خبرگزاری کار ایران

ویژگی های کانکس اداری و مدیریتی استاندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۳۱

امروزه با توجه به اینکه پیشرفت های بسیار زیادی در حوزه ساخت و ساز صورت گرفته است و دستیابی به فناوری های جدید و تکنولوژی های روز دنیا انجام گردیده ، تولید سازه های از پیش ساخته و کانکس ها نیز نسبت به گذشته مورد توجه بیشتری قرار گرفته و البته جهش های خوبی در این عرصه نیز انجام شده است.

کانکس ها و سازه های از پیش ساخته شده به دلیل اینکه دارای مزیت های منحصر به فردی هستند و قابلیت جابجایی و نصب سریع و آسان دارند مورد توجه بسیاری از مدیران و کارفرمایان قرار گرفته اند.

کانکس اداری و مدیریتی نمونه از کانکس های ساخته شده در مجموعه پیشرو کانکس می باشد که در بسیاری از اداره ها و سازمان ها مورد استفاده قرار گرفته و همچنین بسیار کاربردی بوده و دارای نمونه های متفاوتی می باشد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

با توجه به اینکه در هر مجموعه یا کارگاه ها و پروژه های در حال تولید به یک اتاق به منظور انجام فعالیت های مدیران نیاز بوده کانکس های اداری و مدیریتی کاربردهای بسیار زیادی دارند و در این شرایط مورد استفاده قرار می گیرند.

پیش ساخته بودن کانکس اداری و مدیریتی خود به عنوان یک مزیت برای آنها محسوب می شود و از طرفی دیگر حضور مداوم مدیران در محل پروژه های مختلف سبب می شود که نیاز به استقرار کانکس های مدیریتی و اداری به منظور انجام امور مدیریتی و فعالیت های مرتبط به  عنوان یک ضرورت احساس شود.

انواع کانکس اداری و مدیریتی

کانکس های اداری دارای تنوع بسیار زیادی هستند چرا که نیازهای که از آن‌ها می‌شود این تنوع را طلب می‌کند. مثلاً برخی از این کانکس های اداری را به عنوان اتاق به جلسات مورد استفاده قرار می‌دهند و برخی دیگر را در کارگاه‌های ساختمانی برای انجام امور اداری یک کارگاه در نظر می‌گیرد؛ به همین جهت با توجه به نیاز ویژگی‌های کانکس و کاربری آن مشخص خواهد شد اما به صورت کلی کانکس اداری به دو گروه تقسیم بندی می شود که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را داشته اند و شامل کانکس اداری ساده و کانکس اداری لوکس می باشد.

کانکس اداری ساده

کانکس اداری ساده نمونه‌ای از کانکس اداری میباشد که در آن به زیبایی و نمای خارجی کانکس توجه ویژه‌ای نخواهد شد و در درجه اول اقتصادی بودن کانکس و کاربری آن مورد توجه قرار می گیرد و ممکن است با توجه به نیاز از نمونه کانکس کارگاهی ساندویچ پانل، دو طبقه و غیره باشد و در ساخت آن محدودیتی وجود ندارد و تعداد کارمندان و نوع فعالیت می تواند از دلایل مشخص کننده ویژگی‌های کانکس اداری ساده باشد.

کانکس اداری لوکس

این نمونه کانکس با کانکس اداری ساده متفاوت است و در ساخت آن از مصالح لوکس و شیک استفاده می گردد و به عنوان اتاق مدیریتی، اتاقی برای جلسات و کنفرانس ها، اتاق انتظار ارباب رجوع و غیره استفاده می گردد و به صورت کلی زمانی کاربرد دارد که نیاز به یک ظاهر زیبا در یک مجموعه باشد.

در این سازه ها از مصالح لوکس و با کیفیت در فضای داخلی و خارجی استفاده می گردد تا به این واسطه یک دفتر کار مجهز و بی‌نظیر ایجاد گردد اما معمولاً به دلیل اینکه تفاوت قیمتی زیادی با سازه های ساده دارد در شرایط خاص از این نمونه کانکس استفاده می گردد.

ابعاد و قیمت کانکس اداری و مدیریتی

کانکس های اداری مدیریتی معمولاً به دلیل امکانات و تجهیزاتی که در آنها به کار برده می شود از نظر ابعاد نسبت به کانکس های معمولی بزرگ تر هستند چرا که قرار است درون آنها از انواع میز و صندلی، کمد، پارتیشن و غیره استفاده شوند و از طرفی فضای ایجاد شود که مناسب برای فعالیت مدیران و مراجعه ارباب رجوع و غیره باشد؛ به همین جهت کانکس های اداری مدیریتی با توجه به نیاز به صورت یک تکه و چند تکه طراحی و تولید می شوند و هر کدام از آنها دارای یک یا چندین واحد خواهند بود.

قیمت کانکس های اداری مدیریتی بر اساس ویژگی های آنها و مشخصاتشان به واسطه تیم فروش شرکت تعیین می گردد و از عوامل موثر در تعیین قیمت کانکس اداری مدیریتی می توان به مجهز بودن به سیستم سرمایش و گرمایش، نوع کف کانکس، نوع جنس، دکوراسیون داخلی و خارجی، ابعاد کانکس، جنس، نقشه، مجهز به امکانات نظیر سرویس بهداشتی، آشپزخانه، راهرو، آبدارخانه، اتاق انتظار و غیره اشاره نمود.

کانکس اداری پیشرو کانکس

پیشرو کانکس به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان انواع کانکس های اداری و کانکس های پیش ساخته به شمار می رود که توانسته است در  طول سابقه کاری خود و فعالیت بیشتر از دو دهه کاری تجربه های بسیار زیادی را به دست بیاورد و سابقه درخشانی از خود را به جایی بگذارد و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در خصوص تولید و طراحی انواع کانکس های اداری و مدیریتی و نمونه های متفاوت کانکس ها محسوب می شود.

کانکس های اداری و مدیریتی که توسط پیشرو کانکس طراحی و تولید می‌شوند از جنس ساندویچ پانل هستند و دارای استانداردهای لازم و امکانات فوق العاده ای می باشند و همچنین دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و صدا بوده اند.

پیشرو کانکس در تولید کانکس های اداری و مدیریتی از مصالح و متریال هایی استفاده می نماید که دارای بالاترین کیفیت هستند و رضایت مشتریان عزیز را جلب خواهد نمود چرا که اصلی ترین هدف شرکت جلب و رضایت مشتریان عزیز بوده است و همچنین با توجه به نظارت و کیفیت ساخت محصولات، قیمت منصفانه و معقولانه، استفاده از مصالح باکیفیت و استاندارد، در نظر گرفتن امکانات خاص مشتریان، دکوراسیون های داخلی و خارجی فوق العاده زیبا و شیک و.... از جمله اصلی ترین ویژگی های این شرکت می باشد.

در پیشرو کانکس شما با خدمات به شهرستان ها، ارسال سریع کالا، کیفیت و سلامت کالا و مشاورین حرفه ای روبرو هستید و همچنین می توانید سفارش انواع کانکس با طراحی منحصر به فرد و زیبا را در اختیار داشته باشید و از گارانتی و خدمات پس از فروش، تجربه بالا، بالاترین کیفیت، حمل و نقل آسان بهره مند شوید.

در نهایت برای مشاوره با کارشناسان این شرکت می توانید به وب سایت  pishroconex.com مراجعه نموده  و کانکس موردنظرتان را سفارش بدهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز