خبرگزاری کار ایران

ماجرای دریافت وجه نقد از سوپرمارکت‌های یاران دریان چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۹۹

شنیده‌اید که می‌توان در ازای خرید کردن از سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای یاران دریان، پول دریافت کرد؟ احتمالا با شنیدن این خبر فکر می‌کنید که کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و همچین خبری صحت ندارد! اما در حقیقت این ماجرا صحت دارد! قضیه از این قرار است که سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای یاران دریان با همکاری شرکت تخفیفان و استفاده از سرویس بازگشت وجه تخفیفان توانسته راه‌کاری را ارائه دهد که مشتریان تخفیفان با خرید خود از این سوپرمارکت‌ها 4.5% از مبلغ پرداختی خود را در این فروشگاه پس بگیرند! اما چطور شما هم می‌توانید از این خدمات استفاده کنید و پول پس بگیرید؟

با یاران دریان راحت‌تر خرید کنید!

یاران دریانی‌ها بیش از 60 سال است که در تهران قدمت دارند. آدم‌هایی سخت کوش و فعال هست و بسیار پشتکار دارند. آن‌ها همیشه سعی می‌کنند تا روابط خوبی با مشتریان خود داشته باشند و به همین دلیل است که اکنون بیش از 150 شعبه فعال در سراسر ایران دارند. تنوع محصولات این سوپر مارکت‌های بی‌نظیر است و انواع محصولات ایرانی و خارجی را عرضه می‌کنند. یاران دریان احترام به حقوق مشتری را سرلوحه خود قرار داده و به همین دلیل محصولات خود را با  قیمت‌های بسیار عادلانه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند. با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان تمامی اقلام مورد نیاز شما موجود است و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که سبد خرید خانواده شما کامل خواهد بود.

پول‌ِتو یا سرویس بازگشت وجه نقد چیست و چگونه کار می‌کند؟

این روزها خرید کردن دیگر فقط دریافت خدمات یا کالا نیست! خرید کردن باید هوشمندانه انجام شود و از همه مهم‌تر سودآور هم باشد. پولی که شما خرج می‌کنید مهم است و به سختی به دست آمده. بنابراین باید از آن بیشترین استفاده را برد. سرویس‌های بازگشت وجه نقد یکی از بهترین راه‌کارها برای خریدی هوشمندانه و سودآور است.

در این روش مشتریان با ثبت کارت های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می دهند، میتوانند در هر خرید خود پول پس بگیرند. این مبلغ در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان واریز می شود یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید تخفیفان است که با همکاری شبکه بانکی کشور صورت میگیرد و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد.

چطور از یاران دریان پول پس بگیریم؟

شما برای استفاده از این سرویس نیازی به تغییر در نحوه خرید خود ندارید. تنها کاری که باید آن را فقط یک‌بار انجام دهید این است که اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کرده و در تخفیفان حساب کاربری داشته باشید. سپس در قسمت «بازگشت وجه» اپ تخفیفان، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. شما باید از همان کارت بانکی برای پرداخت‌های خود استفاده کنید و در زمان پرداخت از دستگاه کارت خوانی استفاده کنید که از تخفیفان پشتیبانی می‌کند. حالا کافی است از طریق اپ تخفیفان نزدیک‌ترین شعبه فروشگاه یاران دریان را پیدا کرده و با مراجعه به فروشگاه خرید خود را انجام دهید. پس از پرداخت پیامک تایید بازگشت وجه برای شما ارسال خواهد شد و آن مبلغ را می‌توانید در کیف پول خود در تخفیفان مشاهده کنید. برای انتقال این مبلغ به کارت بانکی خود، باید موجودی کیف پول شما در تخفیفان حداقل 50 هزار تومان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز