خبرگزاری کار ایران

دانلود و پخش آنلاین قسمت هفتم سریال خاتون + ماجرای توقیف این سریال

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۴۴

 

سریال خاتون

مجموعه شبکه نمایش خانگی خاتون سریالی زیبا و جذاب به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 ایران است. خاتون ژانری تاریخی و درام است و داستان خاتون داستان خانواده ای است که در زمان اشغال ایران توسط متفقین دستخوش تغییراتی شد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی خاتون

اشکان خطیبی، بابک کریمی، بهناز جعفری، بیژن امکانیان، پژمان بازغی، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی، سروش صحت، شبنم مقدمی، غزل شاکری، مهران غفوریان، نگار جواهریان، مهدی تساهیمی، هادی تسلیمی، آیدا ماهیانی، مهتاب ثروتی، محمدرضا شریفی نیا، صالح میرزا آقایی، بانی پلمون، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی، علیرضا مهران در سریال خاتون به بهترین شکل ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان سریال خاتون

خاتون یک داستان تخیلی - تاریخی در مورد اتقاقات یک خانواده ای است که در اوایل سال 1320 در شهویور ماه در زمانی که ایران توسط متفقین اشغال شده بود است شروع می شود. این لحظه در تاریخ ایران، با همه فراز و نشیب هایش، در زندگی هر یک از ما جریان دارد.

سریال خاتون داستان زنی است شجاع و قهرمان که زمانی برای زندگی خود در ایران سختی ها و جنگ ها بسیاری را به تن خریده است.

درباره سریال خاتون

خاتون یک سریال درام، تاریخی و عاشقانه با بازی بهترین بازیگران سینمای ایران با نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده محصول سال 1400 ایران است.

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان یک خانواده را در بستر تاریخ روایت می کند. داستانی که از ابتدای شهریور 1320، در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و سرزمین را به تصویر می کشد. تاریخ ایران با همه فراز و نشیب هایش در زندگی همه ما اثراتی می گذرد.

در سریال پر ستاره و محبوب خاتون، علاوه بر حضور بازیگران مطرح مانند نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره های نوظهوری نیز معرفی شده اند.

کیهان کلهر، موسیقیدان برجسته ایرانی نیز در سریال خاتون به عنوان آهنگساز همکاری کرده است. علی اسدزاده پیش از این همکاری موفقی با تهیه کننده سریال قورباغه داشته است.

نکات مثبت سریال خاتون

از نکات مثبت این سریال می توان ابتدا به طراحی لباس این سریال توجه کرد که عالی است. فیلم برداری این سریال تحسین برانگیز است و موسیقی آن نیز تحسین برانگیز است.

نکات منفی سریال خاتون

این سریال زرق و برق زیادی دارد اما فیلم نامه کمی ایراد دارد. ایراد این فیلم نامه زمانی بولد می شود که کاراکترها در مورد سیاست صحبت می کنند.

در انتخاب بازیگران دقت نشده است بخصوص بازیگران شخصیت های نظامی مه برای بازی در این نقش ها قابل قبول نیستند. برای مثال بازی پژمان بازغی که نقش نظانی دارد در حالی که هیچ ویژگی نظامی در وی دیده نمی شود.

یکی دیگر ازنکات منفی این سریال دیالوگ های شعاری برای برانگیختن حس ملی در مخاطب است که اجرای بدی دارند.

علت محبوبت خاتون چیست؟

از مهمترین دلایل پر طرفدار بودن این سریال می توان به تعداد بالای ستاره ها در این سریال اشاره کرد و از همه مهمتر به گفته سازندگان این سریال، داستان آن واقعی است.

دانلود و پخش آنلاین قسمت هفتم سریال خاتون + ماجرای توقیف این سریال

نقد کلی قسمت اول تا ششم

قسمت اول سریال خاتون برای معرفی و شرایط زندگی وی است که این مورد یکی از نکات قوت این سریال است چرا که در سریال های ایرانی به این موضوع کمتر پرداخته می شود.

 طراحی دکور، طراحی لباس و لوکیشن، کمی فانتزی اما راضی کننده و چشم نواز است.

این سریال نکات قوت زیادی دارد به جز گریم بازیگران که بیشتر به زیبایی پرداخته است تا رئال بودن آن.

روایت این داستان از قسمت دوم آن شروع می شود. یک ژانر جنگی به راه می افتد که اهمیت تیم فیلمبرداری بیشتر می شود.

تفاوت های فکری و سیاسی بین و خاتون و شیرزاد وجود دارد که یک دیوار نامرئی بین آن ها می کشد که با درایت خاتون و سرخوشی شیرزاد، قبل از اینکه ورق برگردد قابل درک نیست اما زمانی که موقعیت حادی پیش آید و اعتقاداتی چون آزادی و آزادگی بولد شود می تواند داستان هر عشقی را به نقطه پایان خود برساند.

توقیف سریال خاتون نزدیک است

سریال خاتون همان طور که گفتیم بسیار در این مدت پر طرفدار ظاهر شد به طوریکه بعد از زخم کاری توانست رتبه خوبی را در بین سریال های سینمای خانگی کسب کند و فروش خوبی داشت اما در این بین اهالی استان گیلان به دلیل یکسری حواشی خواستار حذف و توقیف این سریال شدند که این خبر هم در نوع خود جالب بود و حتی برای آن نیز کارزاری تشکیل شده که همچنان نیز پابرچا است.

در این کارزار آنطور که برای ریاست محترم ساترا نوشته شده است آمده است که در سریال خاتون قهرمانان قصه و حتی شخصیت های عادی با زبان و لحجه فارسی صحبت می کنند اما کلیه نقش های خدمه و نوکر و کلفت به زبان گلیکی در حال تکلم هستند و همینطور در این داستان یکسری تحریفات نیز رخ داده است که این نیز موجب دلخوری مردم گیلان شده است.

همان طور که بیان کردیم این سریال توانسته مخاطبین خوبی را به سمت و سوی خود بکشد و اگر حال چنین اتفاقی بیفتد و این مجموعه نیز به ماننده دیگر مجموعه های قبلی که توقیف شد باعث دلخوری و عدم رضایت از سوی مخاطبان می شود و حتی چون این توقیف ها بارها تکرار شده است می تواند باعث قهر مخاطبین با سینما های خانگی شود زیرا قبلا بسیاری از عوامل فیلم و همینطور مخاطبان گله از سانسور سریال های نمایش خانگی داشتند و اذعان

می کردند باعث بی معنی و بی مفهوم شدند داستان فیلم و سریال ها شده است.

نگاه کلی به سریال خاتون

سریال خاتون یکی از پر خرج ترین سریال ها تاریخ شبکه نمایش خانگی است که تمام فاکتورهای لازم را برای محبوبیت دارد. روایتی عشقی پاک بین خاتون و ملک، جنگ جهانی دوم و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند به جذابیت این سریال اضافه می کند.

سریال خاتون چند قسمته؟

در روز های اخیر، سریال های خانگی زیبا زود تر از موعد مقرر به پایان می رسند، بنابراین نمی توان به طور قطعی تعداد دقیق قسمت های این مجموعه را اعلام کرد، اما طبق آخرین اخبار، سریال خاتون ممکن است 16 قسمت باشد.

زمان پخش سریال خاتون؟

 بدون شک این روز ها طرفداران خاتون می دانند که باید دوشنبه شب ها ساعت 20 منتظر قسمت جدید باشند و به صورت قانونی در وب سایت های معتبر بارگیری فیلم و سریال نمایش داده می شود.

دانلود قانونی سریال خاتون

برای دانلود سریال خاتون کافیست به لینک  زیر مراجعه کرده و قسمت مربوطه را دانلود کنید:

دانلود قسمت هفتم+ تمامی قسمت های سریال خاتون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز