خبرگزاری کار ایران

5 دلیل برای خرید لوازم خانگی بوش از خانه بوش

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۱۵۴

برای خرید لوازم خانگی بوش ، مهم نیست که شما تازه عروس هستید که قرار هست لوازم جهیزیه خود را خریداری کند و یا اینکه قصد خرید چند محصول محدود لوازم خانگی را داشته باشید. در هر دو صورت لازم است تا در این بازار لوازم خانگی که اجناس تقلبی و بی کیفیت همه جا وجود دارند، شما جنس اصلی خریداری کنید. حس بدی خواهید داشت اگر با پرداخت پول جنس اصلی برای کالاهای اساسی و مهمی چون ماشین لباسشویی بوش و یا ساید بای ساید بوش، جنس تقلبی بخرید.

در این میان اگر شما بتوانید جنس اصل پیدا کنید، ممکن است روی برندی که از آن خرید میکنید حساس نباشید. اما اگر بخواهیم با واقعیت روبرو شویم، طبیعتا برندهای مختلف کیفیت ساخت متفاوتی را دارند. برخی برندها ساخت شرق آسیا بوده و قیمت پایین تری داشته اما در مقایسه با برند بوش ساخت آلمان کیفیت پایین تری نیز دارند. برخی اقلام از لوازم خانگی بوش دارای شهرت زیادی داشته و قیمت متفاوت تری را نسبت به رقبا دارند. به عنوان مثال قیمت ساید بوش به دلیل کیفیت بالای ساخت آن، طبیعتا متفاوت با سایر برندها بوده و یا قیمت لباسشویی بوش نیز به دلیل برنامه های شستشوی متعدد به همین شکل است.

برند بوش آلمان، تولید کننده لوازم خانگی لوکس

برند بوش بزرگترین تامین کننده لوازم برقی خودکار جهان است. لوازم خانگی بوش همواره در هر گوشه ای از دنیا نماد عمر بالای محصول و کیفیت برتر آلمانی است. این تولید کننده لوازم خانگی به تولید محصولاتی از قبیل ماشین ظرفشویی، لباسشویی، مخلوط کن، جاروبرقی و ... می پردازد. برند بوش در سال 2021 در نظرسنجی Global RepTrak™ 100 در میان 100.000 کمپانی رتبه چهارم را از لحاظ شهرت و اعتبار به خود اختصاص داده است. این یعنی برترین کمپانی لوازم خانگی از لحاظ اعتبار و شهرت، لوازم خانگی بوش است.

5 دلیل برای خرید لوازم خانگی بوش از خانه بوش

اکنون که به قدرت برند بوش پی بردید، باید به دنبال خرید از معتبرترین و بهترین نمایندگی بوش در ایران باشید. خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در تهران، با ضمانت کالای اصل، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. درسال های اخیر اعتماد و رضایت مشتریان از خرید خود، خانه بوش را به معتبرترین نمایندگی بوش در ایران کرده است. بریم سراغ بحث اصلی خودمان : " 5 دلیل برای خرید لوازم خانگی بوش از نمایندگی خانه بوش"

دلیل اول : ارائه کالای اصلی بوش همراه با گارانتی رسمی شرکت

خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در تهران به مشتریان خود این تضمین را می دهد که با خرید هر محصولی از لوازم خانگی بوش از این مجموعه معتبر، نگرانی بابت تقلبی بودن محصول خود نداشته باشند. تمامی محصولات در این شرکت اصلی بوده و با خیال راحت هر محصولی که مدنظر دارید را خریداری کنید. خانه بوش همچنین برای تضمین اصالت کالای خود، به مشتریان گارانتی رسمی شرکت را ارائه می کند. این گارانتی نشان دهنده سطح کیفیت و تمایز خانه بوش با سایر فروشندگان این برند است.

دلیل دوم : ارسال سریع محصولات به سراسر ایران

یکی از معضلات خرید، چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری، زمان تحویل کالا به مشتری است. یکی از لذت های خرید، تحویل به موقع و سریع محصول خریداری شده است. بسیاری از فروشندگان پس از فروش محصول خود به دلیل آنکه واسطه محسوب می شوند، زمان زیادی را برای تحویل گرفتن محصول از فروشنده اصلی و ارسال آن برای مشتری تلف می کنند. اما خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش ، به دلیل توزیع کننده و فروشنده اصلی محصولات بوش در ایران، کوتاه ترین زمان ممکن را برای تحویل به مشتری در بین سایر فروشندگان دارد.

دلیل سوم : بیمه کردن محصول تا درب منزل

ممکن است محصول خریداری شده از انبار تا منزل مشتریان، صدمه ببیند. خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش، تضمین می‌کند تا لوازم خانگی بوش خریداری شده مثل لباسشویی بوش و یا ساید بوش که شرایط حمل و تحویل سخت تری دارند، تا درب منزل به شکل صحیح حمل شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی برای نصب تحویل داده شود. این امر نشان از اطمینان خانه بوش، نسبت به فرایند لجستیکی از ورود محصول به کشور، انبارداری و حمل تا درب منزل مشتریان است.

دلیل چهارم : تعهد قیمت محصول در روزهای متلاطم نوسان قیمت ارز

اصلی ترین عامل تعیین قیمت محصولات خارجی، نرخ ارز است. برای مثال بسیاری از افراد پس از استعلام قیمت لباسشویی بوش و قیمت ساید بوش (که از پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی بوش محسوب می شوند) با دامنه قیمت های متفاوتی از فروشندگان مواجه می شوند. در روزهایی که ممکن است نرخ ارز روندی سینوسی را داشته باشد، خانه بوش، به عنوان نمایندگی بوش این تعهد را می کند که پس از ثبت سفارش و خرید محصول توسط مشتری، تغییری در قیمت محصول شما حتی در صورت تغییر شدید قیمت ارز، نداشته باشد. همچنین این شرکت همواره در تلاش است تا پایین ترین قیمت در بازار را به مشتریان ارائه کند.

دلیل پنجم : نگهداری محصول در انبار بنابر درخواست مشتری

تمامی فروشندگان برای فروش محصولات خود متحمل هزینه هایی تحت عنوان هزینه های انبارداری می شوند. چرا که به عنوان واسطه مجبورند محصول خود را در انبار مشخصی نگه داشته و در زمان مقتضی به فروش برسانند. بنابراین تعهدی در قبال مشتریان برای نگهداری در انبار ندارند.  خانه بوش، به دلیل فروشنده اصلی بودن لوازم خانگی بوش، با توافق مشتری در صورت پرداخت صورتحساب محصول را در انبار نگهداری می کند. این موضوع برای کسانیکه به طور موقت شرایط نگهداری محصولات خریده شده خود را در خانه ندارند، بسیار مناسب است.

5 دلیل برای خرید لوازم خانگی بوش از خانه بوش

نتیجه گیری

خرید از بازار لوازم خانگی در ایران با توجه به ثابت نبودن نرخ ارز و عدم اطمنیان به برخی فروشندگان مبنی بر خرید لوازم خانگی اصل، ممکن است کاری پرچالش باشد. خانه بوش، به عنوان نمایندگی بوش در تهران، با دلایل ذکر شده بهترین مرجع برای استعلام قیمت ساید بوش و قیمت لباسشویی بوش و سایر اقلام لوازم خانگی بوش است. خرید لوازم خانگی اصل، ارسالی سریع و در کوتاه ترین زمان، راحت بودن خیال مشتری از سالم بودن محصول، نگهداری در انبار و نهایتا تعهد قیمتی مناسب، همگی از برجسته ترین دلایل برای خرید لوازم خانگی بوش از نمایندگی خانه بوش است.

علاوه بر آن همکاران مجرب خانه بوش آماده هستند تا در صورت نیاز به مشتریان مشاوره رایگان در مورد خرید و استفاده از لوازم خانگی خریداری شده خود را بدهند. علاوه بر آن خانه بوش به عنوان نمایندگی بوش در تهران، امکان خرید حضوری و آنلاین را مهیا کرده تا مشتریان بنا به سلیقه و امکان خود، خرید لوازم خانگی بوش را انجام دهند. بنابراین در صورت استفاده از خدمات غیرحضوری ما، با فیلترشکن وارد سایت خانه بوش شده و لذت خرید بی دردسر را امتحان کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز