خبرگزاری کار ایران

معرفی محصولات پارس شعاع توس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۹۱

بسیاری از ما، وقتی لامپ‌های خانه‌ای را روشن می‌کنیم متوجه نیستیم که چه تعداد تجهیزات الکتریکی برای روشن کردن آن مورد استفاده قرار گرفته است. محصولات و تجهیزات بسیاری به کار گرفته می‌شوند تا برق کشی ساختمانی به شیوه صحیح اعمال شود تا افرادی که در آن کار یا زندگی می‌کنند بتوانند بدون هیچ مشکلی از دسترسی مناسب به برق و روشنایی برخوردار شوند.

وقتی صحبت از محصولات و تجهیزات الکتریکی می‌شود همه به یاد برندهای خارجی معروفی نظیر اشنایدر الکتریک می‌‌افتند اما حقیقت این است که برندهای معتبر ایرانی نیز وجود دارند که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند.

از چنین دست برندهایی می‌توان پارس شعاع توس را نام برد. این برند ایرانی، با بیش از دو دهه سابقه در تهیه محصولات با کیفیت، موفق شده است به جایگاهی که امروزه در این حوزه دارد برسد. در حال حاضر در کارخانه این برند واقع در شهر مشهد، صدها تکنسین کاربلد و مجرب و همچنین متخصصین دانشمند مشغول به کار هستند. محصولات این برند بسیار متنوع هستند اما در این مقاله قصد داریم ۳ محصول از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات پارس شعاع توس را به شما معرفی کنیم. محصولاتی که می‌توانید به راحتی از الکتروتک خریداری نمایید.

پنل LED پارس شعاع توس

محصولاتی که از تکنولوژی LED استفاده می‌کنند با شعار مصرف کمتر برق، به بازار آمدند و توانستند به جایگاه بسیار خوبی در صنعت محصولات الکتریکی دست یابند. پنل‌های الکتریکی با تکنولوژی مشابه با لامپ‌ها اما پیشرفته‌تر در دسترس هستند. احتمالاً تا به حال این پنل‌ها را به شکل مستطیلی شکل در سقف ادارات و بیمارستان‌ها دیده باشد.

نور پنل‌ LED پارس شعاع توس، از پرطرفدارترین محصولات پارس شعاع توس، نسبت به لامپ‌های LED بسیار بیشتر است، دلیل این موضوع این است که پنل‌ها دارای تراشه‌های بیشتری هستند که نور بیشتر را باعث می‌شوند. در مورد پنل‌های LED، نکات قابل توجهی وجود دارند.

اولین مورد طول عمر بالای این پنل‌هاست؛ در شرایط مناسب از جهت وضعیت رطوبت و هوا و همچنین آسیب نرسیدن به این پنل‌ها، آن طور که تخمین زده می‌شود آنها می‌توانند حدود ۱۷ سال کار کنند! این ویژگی نیاز به تعویض مکرر را کاهش داده و سبب راحتی بیشتر خریداران برای مدت زمانی بسیار طولانی می‌شود.

دومین مسئله در مورد این دست از محصولات پارس شعاع توس، دوست‌دار طبیعت بودن آنهاست. برای تأمین روشنایی این پنل‌ها از تکنولوژی سبز استفاده می‌شود که ضرر به طبیعت و منابع آن را تا حد خوبی نسبت به سایر محصولات الکتریکی، کاهش می‌دهد. همچنین این پنل‌ها از خود اشعه‌هایی نظیر فرا بنفش  ساطع نمی‌کنند، تولید کننده هیچ‌گونه آلودگی نیستند و مواد مورد استفاده در آنها قابل بازیافت هستند.

این پنل‌ها در انواع شکل‌ها شامل مستطیلی، مربعی و حتی دایره‌ای در دسترس هستند. قیمت‌ها نیز بر اساس اندازه، کیفیت و میزان نوری که فراهم می‌کنند متفاوت است.

کلید مینیاتوری پارس شعاع توس

شاید نام کلید مینیاتوری برای شما نامی غیر ملموس باشد و ماهیت آن برای شما سؤال باشد ولی قطعاً تا به حال نام دیگر آن یعنی فیوز را شنیده‌اید و تقریباً با شیوه عملکرد آن آشنایی دارد. کلید مینیاتوری یا فیوز، در واقع یک محافظ برای مدار الکتریکی محسوب می‌شود.

معرفی محصولات پارس شعاع توس

این کلید زمانی که جریان غیرمجاز شود و یا جریان از حد جریان معمول و اسمی بیشتر شود، با قطع کردن جریان مدار به طور کلی از وقوع اضافه بار و یا اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. در این حالت، وضعیت کلید مینیاتوری برخلاف حالت عادی می‌شود که اصطلاحاً گفته می‌شود فیوز پریده است.

علاوه بر مدار، کلید مینیاتوری از لوازم و تجهیزات متصل به به مدار نیز محافظت می‌کند. شاید ندانید اما کلیدهای مینیاتوری خانه شما بارها و بارها از سوختن لوازم خانگی شما نظیر یخچال، تلویزیون و ... جلوگیری کرده‌اند. برای همین است که برق کشی هیچ خانه‌ای بدون نصب این کلیدها کامل نیست. کلید مینیاتوری پارس شعاع توس از پرفروش‌ترین محصولات پارس شعاع توس هستند که وجود آنها برای هر خانه و ساختمانی لازم است.

چراغ LED خطی پارس شعاع توس

در مبحث معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی جایگاه محل قرارگیری منابع تأمین روشنایی و مدل آنها بسیار مهم و تأثیرگذار است. چراغ‌های LED خطی امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته‌اند. نه تنها در طراحی داخلی خانه، بلکه برای دفاتر و ادارات و همچنین فضاهای عمومی استفاده از این چراغ‌ها با طراحی خاص و روشنایی بالایی که دارند یک انتخاب متفاوت و جذاب است.

معرفی محصولات پارس شعاع توس

امکان نصب به صورت آویزان و موجود بودن آنها در انواع رنگ‌ها از دیگر قابلیت و ویژگی‌‌های این چراغ‌ها هستند که سبب شده‌اند آنها چنین جایگاهی در طراحی داخلی پیدا کنند. با توجه به نوع نیاز و سلیقه، می‌توان به شیوه‌های مختلفی آنها را نصب نمود. از طریق این دست چراغ‌ها و انواع مختلف آنها می‌توان فضاها را به شیوه‌ای جالب‌تر و مدرن‌تر نور پردازی کرد و به جلوه‌های بصری دکوراسیون داخلی انواع محل‌ها افزود.

محصولات پارس شعاع توس بسیار متنوع هستند و تنها به سه مورد گفته شده محدود نمی‌شوند. انواع لامپ‌های LED در انواع شکل‌ها نظیر چراغ LED خطی پارس شعاع توس، اشکی، حبابی و همچنین انواع مدل‌های توان بالا، هالوژن و ... پروژکتور، چراغ ریلی، وسایل جانبی نصب، کلید محافظ جان، چراغ اضطراری،  و ... همه و همه محصولات با کیفیت برند پارس شعاع توس هستند که در فروشگاه الکتروتک نیز موجود و قابل خرید هستند.

خرید محصولات پارس شعاع توس از الکتروتک

الکتروتک یک فروشگاه اینترنتی همه جانبه در حوزه محصولات الکتریکی است. خرید عمده و تک هر دو در الکتروتک موجود هستند. پشتیبانی تلفنی، ارسال سریع از دیگر ویژگی‌های این سایت فوق العاده هستند. خبر خوب این که محصولات پارس شعاع توس در فروشگاه الکتروتک موجود هستند و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://electro-tech.ir/ آنها را به راحتی تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز