خبرگزاری کار ایران

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری چگونه به صرفه جویی و بهره وری کمک می کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۶۷

آیا این تغییر در فضای تجاری فعلی منطقی است و آیا هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری واقعاً بازگشت سرمایه خوبی را ارائه می دهد؟ با توجه به اینکه همه گیری ویروس کرونا هنوز در اکثر نقاط جهان یک تهدید بزرگ است، مشاغل در همه صنایع دستخوش تغییرات مهمی می شوند.

یکی از این موارد هزینه های جاری است، زیرا همه شرکت ها سعی می کنند تا حد ممکن در عملیات خود صرفه جویی کنند. یک راه برای انجام این کار، تغییر از مرکز تلفن سنتی به سرویس مرکز تلفنی ابری است.

هزینه راه اندازی مراکز تلفن ابری را تعیین کنید

قبل از تعیین اینکه آیا مراکز تلفن ابری برای تجارت کوچک شما منطقی خواهد بود یا خیر، ابتدا باید هزینه های جاری خود را بررسی کنید و موارد زیر را در نظر بگیرید:

● چند خط دارید؟

● از چه نوع سخت افزاری استفاده می کنید؟

● هزینه های اضافی مانند تماس های بین المللی و ...

هنگام مقایسه دو روش برقراری تماس، باید در نظر داشته باشید که هنگام تغییر به مرکز تلفنی ابری هزینه نصب را نیز باید بپردازید. وقتی همه این موارد را یادداشت کردید، وقت آن است ارزیابی کنید که چقدر هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری می شود.

شروع به کار با هزینه راه اندازی مرکز تلفن اینترنتی

وقتی تصمیم گرفتید، وقت آن است که هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری را بررسی کنید. علاوه بر هزینه های مکرر، باید هزینه نصب را نیز در نظر بگیرید. این بدان معناست که تمام محل کار خود را از جمله انتقال شماره، هزینه دستگاه های مختلف مانند تلفن و موارد دیگر متصل کنید. نصب و راه اندازی خط تلفن ثابت بسیار پرهزینه است.

از طرف دیگر، اگر از قبل اتصال به اینترنت دارید، نصب مرکز تلفن اینترنتی کاملاً رایگان خواهد بود و به احتمال زیاد شرکت ارائه دهنده از این هزینه صرف نظر می کند. وقتی صحبت از سخت افزار می شود، یک تلفن ابری با کیفیت خوب بیشتر از سطح متوسط هزینه خواهد داشت و مدل های برتر آن بسیار بیشتر به فروش می رسند. با این حال، نیازی به خرید تلفن نیست زیرا می توانید از رایانه خود یا تلفن همراه موجود برای برقراری تماس ابری استفاده کنید.

به طور خلاصه هزینه اصلی، هزینه اولیه خرید نرم افزار است که میتوانید بصورت مادام العمر از نرم افزار استفاده نمایید. در مقایسه با سیستم تلفن های قدیمی مبلغ بیشتری را پس انداز می کنید و به طور کلی استفاده از مراکز تلفن ابری باعث صرفه جویی در هزینه های سازمان می شود.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری باعث انعطاف پذیری بیشتر مرکز تلفن می شود

هر زمان که بخواهید یک خط جدید به یک سیستم تلفن سنتی اضافه کنید، باید هر بار مبلغ زیادی بپردازید. در زمان های بی سابقه ای مانند این، زمانی که نمی دانید چگونه ممکن است اندازه تیم شما تغییر کند، این نه تنها مزاحم است بلکه هزینه زیادی نیز به همراه دارد.

به این واقعیت اضافه کنید که حتی ابتدایی ترین ویژگی مانند شناسه تماس گیرنده برای هر خط مبلغی اضافی دارد و واضح است که هیچ چیز با مرکز تلفن سنتی رایگان ارائه نمی شود.

از طرف دیگر افزودن یک خط جدید با ارائه دهنده در هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری به سادگی موضوع تماس با آنها و درخواست اضافه کردن صندلی های جدید به تیم تماس است. هزینه فقط به صورتحساب ماهانه اضافه می شود.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری چگونه به صرفه جویی و بهره وری کمک می کند؟

حفظ خطوط تلفن در مراکز تلفن ابری

هنگام محاسبه هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری، بهتر است به خاطر داشته باشید که تصمیمی که می گیرید حداقل تا چند ماه، اگر نه سال ها با شما خواهد بود. خطوط تلفن شما ممکن است مشکلاتی داشته باشد، بنابراین آماده پرداخت هزینه نگهداری باشید.

بیشتر این تفاوت هزینه به این دلیل است که مراکز تلفن اینترنتی برای برقراری تماس کاملاً به اتصال اینترنت متکی است، که تعمیر آن در مقایسه با سیستم های سیم مسی که در سیستم های تلفن سنتی استفاده می شود، به طور کلی ارزان تر است.

 

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری چه ویژگی هایی را به شرکت اضافه می کند؟

مرکز تلفن قدیمی علاوه بر تماس ویژگی های بسیار کمی که به شما ارائه می دهد. بیشترین چیزی که از یک تلفن سنتی دریافت خواهید کرد، شماره تماس گیرنده و شاید ضبط تماس است. اما برای استفاده حتی از این ویژگی ها باید دستگاه جداگانه ای خریداری کنید.

از سوی دیگر، مراکز تلفن ابری به مشاغل کوچک ویژگی هایی مانند:

● سیستم گویای تلفنی

● صف و ضبط تماس

● پست صوتی

● فکس به ایمیل

● خوشامدگویی اختصاصی

● تماس با خط ویژه

● تماس های کنفرانسی

● مسیریابی مبتنی بر مهارت

● انتقال تماس

● ادغام برنامه های نرم افزاری با یکدیگر

● و بسیاری دیگر از ویژگی ها.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری برای اقتصاد سازمان فواید بسیاری دارد. در ظاهر، داشتن چیزی مانند سیستم تلفنی گویا ممکن است به عنوان یک ویژگی مفید به نظر برسد تا یک ضرورت. با این حال، در بلند مدت، در واقع می تواند زمان زیادی را در تماس های ورودی صرفه جویی کند و منوهای قابل دسترسی را برای مشتریان ارائه دهد.

علاوه بر این، سیستم تلفنی گویا می تواند به آنها کمک کند تا سریعتر به لطف مسیریابی مبتنی بر مهارت، به کارمند مناسب برسند. به طور غیرمستقیم، چنین ویژگی ای می تواند رضایت مشتریان شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، صدای هیاهو را کاهش دهد و حتی کارمندان را که با افرادی که دارای صلاحیت بیشتری برای کمک هستند، صحبت می کند، خوشحال کند. این یک وضعیت برد ـ برد است.

شاید بزرگترین مزیت هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری برای مشاغل کوچک در زمان همه گیری جهانی این باشد که امکان می دهد کاملاً از راه دور و مستقل از مکان باشید. هرکسی که دارای تلفن همراه یا رایانه است می تواند وارد سیستم شده و تماس یا دریافت تماس را از هر نقطه از جهان آغاز کند.

در عصری که دورکاری به یک امکان جدید تبدیل شده است، این بسیار مهم است. نه تنها در قبض تلفن خود صرفه جویی می کنید بلکه با صرف هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری دیگر نیازی به دفتر ندارید و در نتیجه هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری چگونه به صرفه جویی و بهره وری کمک می کند؟

امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات در مراکز تلفن ابری

شما نمی توانید آنچه را که اندازه نمی گیرد بهبود دهید. اگر تلفن سنتی دارید، بیشترین میزان تجزیه و تحلیل، تعداد تماس های ماهانه است. عالی است، اما اگر می خواهید نحوه فروش خود را بهبود بخشیده یا پشتیبانی مشتری را ارائه دهید، مفید نخواهد بود.

با تغییر به مرکز تلفن مبتنی بر ویپ می توانید به برخی از این تجزیه و تحلیل ها دسترسی پیدا کنید:

● میانگین زمان تماس

● میانگین حجم تماس در روز / هفته / ماه

● بهترین و بدترین عملکرد کارمندان از نظر تماس

● تعداد تماس های اولیه

● نمرات رضایت مشتری

● ارزیابی عملکرد کارمند و رونوشت تماس و ویژگی های بیشتر.

با استفاده از این اطلاعات می توانید تصمیمات تجاری دقیق تری بگیرید، کارمندان خود را بهتر آموزش دهید، بیشتر (یا کمتر) در پشتیبانی مشتری سرمایه گذاری کنید و به طور کلی خدمات بهتری را برای مشتریان فعلی و بالقوه خود ارائه دهید.

در هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری پس اندازهای غیر مستقیم نیز وجود دارد. با این تجزیه و تحلیل ها، می توانید کارمندان مناسب را در مکان های مناسب قرار دهید تا بتوانند مشکلات مشتریان را سریعتر و کارآمد تر حل کنند. در نتیجه، گردش کارکنان را کاهش می دهند و روحیه آن ها نیز افزایش می یابد.

هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری چگونه به صرفه جویی و بهره وری کمک می کند؟

کلام آخر

بستگی به این دارد که چقدر برای مشاغل خود به تلفن متکی هستید و اینکه آیا تماس برای پشتیبانی فروش و مشتری بسیار مهم است؟ اگر هر روز تماس های متعددی برقرار می کنید و تیم های خود را برای پشتیبانی یا فروش مشتری اختصاص داده اید، بله، راه حل هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری است. نه تنها پول زیادی پس انداز خواهید کرد بلکه از مزایای بسیاری از ویژگی های سیستم مدرن نیز بهره مند خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به سایت تلینا با آدرس Telina.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز