگیره درب حیاط

راهنمای خرید دستگیره درب چوبی (جدیدترین مدل ها در سال 1400)

دستگیره حیاطی از عمده محصولات پرفروش می باشد که بر روی درب های آهنی حیاط نصب می شوند. این دستگیره ها در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که بر حسب ابعاد درب، نوع و رنگ درب و سلیقه خودتان می توانید متناسب ترین مدل دستگیره درب حیاط را تهیه و بر روی درب نصب نمایید. معمولا نصب دستگیره کار بسیار آسانی می باشد و در سریع ترین زمان می توانید کار نصب را انجام دهید. از معروف ترین برندهای دستگیره درب می توان به برندهای، فوروارد، ریوارد، کلون و دستگیره ایران اشاره داشت. 

شما می توانید برای خرید از بورس دستگیره درب در تهران با یراق کالا تماس بگیرید. انواع یراق آلات درب، قفل و دستگیره را با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید در این مرکز فروش و پخش دستگیره بیابید.

آشنایی با انواع قفل درب

قفل از مهم ترین یراق آلات کار شده در درب ها می باشد. این قفل ها هستند که برای شما موجب ایجاد امنیت و حریم خصوصی می شوند و درب بدون نصب قفل اصلا مورد استفاده قرار نمی گیرد. قفل ها در مدل های مختلف بر حسب نوع درب و کاربرد آن ها تولید می شوند. سیلندر قفل مهم ترین قسمت یک قفل به شمار می رود که با استفاده از کلیدها وظیفه باز و بسته نمودن قفل را بر عهده دارد. قفل ها بر حسب کاربرد و نوع آن ها به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

  • قفل درب چوبی و درب آهنی
  • قفل درب حیاط
  • قفل سرویس
  • قفل اتاقی
  • قفل هوشمند
  • قفل کلیدی
  • قفل سوئیچی
  • قفل ضد سرقت

جدید ترین مدل های قفل درب چوبی

قفل درب چوبی از مهم ترین و پرکاربردترین محصولات قفل می باشد. این قفل ها در مدل های مختلف درب مانند درب اتاق خواب، درب سرویس و درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب یک قفل با کیفیت و مقاوم تاثیر بسیار زیادی در امنیت ساختمان شما دارد. برای خرید انواع قفل باید به برند و کیفیت آن توجه ویژه ای نمایید همین طور قیمت قفل یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد. قفل ها در برند های مختلفی همچون قفل ایران، فوروارد، ریوارد، کاله و کلون در بازار موجود می باشند. همچنین قفل سرویس کلون و سارو از معروف ترین برندها در زمینه قفل درب سرویس بهداشتی می باشند. قفل سرویس به دلیل مکان مورد استفاده باید در مقابل رطوبت بسیار مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نشوند.

از جدیدترین مدل های قفل درب چوبی می توان به قفل هوشمند درب اشاره داشت. این قفل ها دارای امنیت بسیار بالا می باشند و ظاهری لوکس به درب شما می بخشند.

اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

خرید انواع قفل درب چوبی اتاق

قفل درب حیاط

مهم ترین یراقی که باید در خرید آن بسیار دقت نمایید، قفل درب حیاط و درب نفر رو پارکینگ می باشد. این قفل ها به عنوان قفل درب ورودی ساختمان شما مورد استفاده قرار می گیرند و درب واقع مهم ترین و اولین ابزار برای مقابله با ورود غیر مجاز به ساختمان شما می باشند. از انواع قفل درب حیاط می توان به این سه مدل اشاره داشت:

  1. قفل مکانیکی
  2. قفل برقی 
  3. قفل هوشمند 

از بهترین و ایمن ترین قفل درب حیاط، می توان به قفل های برند کاله، باتیس، فوروارد، سیزا و یوتاب اشاره داشت. قیمت قفل درب حیاط کاله و یا سایر برندها یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید می باشد. اما نباید کیفیت را فدای قیمت کنید. سعی کنید حتما برای درب ورودی ساختمان خود یک قفل با کیفیت و اصل تهیه نمایید و از خرید انواع قفل های متفرقه ارزان قیمت در بازار خودداری نمایید. 

قفل ضد سرقت

قفل درب ضدسرقت از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این درب ها می باشد. بدون قفل با کیفیت، درب ضد سرقت هیچ امنیتی را برای شما فراهم نمی آورد. قفل ضد سرقت درب آهنی و قفل ضد سرقت کتابی نیز از انواع دیگر این قفل ها می باشند. بهترین قفل ضد سرقت منزل را می توانید از برندهای کاله، کلون و دلتا تهیه نمایید. قفل های ضد سرقت دارای زبانه هایی از جنس فولاد می باشند که با نصب صحیح آن ها به هیچ وجه امکان باز نمودن درب وجود نخواهد داشت. همچنین این قفل ها برای مقابله با زنگ زدگی آبکاری می شوند. مهم ترین تفاوت بین قفل ضد سرقت و قفل های معمولی در تعداد و جنس زبانه های آن هاست و همچنین وجه تمایز بین مدل های مختلف قفل ضد سرقت در تعداد زبانه و پهنای آن ها می باشد.

سیلندر قفل

از مهم ترین قسمت های قفل درب، سیلندر قفل می باشد. سیلندر یا همان مغزی، قسمتی از قفل است که اگر کلید به درستی در آن قرار بگیرد باعث باز و بسته شدن قفل می شود. مغزی قفل بر حسب نوع کاربرد به انواع مختلف مغزی کامپیوتری و ساده، مغزی سرویس، ضدسرقت، آپارتمانی و سیلندر هوشمند تقسیم بندی می شوند. سیلندر های هوشمند جایگزین بسیار مناسبی برای قفل دیجیتال هستند اما با قیمت کمتر. 

دستگیره کابینت

راهنمای خرید دستگیره درب چوبی (جدیدترین مدل ها در سال 1400)

در میان انواع دستگیره های نصب شده در ساختمان ها، دستگیره کابینت و کمد از مهم ترین این محصولات می باشد. بدون دستگیره کابینت ها قابل استفاده شدن نمی باشند و طراحی آن ها نیز ناقص می ماند. دستگیره کابینت کلاسیک و لوکس از پرفروش ترین محصولات بازار می باشد. اگر می خواهید از انواع دستگیره جدید و مدرن دیدن بفرمایید به فروشگاه اینترنتی یراق کالا مراجعه نمایید. شما می توانید انواع دستگیره کابینت خارجی و ایرانی را در بورس دستگیره درب تهران تهیه نمایید. دستگیره کابینت ممبران، دستگیره کابینت ام دی و فلزی، دستگیره کابینت مخفی و دستگیره سرامیکی از انواع این محصولات می باشند. برند گرانیت دارای شیک ترین مدل های دستگیره کابینتی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.yaraghkala.com سر بزنید و یا با شماره تلفن 09123322519 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز