خبرگزاری کار ایران

پنل فالوور : بهترین پنل اینستاگرام ( پنل فروش فالوور )

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۸۴

امروز ما قصد دارید چندتا از بهترین پنل های فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کم ترین هزینه ممکن فالوور ایرانی واقعی خریداری کنید.

 پنل فالوور چیست و چه اهمیتی دارد ؟ اگر تجربه خرید فالوور ایرانی واقعی را داشته باشید حتما با سایت های فروش فالوور آشنایی دارید. سایت های فروش فالوور معمولا یک واسط هستند که از طریق api به پنل های اینستاگرام متصل میشوند و سرویس های این پنل ها را به شما و سایر خریدارن میفروشند! امروز ما قصد دارید چندتا از بهترین پنل های فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کم ترین هزینه ممکن فالوور ایرانی واقعی خریداری کنید.

1 - نایس پنل ( nicepanel.site )

 پنل فالوور : بهترین پنل اینستاگرام ( پنل فروش فالوور )

نایس پنل یکی از با کیفیت ترین و قدیمی ترین پنل های فروش فالوور ایرانی و همینطور واقعی هستش که به جرعت میتوان گفت تعداد خیلی زیادی از سایت های فروش فالوور به نایس پنل متصل هستند و در واقع در حال فروش خدمات این پنل هستند.

از ویژگی های نایس پنل میتوان به موارد زیر اشاره داشت :

1 - قیمت بسیار پایین

سرویس های نایس پنل به نسب سایر پنل های فالوور بسیار ارزان تر میباشد! اجازه بدهید  قیمت سرویس های نایس پنل را با سایر پنل های اینستاگرام مقایسه کنیم تا متوجه این موضوع شویم

  • قیمت فالوور خارجی در پنل اینستاگرام نایس پنل تنها 6 هزار تومن میباشد ولی این رقم در سه سایت برتر کلمه پنل فالوور به طور میانگین 9 هزار تومن میباشد!
  • قیمت لایک خارجی در نایس پنل 1200 تومان میباشد که همین محصول در سه سایت برتر کلمه پنل فالوور یا پنل اینستاگرام 4500 تومان میباشد.
  • قیمت فالوور ایرانی واقعی در پنل اینستاگرام نایس پنل 8 هزار تومان میباشد در صورتی که در سه سایت برتر کلمه پنل فالوور این رقم از 14 هزار تومان آغاز میشود.

2- تنوع محصولات

پنل خدمات اینستاگرام نایس پنل در زمینه تنوع بی نظیر عمل کرده و به نسبت سایر پنل های فالوور تنوع بسیار بالا تری دارد.

نایس پنل خدماتی مانند : لایک اتوماتیک پست های آینده،بازدید های ترکیبی اینستاگرام ( سیو ریچ ایمپرشن )،خدمات لایو اینستاگرام، فالوور با جبران ریزش 180 روزه و کلی سرویس دیگه را دارد که در سایر پنل های اینستاگرام به شدت نایاب هستند

3- امکان سفارش حجم بالا

پنل اینستاگرام نایس پنل به شما امکان ثبت سفارش فالوور ایرانی تا سقف 5 میلیون فالوور را میدهد که تمامی این سفارشات بین 12 ساعت تا 48 ساعت به اتمام میرسد، معمولا در بیشتر پنل ها امکان ثبت سفارش بیشتر از 50 هزار عدد مقدور نمیباشد

4 - پشتیبانی عالی ‍و ۲۴ ساعته

پنل خدمات اینستاگرام نایس پنل در زمان ثبت نام به شما این ضمانت را میدهد که تمامی مشکلات.و تیکت های شما در کم تر از 1 ساعت پاسخ داده خواهد شد و هیچ مشکلی حل نشده نخواهد ماند.

5- api قدرتمند

یکی از عمده مشکلاتی که بیشتر پنل فالوور ها با آن رو به رو هستند مشکلات api هستش که سفارشات دیر منتقل میشوند یا اینکه استاتوس سفارشات به روز نمیشوند.

نایس پنل با استفاده از سیستم اختصاصی api توانسته این مشکل را حل بکند و تمام سفارشات زیر 10 ثانیه منتقل میشوند

ورد به نایس پنل

برای ورد به پنل اینستاگرام پنل اینستاگرام نایس پنل اینجا کلیک کنید یا با استفاده از آدرس زیر وارد نایس پنل شود.

https://nicepanel.site/

2 - دیجی پنل ( digi-panel.ir )

 پنل فالوور : بهترین پنل اینستاگرام ( پنل فروش فالوور )

پنل خدمات اینستاگرام دیجی پنل، کمی متفاوت تر از سایر پنل های فالوور اینستاگرام هستش علت این تفاوت هم این میباشد که دیجی پنل به جای تمرکز بر روی تنوع محصولات تمرکز خود را برای روی تعداد محدودی از محصولات قرار داده تا بتوند کیفیت محصولات خود را ارتقا بدهد و یک سر و گردن بهتر از بقیه باشد.

از ویژگی های دیجی پنل میتوان به موارد زیر اشاره داشت :

1 - تخصص در زمینه فالوور ایرانی

دیجی پنل سرویس های بسیار زیادی در زمینه فالوور ایرانی دارد که این تنوع در بین پنل های فالوور ایرانی کم نظیر هستش،البته این تنوع فقط مختص سرویس های فالوور لایک و بازدید میباشد و این پنل فالوور روی سایر سرویس ها آنچنان تنوع و ویژگی خاصی را ندارد.

2 - قیمت مناسب فالوور و لایک

قیمت های دیجی پنل با توجه به میزان تنوع و همینطور کیفیت سرویس ها عالی میباشد و این پنل میتواند بیشتر نیاز های شما را با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت تامین کند.

3 - تضمین کیفیت

دیجی پنل ( digi-panel ) تمام سرویس های که ارائه تضمین کیفیت میکند و در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل تمامی هزینه را عودت میدهد.

4 - سرعت بینظیر سفارشات

به گفته خود دیجی پنل تمام سفارشات فالوور ایرانی واقعی در کم تر از 2 دقیقه به اتمام میرسد و هیچ سفارشی بیشتر از 2 دقیقه وقت نمیبرد ( سفارشات زیر 5k )

معرفی 4 پنل فالوور رایگان خارجی

چنانچه قصد ندارید هزینه بکنید و ترجیح میدهید از پنل فالوور رایگان استفاده کنید میتوانید از پنل های زیر استفاده بکنید.

1 - پنل igtor

پنل igtor یکی از بهترین پنل ها هستش که میتوانید برای گرفتن فالوور لایک یا کامنت رایگان از این پنل استفاده بکنید. ( توجه داشته باشید پنل های رایگان معرفی شده سرویس های خارجی با ریزش بالا به شما ارائه میدهند )

نکته: حتما برای ورود به این پنل و پنل های دیگه از اکانت فیک و پیج فیک استفاده کنید که حتی خود سایتم پیشنهاد داده از پیج فیک استفاده کنید برای وارد شدن به پنل و موقع دریافت فالوور لایک ویو و کامنت میتونید تو کادر مشخص شده یوزر پیج اصلیتون رو بزنید.

2 - پنل igtools

پنل igtools یکی دیگه از پنل های رایگان فالوور و لایک هستش که میتوانید پس از ثبت نام با ساده ترین روش ممکن فالوور و لایک بگیرید.

3 - پنل سوم famoid

پنل رایگان  famoid قادر است به شما روزانه 2k فالوور فیک خارجی بدهد و حدود 1k لایک خارجی البته توجه داشته باشید تمامی سفارشات پنل فالوور famoid تقریبا 30 دقیقه بعد از ثبت ارسال میشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز