خبرگزاری کار ایران

چگونه حسابدار شوم؟ (نکات طلایی برای ورود به شغل حسابداری)

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۶۴

 

آموزش کامل اصول حسابداری با در نظر گرفتن مزایای که این شغل می‌تواند برای شما داشته باشد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما قبل از آن‌که بخواهید آموزش حسابداری را شروع کنید، باید به دنبال معتبرترین آموزشگاه حسابداری بگردید. یاد گرفتن اصولی و درست مفاهیم حسابداری، می‌تواند نقش مهمی در دانش و توانایی آینده شما داشته باشند. شما می‌توانید با رعایت برخی از نکات و برداشتن قدم‌های مشخص، بهترین آموزشگاه را برای خود پیدا کنید.

چگونه حسابدار شوم؟

برداشتن گام‌های زیر می‌تواند شما را به شغل دلخواه‌تان نزدیک‌تر کند. نباید برای حسابدار شدن، عجله‌ای به خرج بدهید. به دلیل فنی بودن این رشته، باید تسلط کافی را به روی تمامی مفاهیم قبل از شروع کار به دست بیاورید. حالا اگر علاقه‌مند به دانستن نکات حسابدار شدن هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

آموزش استاندارد حسابداری

مسیر شغلی بهتر است از دوران تحصیل در مدرسه آغاز شود، اما اگر فرصت خواندن رشته حسابداری در مدرسه را نداشتید و نتوانستید تحصیلات آکادمیک در این حوزه به دست بیاورید، چاره‌ای جز رفتن به سراغ آموزشگاه‌های حسابداری نخواهید داشت. با رفتن به آموزشگاه حسابداری در تهران و دیگر شهرهای کشور می‌توانید تمامی آن مباحث و مفاهیمی که در مدرسه و دانشگاه آموزش داده می‌شود را در قالب دوره فشرده و کوتاه مدت بگذرانید. 

آموزش حسابداری رایگان را فراموش کنید

ممکن است با برخی از تبلیغ‌ها و آگهی‌های آموزش رایگان حسابداری روبه‌رو شوید. اما بهتر است این نوع آموزش را از یاد ببرید. در آموزش رایگان یا مفاهیم به درستی بیان می‌شود یا آن‌که در گفتن مباحث، نقصی وجود دارد. کامل نبودن یا اشتباه بودن آموزش حسابداری، می‌تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند. درست کردن مطالب نادرست در ذهن، سخت و دشوار است. در قدم‌های بعدی هم اگر بخواهید به دنبال آموزشگاه حسابداری با دوره جامع و قیمت منصفانه باشید، باید سختی‌های زیادی را تحمل کنید. پس بهتر است از همان ابتدا برای پیدا کردن آموزشگاه معتبر شناخته‌شده قدم بردارید.

گذراندن دوره‌های حسابداری ویژه بازار کار

دوره‌هایی که به عنوان آموزش حسابداری مقدماتی، پیشرفته، تکمیلی و عالی می‌گذرانید، باید متناسب با بازار کار تدوین شده باشد. تمامی کسانی که به دنبال یادگیری و آموزش حسابداری در آموزشگاه هستند، می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن جذب بازار کار شوند. البته نیاز روز افزون کسب‌وکارهای مختلف به حسابدار متخصص و متعهد، باعث می‌شود که هیچ‌وقت بیکار نمانید. اگر مهارت‌ها و توانایی‌های لازم را پیدا کنید، سریعاً می‌توانید جذب بازار کار شوید. گذراندن دوره‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار باید شامل مباحث تئوری و آکادمیک در کنار مثال‌های واقعی و انجام عملی فعالیت‌ها باشد. پروژه‌محور بودن دوره، در یادگیری اصولی و بالا بردن توانایی‌ها تاثیر زیادی دارد. 

چگونه حسابدار شوم؟ (نکات طلایی برای ورود به شغل حسابداری)

 

آموزش حسابداری در excel و دیگر برنامه‌های تخصصی

امروزه توانایی کار با نرم افزار و سیستم‌های روز، حرف اول را در آموزش حسابداری می‌زند. اگر بین دو آموزشگاه حسابداری یکی کار با نرم افزار را در اولویت خود قرار داده و دیگری به دنبال آموزش‌های سنتی است، کار با نرم افزار را انتخاب کنید. اکسل به عنوان اولین، بزرگ‌ترین، شناخته شده‌ترین و مرسوم‌ترین نرم افزار مرتبط با رشته حسابداری شناخته می‌شود. آموزش حسابداری با excel باید به عنوان یکی از هدف‌های شما وجود داشته باشد. به عنوان یک حسابدار باید بتوانید از اکسل در انجام فعالیت‌های روزانه استفاده کنید. داشتن توانایی و مهارت کار با نرم افزارهای دیگر هم می‌تواند مزیت محسوب شود. 

شرکت در آموزش‌های متناسب با دوره‌های حسابداری فنی حرفه ای

سرفصل‌های دوره حسابداری باید از سمت وزارت علوم یا مرکز فنی حرفه‌ای مشخص شود. حالا اگر بتوانید در دوره‌های آموزشگاه حسابداری زیر نظر موسسه فنی حرفه‌ای شرکت کنید، امکان استفاده از مدرک معتبر و گواهینامه حسابداری بین‌المللی را خواهید داشت. یک راه می‌تواند شرکت مستقیم در دوره‌های فنی حرفه‌ای باشد اما این دوره‌ها در بازه‌های زمانی مشخص برگزار می‌شود. فارغ از آن، احتمالاً با شلوغ بودن کلاس یا مشکلات دیگر روبرو شوید. بنابراین بهتر است شرکت در دوره‌های آموزشگاه‌های دیگر را امتحان کنید. رفتن به آموزشگاه حسابداری تهران یا هر شهر دیگر تفاوتی ندارد. شما تنها باید به استاندارد بودن آموزش‌ها و ارائه مدرک معتبر توجه داشته باشید. 

آموزش تصویری اصول حسابداری 

آموزش‌های تصویری در دنیای دیجیتال امروزی حرف اول را می‌زند. ممکن است شما علاقه مند به شرکت در دوره‌های حسابداری باشید اما به دلیل شاغل بودن نتوانید از مزایای آن استفاده کنید. آموزشگاه حسابداری که بتواند دوره‌های مجازی آنلاین و آفلاین برگزار کند، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه بر آن امکان شرکت در دوره‌های برگزار شده در هم جایی از کشور در ارتباط آنلاین این وجود دارد. با آموزش تصویری شما نیازی به حضور فیزیکی در موقعیت مکانی خاصی نیستید. نداشتن رفت و آمد‌های درون شهری، یک مزیت عمده برای شما به حساب می‌آید. علاوه بر آن، آموزش حسابداری تصویری عمدتاً ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از دوره‌های حضوری است. بنابراین شرکت در دوره‌های حسابداری مجازی می‌تواند در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. 

چگونه حسابدار شوم؟ (نکات طلایی برای ورود به شغل حسابداری)

آموزش حسابداری از 0 تا 100

برای آموزش 0 تا 100 حسابداری، فرصت را نباید از دست بدهید. برای تبدیل شدن به یک حسابدار حرفه ای، به دانش و مهارت در کنار هم نیاز دارید. کامل و جامع بودن دوره، دانش ابتدایی و اصولی شما را تامین می‌کند. اما برای کسب مهارت و افزایش توانایی‌های فنی خود، نباید از کارآموزی غافل شوید. کارآموزی می‌تواند نقش مهمی در ایفای نقش شغلی شما داشته باشد. شما علاوه بر آن‌که در فضای کار و تجارت واقعی حاضر می‌شوید، می‌توانید توانایی‌های عملی و مهارت‌های فنی خود را محک بزنید. پروژه محور بودن دوره توانایی‌های شما را بالا می‌برد اما برای آزمایش مهارت‌های فردی خودتان، به کار در محیط واقعی نیاز دارید. سعی کنید دوره‌های مختلفی از رشته حسابداری را پشت سر بگذارید. آموزش حسابداری صنعتی، آموزش حسابداری مالیاتی، آموزش حسابداری مالی و… برای شروع کار پیشنهاد می‌شود. با گذراندن هر دوره، می‌توانید انتظار شغل بهتر با درآمد و مزایای بیشتر را داشته باشید.

سخن آخر

آموزشگاه حسابداری pact برگزارکننده انواع دوره‌های حضوری و مجازی حسابداری است. دوره های حسابداری پکت به تمامی افراد علاقه‌مند به رشته حسابداری، شاغلان، مدیران و صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود. آموزش حسابداری pact زیر نظر بهترین اساتید و مدرسان این رشته انجام می‌شود. علاوه بر آن در آموزشگاه حسابداری خبره امکان دریافت مدرک بین‌المللی از طرف شرکت حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت برای تمامی دوره‌دیدگان وجود دارد. آموزش حسابداری pact در زیرشاخه‌ها و سرفصل‌های گوناگون انجام می‌شود. آموزش حسابداری پیمانکاری، سرپرستی امور مالی، دوره عالی پرورش مدیر مالی، دوره استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی، دوره حضوری حسابرسی داخلی و… را می‌توانید در آموزشگاه پکت بگذرانید. دوره‌های حسابداری pact با در نظر گرفتن سابقه و اعتبار این شرکت، می‌تواند به شما برای ورود به بازار کار کمک زیادی بکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز