خبرگزاری کار ایران

بخاری ژاپنی کم مصرف

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۱۵

این روز ها کم کم به پاییز نزدیک شده و روز های سرد زمستان به زودی از راه خواهند رسید. تأمین گرمای خانه ها در این روز ها نیز مورد اهمیت است. بهترین پیشنهاد، استفاده از لوازم گرم کننده ای است که از هر جهت برای شما مناسب باشند. اگر تأمین گرمای محیط کار هم برای شما به یک معظل تبدیل شده است، برای شما هم پیشنهاد ویژه ای در نظر گرفته شده است.

شما نیاز به یک بخاری دارید که فضای کمی را از محیط شما اشغال کند، مصرف پایینی داشته باشد، ایمن بوده و قابلیت حمل و جابجایی آن آسان باشد.

اگر بخواهیم محصولی را معرفی کنیم که تمامی این پارامتر ها و در کنار این ها، چندین ویژگی دیگر را در خود داشته باشد، آن محصول، بخاری ژاپنی است.

این وسیله گرمایشی، به عنوان یک بخاری هوشمند شناخته می شود. هوشمند بودن آن به دلیل وجود ویژگی هایی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

بخاری های ژاپنی بر سه نوع هستند:

مهم ترین ویژگی بخاری های ژاپنی مجهز بودن به سنسور هایی است که ضامن امنیت شماست. یکی از این سنسور ها، سنسور دی اکسید کربن است که با حس کردن گاز مضر، به طور اتوماتیک باعث خاموش شدن بخاری می شود. سنسور دیگری که در هنگام حوادث طبیعی مثل زلزله یا ضربه حساسیت نشان می دهد به این صورت عمل می کند که اگر بنا به دلایلی بخاری بیوفتد، خطر آتش سوزی شما را تهدید نمی کند؛ با حس کردن ضربه، بخاری سریعاً خاموش می شود.

وجود این تدابیر امنیتی خیال شما را آسوده می کند.

مصرف سوخت بخاری ژاپنی نسبت به دیگر بخاری های ساخت ایران بسیار کمتر بوده که این قابلیت مقدار زیادی از هزینه های شما می کاهد.

در معرفی ویژگی دیگر بخاری های ژاپنی می توان گفت که این بخاری ها همانند کولر های گازی پرتابل قابلیت تنظیم دما دارند. به راحتی می توانید دمای مدنظر خود را تنظیم کنید تا دمای محیط همیشه یکنواخت و مطابق میل شما باشد.

کنجکاوی کودکان را نمی شود نادیده گرفت. همیشه این مسئله وجود داشته است که کودکان از بابت کنجکاوی خود، کلید های روی دستگاه ها را دستکاری می کنند. لازم نیست در مورد بخاری ژاپنی این نگرانی را داشته باشید. تنها کافیست تنظیمات بخاری ژاپنی را بر روی قفل کودک قرار دهید تا کودک قادر به تغییر تنظیمات موردنظر شما نباشد.

بخاری ژاپنی کم مصرف

با مطالعه تمامی این امکانات و ویژگی ها در مورد بخاری های ژاپنی، اگر مایل به خریداری آن ها هستید، وب سایت ویم کالا، پروسه خرید را برای شما آسان کرده است. تمامی کاری که برای خریداری این محصول کاربردی و امن نیاز دارید، تنها ثبت سفارش است. با چند کلیک، سفارش خود را ثبت کنید و منتظر باشید تا در کمترین زمان ممکن، محصول به دست شما برسد.

حتی اگر قبلا این محصول را خریده اید و نیاز به تعمیر یا سرویس کردن آن را دارید، تعمیرکاران حرفه ای و متخصص ویم کالا آماده ارائه خدمات به شما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز