خبرگزاری کار ایران

ویجیاتو؛ منبع اول کاربران برای آشنایی با سرگرمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۶۱

پاندمی ویروس کووید-۱۹ بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت سرگرمی‌های دیجیتال را به رخ مردم جهان کشید. بدیهی است که بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی این روزها نمی‌توانیم مانند گذشته دور یکدیگر جمع شویم. به عبارتی، تفریح‌های حضوری و دورهمی جای خودشان را به نمونه‌های مجازی داده‌اند. بازی‌های ویدیویی، فیلم و سریال و انواع و اقسام بردگیم‌ها و کمیک‌های متنوعی که این روزها در اختیار ما قرار دارند. شناخت و انتخاب صحیح این سرگرمی‌ها اصلا کار ساده‌ای نیست. به همین خاطر است که ما در ویجیاتو تلاش می‌کنیم بهترین انتخاب‌های موجود را به شما معرفی کنیم.

بازی‌های موبایلی؛ بهترین انتخاب برای سرگرمی

به هیچ عنوان نباید موبایل گیمرها را دست کم گرفت. بیشتر جمعیت گیمرها را در ایران کاربرانی تشکیل می‌دهند که با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کنند. طی سال‌های گذشته بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی سراغ این پلتفرم آمده‌اند و قسمتی مخصوص از فرنچایزهای محبوبشان را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر کرده‌اند. همین مسئله موجب شده تا دیدگاه منفی سابق درخصوص موبایل گیمینگ به مرور کمرنگ شود. حالا دیگر شما می‌توانید گوشی هوشمندتان را بردارید و «کالاف دیوتی» یا «پابجی» بازی کنید.

البته قرار نیست همه چیز ختم به این عناوین بزرگ و شناخته‌شده شود. روزانه ده‌ها بازی موبایلی در فروشگاه‌های رسمی پلی‌استور و اپ‌استور منتشر می‌شود. آزمایش تمام این بازی‌ها امری غیرممکن تلقی می‌شود. اما ما در ویجیاتو تلاش می‌کنیم تا هر هفته چند بازی موبایلی برتر و سرگرم‌کننده را به مخاطبانمان معرفی کنیم. معرفی کوتاه بازی‌ها همراه با توضیح کافی از سبک گیم‌پلی و داستان بازی به خوبی می‌تواند شما را با محتوای عنوان مورد نظر آشنا کند. همچنین ویجیاتو به صورت هفتگی بازی‌های موبایلی را در دسته‌بندی‌هایی جدید و متفاوت قرار می‌دهد و به کاربران معرفی می‌کند. بدین شکل شما می‌توانید بهترین بازی‌های موبایلی موجود در سبک مورد نظرتان را پیدا و تجربه کنید.

دنیای جادویی فیلم‌ها و سریال‌ها را فراموش نکنید

ویجیاتو؛ منبع اول کاربران برای آشنایی با سرگرمی

هیچ چیز بهتر از این نیست که مقداری از روزتان را صرف تماشای فیلم سینمایی یا قسمت جدید سریال محبوبتان کنید. آرامشی که از این طریق نصیبتان می‌شود می‌تواند خستگی روزتان را به دست فراموشی بسپارد. البته این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که شما فیلم یا سریال درستی را انتخاب کرده باشید. مطمئنا هیچکس دوست ندارد وقتش را صرف تماشای محصولی کند که کیفیت چندانی ندارد. یکی از بهترین راهکارها برای شناخت محصولات باکیفیت دنیای پرده نقره‌ای سر زدن به بخش فیلم و سینمای ویجیاتو است. جایی که می‌توانید علاوه‌ بر خواندن بررسی و تحلیل آخرین فیلم و سریال‌ها با بهترین گزینه‌های موجود در دسته‌بندی‌های مختلف نیز آشنا شوید.

در دنیای کمیک‌ها چه می‌گذرد؟

ویجیاتو؛ منبع اول کاربران برای آشنایی با سرگرمی

علاقه‌مندان به دنیای کمیک‌ بوک‌ها تمام وقتشان را صرف تماشای انیمیشن‌ها یا فیلم‌های سینمایی مرتبط نمی‌کنند. دنیای کمیک‌ها چیزی فراتر از تمام محصولات سینمایی آن‌هاست. البته نمی‌توان به گذشته برگشت و تمام اتفاقاتی که طی تمام این سال‌ها بین ابرقهرمانان مختلف رخ داده را مرور کرد. اما ما در ویجیاتو تلاش می‌کنیم تا مهم‌ترین و جذاب‌ترین رویارویی‌ها یا وقایع تاریخ دنیای کمیک‌ بوک‌ها را برای کاربران تشریح کنیم. بدین شکلی شما می‌توانید بدون نیاز به صرف زمانی چشمگیر برای مطالعه قسمت‌های مختلف کمیک‌ها با پیشینه ابرقهرمانان محبوبتان بیشتر آشنا شوید.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز