خبرگزاری کار ایران

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده پاپ ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۹۴

شهاب مظفری به عنوان یکی از خوانندگان مشهور ایرانی را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. شهاب مظفری یکی از خوانندگان خوشتیپ ایرانی است که در سال 1363 در شهر تهران بدنیا آمده است که اکنون به عنوان یکی از خوانندگان، آهنگ‌سازان و ترانه‌سرایان کشورمان فعالیت می‌کند و توانسته است در طول فعالیت رسمی کاری خود (از سال 1396) و نیز قبل‌تر از آن تاکنون، آلبوم‌ها و تک‌ آهنگ‌های بسیاری را منتشر کند. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی زندگینامه، زندگی شخصی، کاری، بررسی آهنگ های آن، حواشی و بیوگرافی شهاب مظفری بپردازیم.

بیوگرافی شهاب مظفری

یکی از عوامل رشد افراد هنرمند و خوانندگان ایرانی و تعدد این افراد در جامعه ایرانی، رشد فرهنگ و جامعه ایران است که امروزه سبک‌های مختلفی از آهنگ‌ها و موسیقی‌ها را در آن مشاهده می‌کنیم. خوانندگان بسیاری در این بستر توانسته‌اند استعداد خود را آشکار کرده و با انتشار آلبوم‌ها و موسیقی‌های متنوع، اعتماد مردمی را جلب کنند. یکی از این خوانندگان مشهور ایرانی، شهاب مظفری است که در سال 1363 در تاریخ 7 اردیبهشت ماه آن سال متولد شد. محل تولد شهاب مظفری در استان تهران است. وی اکنون به عنوان یک خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا در موسیقی پاپ ایرانی مشغول به فعالیت می‌باشد. به طور خلاصه در مورد مشخصات این هنرمند در بیوگرافی شهاب مظفری می‌توان گفت:

  • نام: شهاب مظفری
  • سن: 37 سال سن از سال 1363
  • ژانر حرفه تخصصی: پاپ
  • محل تولد: تهران، ایران
  • حرفه: خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا
  • سازها و آلات موسیقی: گیتار کلاسیک و پیانو
  • ناشران و همکاران: موسسه فرهنگی آزاد

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده پاپ ایرانی

شهاب مظفری با سن 37 سال تاکنون، یکی از چهره‌های درخشان موسیقی پاپ ایرانی است که تاکنون تک‌ آهنگ‌ها و آلبوم‌های بسیاری را منتشر کرده است که از سایت موزیکدل میتوانید تمامی آهنگ های شهاب مظفری را دانلود کنید، در قسمت‌های جلوتر، به معرفی تمامی این آثار این خواننده و سایت دانلود آهنگ موزیکدل نیز می‌پردازیم.

زندگی شخصی و تحصیلی شهاب مظفری

با معرفی اجمالی از این هنرمند، حال بایستی کمی راجع به زندگی شخصی وی بپردازیم. شهاب مظفری تحصیلات خود را با گذراندن مقاطع ابتدایی و متوسطه، در دانشگاه شروع کرد و با گذراندن دوره لیسانس مهندسی کامپیوتر، اکنون دارای مدرک مهندسی فناوری اطلاعات می‌باشد. از جمله نکاتی که بایستی در مورد زندگی وی در نظر داشت، علاقمندی وی به موسیقی است که وی در کنار درس و دانشگاه، همواره فعالیت خود را در این زمینه حفظ می‌کرد. وی پس از فارغ‌التحصیلی در این رشته، به دنبال علاقه خود در موسیقی رفته و اکنون به عنوان یک خواننده و آهنگ‌ساز فعالیت می‌کند.

وی از زمان کودکی، یادگیری پیانو را آغاز کرده بود و توانست در همین راستا بر گیتار کلاسیک نیز چیره شود. به خوبی مشخص است که این هنرمند از کودکی، سررشته‌ای از علاقه خود را دنبال می‌کرده است و توانست در سال 1387 اولین اثر خود را منتشر نماید.

از دیگر جزئیاتی که می‌توان در مورد بیوگرافی شهاب مظفری بیان کرد، بایستی به مجرد بودن وی و عدم ازدواج این خواننده تاکنون اشاره کرد و شایعات و عکس‌هایی که از این بازیگر مبنی بر متاهل بودن وی منتشر شده است، غیرواقعی می‌باشد. این خواننده در حدود 198 سانت قد دارد و توانسته است با حفظ وزن خود، به یکی از خوش هیکل‌ترین خوانندگان ایرانی تبدیل شود.

در بخش بعدی بیوگرافی شهاب مظفری با ما باشید تا به بررسی زندگی کاری، حواشی و آثار هنری وی بپردازیم.

زندگی کاری و حواشی در بیوگرافی شهاب مظفری

به یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شهاب مظفری در این قسمت می‌پردازیم. حال که به طور اجمالی با زندگی شخصی وی آشنا شدیم، لازم است در مورد حرفه کاری وی صحبت کنیم. شهاب مظفری فعالیت خود را به صورت غیررسمی از سال 1387 با انتشار آهنگ "از وقتی رفتی" شروع کرد. وی در آهنگ‌سازی از ساز حرفه‌ای خود یعنی پیانو و نیز گیتار کلاسیک استفاده می‌کند. وی توانست با انتشار این قطعه آهنگ خود، بر سر زبان‌ها افتاده و دیگر آثار احساسی خود را منتشر کند. رفته رفته با آهنگ‌هایی که از این خواننده منتشر می‌شد، هواداران بسیاری را جذب خود کرد. پس از گذشت سال‌ها فعالیت، وی مجوز رسمی خوانندگی و پخش آثار خود را در سال 1396 کسب کرد.

در ادامه فعالیت‌های هنری وی، می‌توان به کنسرت‌های او اشاره کرد که اولین آن در 14 تیرماه سال 1396 برگزار شد. این کنسرت اما در 6 سانس در روزهای 14 و 15 و 23 تیرماه برگزار شد که موفقیت بزرگی برای وی می‌باشد؛ چراکه این خواننده عزیز کشورمان توانست به طور کامل بلیط‌های سانس‌های خود را بفروشد (در کمتر از 24 ساعت) و جمیع هواداران خود را خوشحال کند.

در ادامه بیوگرافی شهاب مظفری بایستی به فضای کاری وی اشاره کرد که بنا به گفته خود این خواننده، عمدتا آثار وی حال و هوای آرام و عاشقانه‌ای دارد و این ناشی از کاراکتر وی می‌باشد. وی بیان می‌کند که مخاطبین و طرفداران بسیاری این سبک را پسندیده و با آن مانوس شده‌اند.

همچنین در مورد حاشیه‌هایی که در طول فعالیت کاری وی ایجاد شده است، بایستی به 2 مورد اشاره نمود که عبارتند از:

  • سکته قلبی: خالی از لطف نیست که به حاشیه‌های این خواننده در بیوگرافی شهاب مظفری اشاره شود. وی در تاریخ 11 اردیبهشت سال 1397 یک سکته قلبی را تجربه کرد که علت آن بعدا "استرس و فشار کاری" بیان شد. وی در بخش مراقبت‌های ویژه در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت نظر قرار گرفته و بعد از چند روز از آنجا مرخص شد.
  • آهنگ سفارشی: وی در تاریخ اسفند 1397 نسبت به آهنگ سفارشی از یاس واکنشی نشان داد که دیس شهاب مظفری به یاس در یک ویدیو بعد از دو سال منتشر شد و مورد انتقادها و واکنش‌های دیگران قرار گرفت.

دانلود آهنگ های شهاب مظفری

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده پاپ ایرانی

در نهایت می‌ خواهیم به آثار هنری این خواننده از کشورمان بپردازیم که شامل 13 آلبوم و 68 تک آهنگ می‌باشد. این آثار عبارتند از:

  • آلبوم‌ها: از جمله آلبوم‌هایی که آهنگ‌سازی آنها برعهده شهاب مظفری بوده است، می‌توان گفت: "تو رو خواب دیدم"، "تمومش کن"، "دیوونه"، "ترن"، "شب عاشقونه"، "تلقین"، "گوش کن"، "لحظه رمانتیک"، "دلشوره"، "تورو میخوام"، "رقص گیتار"، "حلالم کن"، "روانی" اشاره نمود.
  • تک آهنگ‌ها: تک آهنگ‌های این هنرمند در این قسمت از بیوگرافی شهاب مظفری عبارتند از: "یادت نره"، "پاشو بیا"، "دیدار"، "ردپا"، "از عشق تو"، "الله"، "شناسنامه"، "برعکس"، "مرد"، "اتفاقا عشق"، "دل خون"، "زیبا چشم سفید"، "تنهای تنها"، "خزون"، "ستایش"، "خودت"، "میزون نبود حالت"، "30 سالگی"، "دوبرابر"، "وای وای"، "ما باحالیم"، "دلبر جان"، "دلبریتو کمترش کن"، "معذرت"، "قسم"، "جدایی"، "منو ترکم نکن"، "عکس قدیمی"، "مگه دیوونه حالیته"، "نمخوام تورو"، "زیر آوار"، " از وقتی رفتی"، "میگن که عوض شدی"، "کجایی تو"، "بگذریم"، "لعنتی ترین حوالی"، "توبخند"، "عذابم نده"، "حس عمیق"، "ادعا"، "آی"، "رفت"، "تلخ"، "نترسونم"، "می‌میرم"، "تنهام بزار"، "کلاغ شوم"، "پشیمونم"، "پاییز"، "برگرد خونه"، "کجایی تو"، "حالم بده"، "دارم می‌میرم"، "شاهزاده"، "خونمون کو"، "روانی"، "فقط در همین حد"، "فراموشی"، "دلشوره"، " شک شب عاشقانه"، "خدایا با توام"، "دیگه تمومش کن"، "خسته شدم"، "از وقتی رفتی"، "بغض"، "عید رو بی تو نمی‌خوام".

موزیکدل بهترین مرجع برای دانلود آهنگ

کمتر کسی است که وبسایت موزیکدل را نشنیده باشد، موزیکدل یکی از بهترین وبسایت های دانلود آهنگ جدید در ایران میباشد که به صورت روزانه آهنگ های ایرانی، محلی و خارجی مجاز را به صورت رایگان با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهد. تمامی آهنگ ها در سایت موزیکدل از خواننده های پرطرفدار بوده که به رایگان میتوانید آن را به همراه پخش آنلاین دانلود کنید. اگر به دنبال آهنگ های جدید ایرانی هستید به لینک /https://musicdel.ir/single-tracks مراجعه کنید و از آرشیو آهنگ های خوانندگان معروف لذت ببرید. در ضمن در این سایت میتوانید آهنگ های غمگین، شاد، ریمیکس و مداحی های جدید و قدیمی را در دسته بندی های جدا شده مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز