خبرگزاری کار ایران

کلینیک هایی زیبایی در کرج چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۸۵

انسان همواره برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و با طراوت تلاش می کند. با رشد علم پزشکی و به وجود آمدن روشهای مدرن و با عوارض کم، دست یافتن به چهره ای جوان و جذاب دیگر دور از دسترس نیست. برای دستیابی به این مهم، و در پی مراجعه به مراکز مجاز و معتبر تخصصی پوست، مو و لیزر، بسیاری از خدمات در این حوزه به مراجعین ارائه می‌گردد.

لیزر پوست و موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد در کرج از دیر باز به عنوان یک دغدغه در بین خانم ها مطرح بوده است.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی استفاده از لیزر در رابطه با زیبایی بسیار معمول شده است. این روش در بین افراد جامعه از اقبال زیادی برخوردار است. یکی از دلایل آن درصد پایین خطای لیزر است.

استفاده از لیزر باعث شده افراد به راحتی از شر خال های گوشتی بدترکیب و لکه های مزاحم خلاص شوند. دستگاه های پیشرفته در این زمینه باعث شده که رفع این مشکلات در زمان کوتاهی امکان پذیر باشد.

به زبان ساده در زمان استفاده از لیزر مو، رنگدانه های ملانین موجود در مو این انرژی را جذب کرده و آن را به ریشه مو منتقل می کنند. این انتقال انرژی باعث تخریب ریشه مو شده و شما را از شر موهای زائد خلاص می کند.    

خدمات ناخن در کرج

متداولترین خدمات کاشت ناخن در کرج و مراقبت از ناخن مانیکور، پدیکور، رفع ناخن‌های اکریلیک (مصنوعی)، ناخن‌های طرح‌دار ، ترمیم ناخن است. خدمات ناخن به زیبایی و تمیزی ناخن‌های دست و پا اشاره دارد.

مراقبت از ناخن بسیار مهم است زیرا به جلوگیری از مشکلات ناخن ، مانند عفونت‌های قارچی ناخن‌ها و عدم رشد ناخن‌ها کمک می‌کند. البته در برخی موارد، مشکلات ناخن علائم یک بیماری اساسی پزشکی مانند عفونت در بدن است پس نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

پدیکور: به معنای اصلاح ناخن های پا  است که باعث زیبایی پا، جلوگیری از رشد میکروب در پا و مراقبت از پوست پا میشود.

مانیکور: اگر شما به زیبایی دستانتان اهمیت میدهید حتما با واژه ی مانیکور آشنایی دارید. مانیکور به معنای آرایش ناخن های دست است. شامل سوهان کشی و گرفتن پوست های مرده ی اطراف ناخن میشود. علاوه بر جنبه ی زیبایی اینکار به بهداشت فردی و جلوگیری از رشد میکروب کمک میکند.

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی در کرج یکی از عمل‌های پرطرفدار در شهرستان کرج است. جراحی بینی در کرج به دو روش باز و بسته انجام می‌شود. در روش باز قسمت زیر بینی برش ایجاد شده و پزشک تمامی قسمت‌های بینی را می‌بیند به همین دلیل رواج بیشتری دارد. جراحی بینی استخوانی نتایج بسیار رضایت بخش و عالی دارد و می‌توان فرم‌های فانتزی، عروسکی و طبیعی را روی آن پیاده سازی کرد. بینی‌های گوشتی نیز با عمل بینی، فرم طبیعی و زیبایی به خود می‌گیرند. انتخاب پزشک و بررسی سوابق آن مهم‌ترین کار قبل از عمل جراحی بینی است.

تزریق فیلر به بینی

شاید تا به حال این سوال برای شما پیش‌آمده باشد که فیلر چیست؟ به طور مثال فیلر بینی به منظور اصلاح مشکلات بینی مانند فرورفتگی، گودی و انحرافات کم انجام می‌شود. فیلرها مواد پرکننده‌ای هستند که ماندگاری آنها دائمی نیست و در حدود شش تا هشت ماه دوام دارند. از مزیت‌های تزریق فیلر به بینی می‌توان گفت این روش بدون درد، بدون بیهوشی و بدون دوره نقاهت است. در صورتی که نتایج فیلر بینی رضایت بخش نباشد پس از گذشت مدتی بینی به حالت اولیه باز می‌گردد.

کاشت مو در کرج

دست‌آورد کاشت مو در کرج مشخص است، پر کردن نواحی بدون موی سر به شکلی که زیبایی و جوانی شما را بازیابی کند. در بخش هزینه عوامل زیادی وجود دارند، از استرس‌ها و صدمات روش‌های کاشت مو گرفته تا هزینه‌های مالی و زمانی. روش‌های کاشت مو در کرج در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. تقریباً تمامی آن‌ها کم‌تهاجمی یا با حداقل تهاجم هستند، نتایج بسیار خوبی دارند و عوارض جانبی کمی را شامل می‌شوند. برای همین هر کدام در جای خودشان می‌توانند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

نکات مهم قبل از کاشت مو

تصمیم کاشت مو در کرج ، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است که فرد خود را آماده کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس بوده و اگر به درستی صورت نگیرد و با روش های سنتی و غیر تخصصی انجام شود می تواند موجب ریزش مو بطور مجدد شده و علاوه بر آن تاثیر بدی در روحیه آن فرد بگذارد.

در هر صورت باید در مورد کاشت مو و نتیجه آن واقع بین بود، امکان بازگشت 100% موهای ریخته شده و پرپشتی سابق و دوران نوجوانی وجود ندارد اما اگر روش کاشت و کلینیک مورد نظر به درستی انتخاب گردد بین 70 تا 90 درصد موهای از دست رفته قابل کاشت و برگشت است که خود درصد بسیار بالایی محسوب می شود.

کاشت مو در کرج عبارت است از جابجا کردن ریشه فولیکول های مو از نواحی از بدن (معمولا از بخش های پشت سر که ریزش مو در آن نواحی بسیار کم است) و انتقال آن به نواحی که دچار ریزش مو شده مناسب می باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز