خبرگزاری کار ایران

تلویزیون های سامسونگ سال 2021 + قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۷۷

تلویزیون های سامسونگ سال 2021 که ارزش خرید بالایی دارند را همراه با قیمت بشناسید.

درسال 2021 میلادی مدل های بسیار متفاوتی توسط کمپانی بزرگ سامسونگ روانه بازار گردید که در این بین می توان به سه مدل از میانرده های این شرکت اشاره نمود که در مدت زمان بسیارکوتاهی به دلیل قیمت مناسب و امکانات فراوان جزو پرفروشترین تلویزیون های سال 2021 گردیده که این آمار توسط فروشگاه اینترنتی سلام بابا ثبت شده است ، پس در ادامه به معرفی این سه محصول هیجان انگیز خواهیم پرداخت، با ما باشید.

1- تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 از محصولات جدید و کارآمد سامسونگ می‌باشد. این مدل جزو نمایشگر‌های با کیفیت crystal به حساب می‌آید. این برند در سال 2021 این محصول را با سیل عظیمی از تکنولوژی‌ها روز دنیا مجهز ساخته و به بازار عرضه نموده است. سامسونگ این برند جهانی در ساخت و طراحی محصولات صوتی و تصویری تبحر زیادی دارد و همیشه در تلاش بوده، تا محصول خود را طبق نیاز کاربران طراحی نماید. طراحی شیک و بی‌نظیر، لبه‌های باریک و پیکر خوش‌تراش، بدنه‌ی ظریف و نازک حاکی از توانایی و قدرت سازندگان سامسونگ است‌. 

طراحی تلویزیون سامسونگ AU7000

امروزه همه به دنبال شیک و مدرن سازی محیط خود هستند؛ و محصولی را انتخاب می‌کنند، که شکل ظاهری آراسته‌ای داشته باشد. از برترین و جدید‌ترین محصولات در این زمینه تلویزیون سامسونگ Au7000 از تولیدات کمپانی کره ای است. این برند در سال 2021 این تلویزیون را طراحی و در اختیار کاربران و بازاریان قرار داده است. این تلویزیون در سایزهای 43، 50، 55، 58، 65، 75 اینچ عرضه شده است که در این صورت دست مخاطب برای خرید باز است، هر کدام را که بیشتر می‌پسندد، خریداری نمایند. مدل Au7000 از طراحی مدرن و لوکسی بهره‌ور بوده، که نظر هر بیننده را به خود متمایل می‌سازد. این مدل با چارچوپ و یا قابی باریک و مشکی رنگی طراحی شده، دور قاب را را با فریمی مشکی رنگی طراحی نموده‌اند، که علاوه بر زیبای که منحصر به فردی که به محصول بخشیده از آن در برابر ضربات احتمالی و یک دفعه‌ای جلوگیری می‌کند.

حاشیه‌ها و لبه‌های نازک تلویزیون باعث شده، ذهن کاربر به صحنه‌های در حال پخش باشد به اطراف و حاشیه‌ها پرت نشود. رنگ مشکی به کار رفته درآن باعث شده این مدل با هر دکوراسیون و چیدمانی ست شود و نمای باکلاس و لاکچری را به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد. سامسونگ همه‌ی حساسیت خود را در قسمت جلویی تلویزیون معطوف نموده‌. هیچ گونه پورت و یا سیمی را در جلوی تلویزیون تعبیه ننموده، فقط لوگوی زیبای سامسونگ در قسمت پایین درج شده، که با این وجود توانایی خود را به رخ بینندگان می کشاند.

کیفیت تصویرAU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 از صفحه نمایش کریستالی و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل برخوردار است. این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است که کیفیت تصویر خوبی را ارائه میدهد. تلویزیون های کریستالی در واقع همان تلویزیون های ال ای دی هستند که به تکنولوژی Crystal مجهز شده اند. تکنولوژی کریستال درکنار تکنولوژی Crystal Display نسبت به تلویزیون های LED معمولی طیف رنگ گسترده تری را تولید میکند و باعث واقعی تر شدن تصاویر بخصوص محتوای HDR می شود. تلویزیون Crystal سامسونگ مدل 55AU7000 نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی حجم رنگ بیشتری را نیز نمایش می دهد به همین دلیل تصاویر با عمق بیشتری در این تلویزیون نمایش داده میشوند. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری PurColor جهت نمایش رنگهای زنده و طبیعی مجهز کرده است. 

قابلیت هوشمند AU7000

سامسونگ تلویزیون هوشمند AU7000 را به سیستم عامل تایزن نسخه 6.0 مجهز کرده است. سیستم عامل Tizen 6.0 در تلویزیون 2021 سامسونگ مدل AU7000 امکانات هوشمند متفاوت تری را نسبت به تلویزیون های 2020 سامسونگ در اختیار شما قرار میدهد و به سرگرمی های هوشمند مختلفی دسترسی خواهید داشت. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55AU7000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. به این ترتیب شما میتوانید تلویزیون و سایر لوازم هوشمند خانه را از طریق تلفن همراه هوشمند مدیریت و کنترل کنید. این تلویزیون به مرورگر وب مجهز شده است و میتوانید از طریق آن وب گردی کنید. تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 به شما اجازه میدهد محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید به کمک تکنولوژی Mirroring یا Mirror Screen صفحه نمایش موبایل خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. 

2- تلویزیون سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ AU8000 از جدیدترین و خوش‌ساخت ترین تلویزیون‌های کریستالی سامسونگ می‌باشد. این برند جهانی به تازگی یعنی در سال 2021 این محصول خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نموده؛ و آن را در معرض دید بازاریان و کاربران به نمایش گذاشته است. این مدل از طراحی شیک و کاربرپسندی بهره‌ور می‌باشد، به این صورت بهترین انتخاب برای مشکل پسندان است. این تلویزیون بسیار شبیه به مدل پارسال یعنی tu8000 ، ولی با کمی تفاوت طراحی شده است. تلویزیون Au8000 هم جزو نمایشگرهای crystal به حساب می‌آید.

طراحی تلویزیون AU8000

طراحی بعد از قیمت تلویزیون از نکات ضروری به حساب می‌اید؛ امروزه همه به دنبال شیک و مدرن سازی محیط خود هستند و به آن اهمیت زیادی می‌دهند. از خوش‌ساخت ترین و جدید ترین محصولات در این زمینه تلویزیون سامسونگ Au8000‌ می باشد؛ این مدل از تولیدات کمپانی سامسونگ است. این برند نامی در سال 2021 آن را طراحی نموده، سامسونگ در ساخت این محصول حساسیت زیادی به خرج داده، تا بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

مدل Au8000 با ظاهری کاملا آراسته و مدرن طراحی شده، تا در خور خانه‌های امروزی شما باشد. این مدل با قاب باریک ساخته شده، دور این قاب را فریم مشکی رنگی احاطه کرده که زیبایی چشم‌گیری به محصول بخشیده و هم در برابر ضربات احتمالی از آن حفاظت می‌کند. حاشیه‌های کم ضخامت و باریک بدنه‌ی ظریف و نازک آن حاکی از توانایی طراحان خلاق سامسونگ است. سامسونگ برای مقاوم بودن AU8000 دو پایه‌ی خوش‌تراش و شیک و با دوام را طراحی نموده، هر کدام از آنان را در قسمتی تعبیه نموده‌. این پایه‌ها به حدی مقاوم است، که به تنهایی وزن تلویزیون را بر دوش می‌کشند و حس استوار بودن را به آن القا می‌دهند.

کیفیت تصویر AU8000

تلویزیون ۶۵ اینچ‌ ۲۰۲۱ سامسونگ AU8000 دارای کیفیت ۴K با رزولوشن بالای ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است. نمایشگرتلویزیون ۶۵ اینچ‌ ۲۰۲۱ سامسونگ AU8000 از فناوری های و تکنولوژی های هوشمندی از قبیل نسبت کنتراست دینامیک، نرخ نوسازی Auto Motion Plus، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر ۴K Upscaling دارد.

این تلویزیون با پشتیبانی کردن از فناوری Micro Dimming  می تواند محتوای تصویر را کاملا بازسازی کند. و همچنین با بالا بردن کنتراست و افزایش دقت رنگ و عمق آن‌ها باعث می‌شود. تا هر تصویر به صورت طبیعی‌تر و واقعی‌تر جلوه داده شود.  همچنین به لطف فناوری Motion Xcelerator با توجه به محتوای در حال پخش نرخ بازسازی صفحه به صورت خودکار تغییر خواهد، از این رو صحنه ها به نرمی و روانی هر چه تمام تر بر روی تلویزیون AU8000 نمایش خواهد داده شد.

قابلیت هوشمند AU8000

این مدل از سیستم عامل تایزن بهره‌مند می‌باشد، این قابلیت از برنامه‌های متعددی پشتیبانی می کند و یک دنیا سرگرمی را به همراه خود به ارمغان آورده است.‌ سیستم عامل تایزن از اینترنت اشیاء یا همان IOT پشتیبانی می کند. برنامه‌ی smart Things از حالت‌های پشتیبانی شده توسط این قابلیت می‌باشد، که با وجود آن می‌توانید وسایل منزلتان که از اینترنت اشیا بهره‌مند باشد، وصل شوید و از راه دور آنان را کنترل ویا تنظیم کنید. دستیار صوتی هم جزو پروتکل‌های سیستم عامل تایزن است؛ این قابلیت از دستیار صوتی های محبوب می‌باشد، که کارهای پیش پا افتاده‌ای مانند کم وزیاد کردن صدای تلویزیون و یا خاموش و روشن نمودن و کانال عوض کردن از کارایی این دستیارصوتی است.

تلویزیون های سامسونگ سال 2021  + قیمت

3- تلویزیون سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ AU9000 از تولیدات بالارده‌ی و شاهکارهای سامسونگ است؛ که به تازگی یعنی در سال 2021 آن را با دنیایی از قابلیت‌ها طراحی و به بازار عرضه کرده اند. طراحی شیک و آراسته آن حتی از دور هم در روح کاربر را برای خرید لمس و وسوسه می‌کند. طراحان سامسونگ از هر طرف این محصول را به صورت ماهرانه جلا داده؛ با این وجود در هنگام قرارگیری در هر فضایی آن محیط را تحت سلطه و زیبایی خود قرار می دهد. تلویزیون 2021 سامسونگ Au9000 نیز از کیفیت تصویر 4k بهره‌ور است، بنابراین صحنه‌های جذاب و واقعی با رنگ‌های زنده را برایتان خلق می‌کند.

طراحی ظاهری AU9000

طراحی از پارامترهای مهم در هنگام خرید تلویزیون به حساب می‌آید، چون بیشتر تلویزیون در سالن ‌ها و در معرض دید مهمان‌ها قرار می‌گیرد، از این بابت باید ظاهری شیک و در خور منازل لوکس شما باشد. سامسونگ این برند همیشه در تلاش در 2021 از رقبای خود پیشی گرفت و موفق به ساخت مدل Au9000 شد. این محصول با ظاهری کاملا مدرن و امروزی طراحی شده؛ که زیبایی منحصر به فرد آن از دور جلب توجه و خودنمایی می‌کند. از هر زاویه به این تلوزیون نظاره‌گر شوید چیزی بجز ظرافت و بدنه عایدتان نمی‌شود. پیکر خوش‌تراش و رنگ مشکی مزین شده که تمام سطح دستگاه را پوشانده است؛ باعث می‌شود با هر محیط و دکوراسیونی ست و هماهنگ شود از این نظر در هنگام خرید نگران چیدمان و نا هماهنگی آن را با سایر وسایل دیگر نباشید.

صفحه نمایش تخت و با داشتن تکنولوژی crystal عالی‌ترین تصاویر را خلق می‌کند. لازم به ذکر است؛ که تلویزیون Au9000 در سایزهای 55، 65، 75 موجود می‌باشد، بنابراین دست مخاطب برای خرید باز است. کاربران می‌توانند با توان مالی و هزینه‌ی موجود هر کدام را که می‌پسندد خریداری نماید. طراحان سامسونگ برای جلوگیری از شلختگی و بهم ریختگی تمام پورت‌ها و درگاه های ارتباطی را در پشت محصول در یک جعبه مستطیلی شکل تعبیه نموده؛ بنابراین به لطف این قابلیت ظاهری مرتب و آراسته هم به محیط و هم به محل قرار گیری خود می‌بخشد. در پایین‌ترین قسمت تلوزیون آرم زیبای Samsung را حکاکی کرده‌اند؛ تا حس و اعتماد را در دل کاربران برای همیشه زنده نگه دارد و هم توانایی خود را به رخ رقیبانش می‌کشاند.

کیفیت تصویر AU9000

تلویزیون 4K UHD سامسونگ 65AU9000 دارای کیفیت تصویر 4K است و رزولوشن تصویر این تلویزیون 3840x2160 است. تلویزیون سامسونگ AU9000 دارای صفحه نمایش ال ای دی کریستالی و همچنین یک پردازشگر تصویر کریستالی است و به علت وجود این تکنولوژی ها به تلویزیون AU9000، تلویزیون کریستالی گفته می شود. تلویزیون های کریستالی نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی حجم رنگ، عمق رنگ و طیف گسترده تری از رنگ ها را ارائه می دهند تا شما شاهد رنگ های واقعی و طبیعی باشید. علاوه بر این ها تلویزیون 4K سامسونگ 65AU9000 دارای تکنولوژی رنگ Dynamic Crystal Color است. این تکنولوژی به تلویزیون AU9000 توانایی تولید یک میلیارد رنگ را می دهد، بنابراین شما در میان صحنه های رنگارنگ محتوا های مختلف غوطه ور خواهید شد و تمام جزئیات را با رنگ واقعی مشاهده خواهید کرد. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون ها توانایی تولید کنتراست دقیق در صحنه ها است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ 65AU9000 این عمل را توسط تکنولوژی های Mega Contrast برای ایجاد کنتراست بیشتر تصویر، UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر مناسب و تکنولوژی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر، انجام می دهد. تلویزیون 4K HDR سامسونگ AU9000 از تکنولوژی HDR با پشتیبانی از فرمت های HLG و HDR10+ برخوردار است و محتوای HDR را بسیار با کیفیت نمایش خواهد داد. 

قابلیت هوشمند AU9000

یکی از ویژگی های مهم تلویزیون، هوشمند بودن و امکانات هوشمند آن است. تلویزیون سامسونگ AU9000 با سیستم عامل تایزن نسخه 6 به بازار معرفی شده است. نسخه 6 سیستم عامل Tizen در سال 2021 معرفی شده است. این نسخه نسبت به سیستم عامل تلویزیون های 2020 سامسونگ ارتقا پیدا کرده و امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. این سیستم عامل دسترسی بسیار خوبی به سرگرمی های و برنامه های مختلف به شما می دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU9000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و شما می توانید با تلفن همراه هوشمند خود تلویزیون و سایر لوازم خانگی را از راه دور هم مدیریت و کنترل کنید. این تلویزیون دارای قابلیت Tap View است که بسیار کار آمد بوده و به راحتی می توانید صفحه نمایش موبایل خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و به آن متصل شوید. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت Multi View است که از این طریق می توانید دو محتوای مختلف را بصورت همزمان بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. شما می توانید با دستیار صوتی Bixby دستورات صوتی خود را بر روی تلویزیون اعمال کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65AU9000 دارای مرور گر وب است که می توانید از این طریق ساعت ها با این تلویزیون وب گردی کنید. وجود قابلیت Remote Access از نوع Basic موجب می شود که از طریق شبکه اینترنت به کامپیوتر شخصی خود متصل شوید و از راه دور کار های خود را انجام دهید یا در کلاس های انلاین شرکت کنید.

تلویزیون های سامسونگ سال 2021  + قیمت

لیست قیمت تلویزیون 2021

قیمت تلویزیون های 2021 سامسونگ  طبق آخرین قیمت گذاری فروشگاه اینترنتی سلام بابا که جهت خرید از این سایت معتبر میتوانید به آدرس www.sallambaba.com مراجعه نمایید...

قیمت (تومان)

سایز(اینچ)

سال تولید (میلادی)

مدل

14/100/000

50

2021

 

AU7000

 

15/600/000

55

2021

21/600/000

65

2021

15/000/000

50

2021

 

AU8000

17/300/000

55

2021

24/700/000

65

2021

37/500/000

75

2021

21/000/000

55

2021

AU9000

26/800/000

65

2021

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز