خبرگزاری کار ایران

دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب با این 3 ابزار رایگان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۲۵

آیا امکان دانلود رایگان ویدیو از یوتیوب وجود دارد؟ این مقاله ساده ترین روش های دانلود ویدیوهای یوتیوب از طریق ابزارهای رایگان و بدون محدودیت به شما آموزش می دهد. با استفاده از این سایت های آنلاین، شما قادر خواهید بود ویدیو و فیلم های مورد علاقه تان را به راحتی و در کمترین زمان بدون نصب هیچگونه نرم افزار یا اپلیکیشن خاصی بر روی گوشی یا کامپیوترتان ذخیره کنید تا بعدا بتوانید بدون نیاز به اینترنت مجدد آن ها را پخش کنید.

ما نحوه دانلود از سایت یوتیوب را توضیح می دهیم. با استفاده از این سایتهای آنلاین دانلود رایگان ویدیو از YouTube دیگر کار دشواری نیست! این سایت ها رایگان هستند و برای دانلود فیلم ها از یوتیوب نیازی به نصب برنامه خاصی در رایانه خود ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک ویدیویی را که می خواهید از یوتیوب دانلود کنید کپی و جایگذاری کنید تا بقیه کارها به راحتی انجام شود.

ما در اینجا به چند ابزار آنلاین برای دانلود رایگان ویدیو ها در یوتیوب اشاره میکنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب با این 3 ابزار رایگان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

1- دانلود از یوتیوب با استفاده از GiveFastLink

GiveFastLink در صدر لیست بهترین سایت های آنلاین دانلود ویدیوی یوتیوب قرار دارد. به گفته الکسا این وب سایت که از بهترین ابزارهای دانلودر ویدیو است، دارای ویژگی های مثبتی است که کار با آن را آسان می کند. اول اینکه برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام در سایت ندارید. فقط کافی است لینک آدرس ویدئوی موردنظر خود را در کادر جستجوی صفحه اول این سایت کپی کنید تا لینکهای دانلود ویدئو با فرمت های مختلف و با کیفیت های مختلف در اختیار شما قرار گیرد.

علاوه بر این با استفاده از این سایت، می توانید صدا را از ویدئو به طور جداگانه دانلود کنید. یعنی فرمت هایی که برای دانلود در دسترس هستند MP4 و MP3 هستند. ویدیوها در تمام کیفیت ها از SD تا 4K در صورت وجود برای شما نمایش داده می شود. کافیست فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود. لینکهای دانلود مستقیم امکان دانلود فایل ها از طریق برنامه هایی نظیر IDM را برای شما فراهم میکند.

ویژگی هایی که سایت GIveFastLink را از سایر ابزارها مجزا میکند امکان دانلود رایگان ویدیو از بیش از 40 شبکه اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، پینترست، اینستاکرام و غیره است. 

2- دانلود از یوتیوب با استفاده ازsavefrom.net

سرویس دیگری که به شما یک راه سریع برای دانلود فیلم ها از یوتیوب می دهد savefrom.net است. این سرویس را همچنین می توانید به عنوان یک برنامه افزودنی به مرورگر خود اضافه کنید، یا می توانید فیلم های یوتیوب را مستقیماً از سایت آن دانلود کنید. لینک دانلود این افزونه در صفحه اول وب سایت آن قرار دارد. پس از نصب این افزونه، هنگام تماشای ویدیو در یوتیوب، دکمه سبز دانلود مشاهده می شود.

اما اگر می خواهید مستقیماً از وب سایت استفاده کنید ، باید آدرس ویدئوی موردنظر را کپی کرده و در کادر جستجو آن را کپی کنید.

دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب با این 3 ابزار رایگان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

3- ابزار btclod.com

با استفاده از BTCLOD.COM که آن هم یک ابزار رایگان است، می توانید هر ویدئویی را که می خواهید از یوتیوب دانلود کنید. مهم نیست که می خواهید بهترین کیفیت فایل ویدئویی را در کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود ذخیره کنید یا فقط صدای آن را ذخیره کنید. این برنامه از فرمت های صوتی مانند mp3 هم پشتیبانی می کند. حتی می توانید از طریق آن لیست پخش یا پلی لیست ایجاد کنید!

ویژگی بارز این سایت سرعت دانلود بالا است. با این حال، از آنجا که بسیاری از فیلم های بارگذاری شده در یوتیوب زمان زیادی دارند، ممکن است در دانلود آنها مشکل داشته باشید. اما این وب سایت با سرورهای قدرتمند خود این مشکل را حل کرده است. برای استفاده از این سرویس، کافی است وب سایت آن را باز کنید و آدرس فیلم و ویدیو مورد نظر یوتیوب خود را جستجو کنید.

جمع بندی

دانلود فیلم ها از یوتیوب یکی از نگرانی های کاربران این وبسایت بزرگ است. از آنجا که قوانین یوتیوب به شما اجازه نمی دهد فایل های ویدئویی را در کامپیوتر یا گوشی همراه خود دانلود کنید، باید از ابزارهایی برای دور زدن این قانون استفاده کنید. با استفاده از این برنامه های دانلود ویدیوی آنلاین رایگان یوتیوب که معرفی کرده ایم، می توانید این کار را بدون هیچ گونه مراحل اضافی یا بدون نیاز به نصب نرم افزار انجام دهید. اگر به هر دلیلی هر یک از این وب سایت ها در سرویس مشکل داشتند می توانید از سایت های دیگر در همین لیست برای دانلود فیلم و ویدئو یوتیوب مورد نظرتان استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا برای دانلود از یوتیوب به برنامه خاصی نیاز داریم؟

برخی از فیلم های یوتیوب را می توان مستقیماً از طریق اپلیکیشن یوتیوب به صورت درون برنامه ای دانلود کرد. اما بیشتر ویدیوها اینطور نیستند لذا برای این گروه از ویدئوها، می توانید از ابزارهای آنلاین که در این لیست معرفی کرده ایم استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید.

آیا دانلود ویدیو های یوتیوب غیرقانونی است؟

اگر ویدیوی مورد نظر شما دارای حق کپی است، دانلود آن بدون مجوز از نظر قانونی مشکل دارد. البته که تعداد کمی از ویدیو ها به این صورت هستند. حتی در صورتی که ویدیو دارای حق کپی رایت باشد تا زمانی که ویدیوی دانلود شده را در اینترنت به اشتراک نگذارید، مشکل خاصی وجود ندارد.

چگونه می توانم ویدیوهای یوتیوب را در گوشی یا لپتاپ خود ذخیره کنم؟

با استفاده از وب سایت هایی که در این مقاله معرفی کرده ایم، می توانید آدرس صفحه ویدیوی مورد نظر خود را کپی کرده و در کادر جستجو قرار دهید تا لینکهای دانلود به آنها داده شود.

آیا می توان صدا را از ویدیوهای یوتیوب جدا کرد؟

بله برای این کار می توانید از برنامه های دانلود ویدیوی آنلاین یوتیوب استفاده کنید. فرمت های خروجی از این وب سایت ها معمولاً شامل mp3 است.

آیا هنگام دانلود ویدئو از یوتیوب مشکل امنیتی نخواهیم داشت؟

خیر. از آنجایی که تمامی فایل های ویدیو و صوت که از طریق ابزارهای یوتیوب دانلودر دانلود می شوند نهایتا از سرورهای اصلی خود YouTube دریافت می شوند پس مشکل امنیتی خاصی در استفاده از آن ها وجود ندارد.

منبع: سایت Topwonk.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز