خبرگزاری کار ایران

آژانس تبلیغاتی ایران نوین را بهتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۶۵

تصور کنید پس از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید، برای انجام تبلیغات و پیشبرد اهداف برندینگ خود، با مشکل روبه‌رو شده‌اید و یا نمی‌دانید برای تبلیغات باید به کدام مرکز و آژانس تبلیغاتی مراجعه کنید. در این مطلب، شما را با بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی ایران یعنی ایران نوین آشنا خواهیم کرد. با اعتماد به تیم خلاق ایران نوین، می‌توانید رشد و پیشرفت کسب و کار خود را تضمین کنید.

تصور کنید پس از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید، برای انجام تبلیغات و پیشبرد اهداف برندینگ خود، با مشکل روبه‌رو شده‌اید و یا نمی‌دانید برای تبلیغات باید به کدام مرکز و آژانس تبلیغاتی مراجعه کنید. در این مطلب، شما را با بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی ایران یعنی ایران نوین آشنا خواهیم کرد. با اعتماد به تیم خلاق ایران نوین، می‌توانید رشد و پیشرفت کسب و کار خود را تضمین کنید.

آژانس تبلیغاتی ایران نوین را بهتر بشناسید

کانون ایران نوین شرکتی فعال در زمینه ارائه انواع خدمات تبلیغاتی است که همگام با فناوری‌های روز جهان، توانسته است به مدت 30 سال به فعالیت خود ادامه دهد. مجموعه ایران نوین به پشتوانه همکاری با نیروی کار متخصص در زمینه تبلیغات و برندینگ (بیش از 700 نیروی متخصص و فعال) و با گسترش دامنه خدمات خود، برای انجام تبلیغات به کسب و کارها کمک می‌کند.

شرکت ایران نوین از سال 1369 تا به امروز، با بزرگ‌‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی همکاری داشته است؛ برای مثال می‌توان به برندهای نام‎آشنایی همچون صباح، چی‌توز، پرژک و میهن اشاره کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، حوزه کسب و کار این برندها کاملا متفاوت است. با این حال ایران نوین با تفکر خلاقانه و نوآوری‌های جذاب، همواره توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. قطعا به همین دلیل است که این سازمان توانسته است بیش از 255 مشتری همیشگی را جذب کند.

با تمام تعاریف بالا، به جرئت می‌توان ایران نوین را به عنوان بهترین کانون تبلیغاتی ایران شناخت. دپارتمان‌های مختلف و متعددی این شرکت، نشان‌می‌دهد که گستره فعالیت‌های این کانون بسیار زیاد است. در ادامه این مطلب، قرار است این ‌دپارتمان‌ها را بررسی کنیم. از این طریق، با شناخت کامل می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری، ایران نوین را برای انجام خدمات تبلیغاتی خود انتخاب کنید. به  شما توصیه می‌کنیم که حتما در ادامه متن، با ما همراه باشید.

دپارتمان های مختلف در ایران نوین را بشناسید

در کانون ایران نوین، نگاهی فراتر از تبلیغات به موضوع بازاریابی وجود دارد. از این رو، حوزه فعالیت‌های این شرکت بسیار گسترده است. با این وجود، همچنان می‌توان تفکر خلاقانه و پویا را در همه خدمات ارائه شده در این کانون مشاهده کرد.

آژانس تبلیغاتی ایران نوین را بهتر بشناسید

برخی از دپارتمان‌های کانون ایران نوین عبارتند از:

چاپ افست و دیجیتال

اهمیت به وجود آمدن صنعت چاپ در تاریخ بشر، بسیار بالاست. امروزه نیز همگام شدن این صنعت با فناوری‌های دیجیتال، تحول بزرگی به حساب می آید. به گونه‌ای که نمی‌توان تاثیر چاپ را در تبلیغات و در نتیجه، شکل‌گیری هویت بصری برندها و همچنین ارائه اطلاعات مهم به مشتریان درباره برند، نادیده گرفت. در دپارتمان چاپ افست و دیجیتال کانون ایران نوین، اهمیت فرایند چاپ و تاثیر آن در نحوه نمایش محصولات و برند به مخاطب، کاملا توسط همکاران شناخته شده است؛ در نتیجه، در این دپارتمان، نیازهای مشتریان به بهترین شکل برطرف می‌شود.

از جمله خدمات این دپارتمان در کانون ایران نوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی و نصب استیکر بر روی شیشه نمایندگی‌ها و سوپرمارکت‌ها
  • طراحی و ساخت استندهای اختصاصی برای محصولات هر برند
  • انواع چاپ لارج فرمت مانند بنر و فلکسی
  • انواع چاپ فضای خارجی و داخلی

سایر خدمات این دپارتمان را می‌توانید در سایت ایران نوین مطالعه کنید.

رسانه های محیطی

به احتمال زیاد، تا به حال تبلیغات بیشماری را در سطح شهر مشاهده کرده‌اید. به کارگیری پتانسیل فضای شهری به عنوان فضایی جذاب برای انجام تبلیغات، روش خلاقانه و بسیار موثری برای بازاریابی است. لازم به ذکر است که این نوع تبلیغات حتماً باید مطابق چارچوب خاصی باشد تا حقوق شهروندان پایمال نشود. علاوه بر این، اصول زیباسازی در طراحی شهری نیز رعایت شود.

کانون ایران نوین با توجه به تمام نکات بالا، خلاقانه ترین و جالبترین تبلیغات را در محیط شهری برای شما طراحی و اجرا می‌کند. تحلیل رقبا در صورت نیاز، برنامه‌ریزی و ارائه پکیج‌های تبلیغاتی در تهران و مراکز استان‌ها و همچنین توسعه و بازسازی سازه‌های محیطی درون شهر، از جمله خدمات این دپارتمان در کانون ایران نوین است. علاوه بر این موارد، تجربه طراحی و نصب بیلبورد در عرشه پل‌های محیطی تهران و مراکز استان‌ها و همچنین ساخت بیلبورد حجمی و سه بعدی در کارنامه ۳۰ ساله ایران نوین وجود دارد.

رسانه های ارتباط حضوری (BTL)

رسانه‌های ارتباط حضوری و یاBTL ، در واقع نوعی از تبلیغات است که شامل معرفی و یا حتی نمایش محصول به مخاطب نهایی می‌شود. برای مثال، توزیع تراکت و نصب بنر و پلاکارد در معابر و یا تبلیغ در مجله‌ها و روزنامه‌ها، نوعی از BTL هستند. آژانس ایران نوین در این دپارتمان، با داشتن دانش کافی، تجهیزات تخصصی و همچنین بیش از ۳ هزار نیروی ماهر در این زمینه، آماده است تا پیام برند شما را به مخاطب هدف منتقل کند.

این کانون به پشتوانه 30 سال حضور گسترده در بازار هدف، ارائه خدمات به ده‌ها برند نام آشنا و همچنین تجربه برنامه‌ریزی و اجرای بیش از صدها پروژه در این زمینه، به عنوان یکی از برترین انتخاب‌ها برای انجام BTL شناخته می‌شود.

برخی خدمات آژانس ایران نوین در این دپارتمان عبارتند از:

  • تدوین استراتژی در بازاریابی تجاری
  • طراحی و تولید انواع استندهای خلاقانه
  • طراحی تخصصی پلنوگرام و اجرای بازارپردازی
  • ایده‌پردازی و اجرای گوریلا مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

با افزایش صعودی کاربرد فضای دیجیتال در زندگی روزمره انسان‌ها در قرن اخیر، ناگزیر بازاریابی و مارکتینگ نیز با شکل جدیدی به این حوزه وارد شده است. دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان شاخه‌ای گسترده، روز به روز فضای بیشتری را در بازاریابی امروز اشغال می‌کند. انجام فعالیت‌های بازاریابی در این فضا، مزایای بسیار زیادی را برای صاحبان برندها به همراه دارد؛ برای مثال، کاهش هزینه‌ها و همچنین دسترسی گسترده به انبوه مخاطبان، از جمله این مزایاست.

کانون ایران نوین از طریق همکاری با متخصص‌ترین تیم‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همچنین با اتکا به تجربه و مهارت بالای متخصصان این زمینه، برای رفع نیازهای مشتریان خود تلاش می‌کند. سوشال مدیا مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، طراحی و ایجاد باشگاه مشتریان، تدوین استراتژی سئو متناسب با نیاز هر برند، طراحی و ایحاد سایت‌های فروشگاهی و ده‌ها فعالیت دیگر، از جمله خدماتی است که در دپارتمان دیجیتال مارکتینگ ایران ‌نوین می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

صدا و موسیقی

برندهای مختلف در سراسر دنیا، علاوه بر هویت بصری که از خود به مخاطب نشان می‌دهند، باید یک هویت شنیداری منحصر به فرد نیز برای خود ایجاد کنند. تقویت هویت شنیداری یک برند، در واقع به معنای تلاش برای ماندگار شدن در ذهن مخاطب با به کارگیری پتانسیل‌های موسیقی و نوا است. دپارتمان صدا و موسیقی در کانون ایران نوین، با رعایت تمامی استانداردها و همچنین در اختیار داشتن انواع امکانات حرفه‌ای، برای شنیده شدن به برندها کمک می‌کند.

تولید و پخش پادکست در موضوع‌های مختلف، دوبله انواع تیزر، ساخت موسیقی متن فیلم و همچنین تولید انواع تیزرهای رادیویی، از جمله فعالیت‌های دپارتمان صدا و موسیقی در ایران نوین است.

طراحی و تولید تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی

در این دپارتمان، متخصصان کانون ایران نوین تلاش می‌کنند تا ایده‌های خلاقانه‌ای که وجود دارد را به عینیت درآورند. تلاش برای همکاری با هنرمندان نخبه کشور در زمینه‌های مختلفی مثل طراحی صحنه، کارگردانی، بازیگری، گریم و جلوه‌های ویژه، باعث شده است کانون ایران نوین به عنوان یکی از برترین طراحان و تولیدکنندگان تیزر و فیلم تبلیغاتی شناخته شود. مجموعه این فعالیت‌ها در ایران نوین، بر اساس استانداردهای جهانی و با نیازسنجی دقیق از مخاطبان انجام می‌شود.

از جمله خدمات و اقداماتی که در این دپارتمان به شما ارائه می‌شود، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • طراحی و تهیه انواع تیزرهای تلویزیونی و همچنین قرعه‌کشی‌ها
  • طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه میدانی و تصویری در سبک‌های مختلف
  • دوبله و صداگذاری و تدوین فیلم
  • تولید و اجرای پرامپت
  • تهیه گزارش‌های محیطی و مردمی (مصاحبه)

همکاری با ایران نوین

آژانس تبلیغاتی ایران نوین را بهتر بشناسید

شما با مطالعه این مطلب، با بزرگ‌ترین و بهترین آژانس تبلیغاتی حال حاضر ایران آشنا شدید. دپارتمان‌ها و حوزه‌هایی که در این مقاله بررسی شد، تنها بخشی از خدماتی است که از طریق همکاری با کانون ایران نوین، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. برای آشنایی با سایر خدمات قابل ارائه در آژانس تبلیغاتی ایران نوین (irannovin.net) می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

ایران نوین با ارائه خدمات تبلیغاتی به صورت داخلی و خارجی، سابقه درخشانی در این زمینه برای خود ایجاد کرده است. همه کارکنان فعال در ایران نوین، در زمینه تخصص خود به بهترین شکل عمل می‌کنند و با علوم به‌روز در حوزه تخصص خود آشنا هستند. با اعتماد به این سازمان و همکاری با متخصصان و کارشناسان ایران نوین، رشد و پیشرفت برند خود را تضمین کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز