خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال میدان سرخ قسمت دوم ۲ ( قسمت 2 میدان سرخ ) کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۲۴۶

دانلود سریال میدان سرخ قسمت دوم ۲ را کامل و قانونی با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ قسمت 2 با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در قسمت قبل سریال میدان سرخ دیدیم که شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد .... و در قسمت دوم سریال میدان سرخ خواهیم دید که بعد از مفقود شدن کیف حاوی شمش و اطلاعات محرمانه ی گروهی تبهکار به سردستگی گروچف، زندگی تمام کسانی که به نحوی در این جریان خواسته یا ناخواسته درگیر شده اند دچار تغییر می شود اما در این میان این شیداست که تاوان بزرگی می دهد... در ادامه می توانید قسمت دوم سریال میدان سرخ قسمت 2 دوم ۲ با کیفیت های عالی و حجم کم دریافت کنید.

 

************************

برای دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت دوم

************************

دانلود سریال میدان سرخ قسمت دوم ۲ ( قسمت 2 میدان سرخ ) کامل

درباره سریال میدان سرخ قسمت دوم

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد و اولین سریال‌ ابراهیم ابراهیمیان در نمایش خانگی به نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا محصول سال 1400 است که تهیه‌کنندگی آن را نیز جواد نوروزبیگی برعهده دارد.

بیوگرافی حمید فرخ نژاد بازیگر سریال میدان سرخ

حمید فرخ‌نژاد (زادهٔ ۲۸ فروردین ۱۳۴٨) هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما و تئاتر و تلویزیون اهل آبادان است.

وی فارغ‌ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.وی در سال ۱۳۶۹ در فیلم در کوچه‌های عاشقی ساخته‌ی خسرو سینایی به ایفای نقش پرداخت و سپس فعالیت هنری‌اش را با ساخت کارهای کوتاهی به عنوان دستیار کارگردان دنبال کرد.

حمید فرخ‌نژاد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره‌ی فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره‌ی فیلم فجر، جایزه‌ی بهترین بازیگر جشنواره‌ی فیلم مسکو، جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد جشنواره‌ی فیلم آسیا و اقیانوسیه، تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد به‌طور مشترک و جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد جشنواره‌ی جام‌جم، را در کارنامه دارد.

کارنامه هنری او بدین شرح است: بازی در فیلم های سینمایی: در کوچه های عشق، عروس آتش، ارتفاع پست، تب، به رنگ ارغوان، طبل بزرگ زیر پای چپ، صحنه جرم، ورود ممنوع، چهارشنبه سوری، حقیقت گمشده، آتشکار، پوسته، پوست موز، حریم، همبازی، شب واقعه، بیداری رؤیاها، دموکراسی تو روز روشن، شکلات داغ، در انتظار معجزه، پریناز، گشت ارشاد، روزهای زندگی، دوباره با هم، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، استرداد، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، بشارت به یک شهروند هزاره سوم، مردن به وقت شهریور، چاقی، یاسین، مشکل گیتی، خوب، بد، جلف، هیهات، گشت ارشاد ۲، میلیونرمیامی، خانم یایا، تگزاس، لاتاری، دختر شیطان (فیلم ۱۳۹۶)، سمفونی نهم، سامورایی در برلین، زنبورکارگر، ملاقات با جادوگر/ سریال های تلویزیونی : آغوش های خالی، حلقه سبز، حبیب، گمشده/ مجموعه های شبکه نمایش خانگی: قلب یخی (فصل اول)، قلب یخی (فصل دوم)، میدان سرخ (اختصاصی فیلیمو)/ تئاتر: شب هزار و یکم/ نویسندگی: عروس آتش، سفر سرخ/ مدیر تولید: کوچه پاییز/ کارگردانی : سفر سرخ.

بازیگران سریال میدان سرخ قسمت 2

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

از دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ قسمت 2 دوم ۲ و تماشای لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز