خبرگزاری کار ایران

کراتینه مو چیست و چه مزایایی دارد ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۹۳

کراتین نوعی پروتئین است که مو ، پوست و ناخن شما را تشکیل می دهد. کراتین همچنین در اندام های داخلی و غدد شما یافت می شود. کراتین یک پروتئین محافظ است که از سایر سلولهای بدن شما که مستعد خراش یا پاره شدن است محافظت میکند.

کراتین می تواند از پر ، شاخ و پشم حیوانات مختلف گرفته شده و به عنوان عنصری در بحث آرایشی مو استفاده شود. از آنجایی که کراتین ساختاری شبیه ساختار موهای شما دارد ، برخی معتقدند مکمل ها ، محصولات و درمان کراتینه مو می تواند به تقویت موهای شما کمک کرده و آنها را سالم تر نشان دهد.

افرادی که کراتینه مو را انجام داده اند  ، اذعان دارند  که موهای آنها نرم تر و در نتیجه کنترل آنها راحت تر است. بسته به اینکه موهای شما  چقدر سالم هستند ، ضخامت طبیعی موهای شما و نوع درمان کراتینی که استفاده می کنید ، انجام روش بسیار متفاوت است. کراتین با صاف کردن سلولهایی که روی هم قرار گرفته اند تارهای مو را ترمیم می کند. لایه های سلولی که کوتیکول مو نامیده می شوند ، کراتین را جذب می کنند و در نتیجه موهای شما پر و براق به نظر می رسند. کراتین همچنین وزی موهای فر را کمتر کرده ، حالت آن را  صاف تر و درخشان تر می کند .

مراحل انجام کراتینه مو

کراتینه شامل چندین مرحله است:

  • در ابتدای کار موها با شامپوی مخصوصی به خوبی شستشو داده می شوند.
  • سپس فقط به قدری خشک می شوند که درصدی رطوبت بر روی آن باقی بماند .
  • پس از آن متخصص کراتینه موها را تقسیم بندی کرده و مو را با قلم مو به مواد کراتینه آغشته میکند .
  • در این مرحله 20 دقیقه تا نیم ساعت صبر کرده تا مواد اثر نماید.
  • بعد از انجام این مراحل با اتو موی سرامیکی موها به خوبی اتو کشی می شوند.

 

فواید درمان کراتینه مو در سالن زیبایی نیوشا

  • ارایه مشاوره رایگان در خصوص بهترین روش تراپی مناسب موهای شما که می‌تواند کراتین، ریباندینگ، پروتئین تراپی، بوتاکس تراپی و... باشد.
  • استفاده از مواد مرغوب و درجه یک متناسب با جنس و میزان آسیب موهای هر فرد
  • داشتن فضای باز برای انجام خدمات
  • پاسخگویی به کلیه سوالات مشتریان قبل و بعد از انجام خدمات
  • استفاده نکردن از مواد دارای قرنطینه که می‌تواند به پوست و موی شما آسیب بزند (شستشوی مواد از روی موی شما در همان روز)
  • ارائه خدمات به صورت تضمین شده
  • استفاده کردن از بروزترین مواد و تکنیک‌های احیا و صافی که می‌تواند در مواردی تا سه سال حال خوب و احیا و صافی را برای شما به ارمغان بیاورد
  • بعد از آن می توانید از داشتن موهایی صاف و زیبا حداقل به مدت شش  تا هشت ماه  لذت ببرید.
  • درمان کراتینه مو برای کسانی که معمولا عادت دارند هر روز موهای خود را صاف کنند صرفه جویی بسیاری در زمان است.
  • کسانی که موهایشان غیرقابل کنترل است می توانند با وزی و زبری حتی درهوای مرطوب خداحافظی کنند .
  • کراتین تارهای مو را  در برابر آفتاب و آسیب های محیطی محافظت می کند.
  • کراتین به رویش مجدد و تقویت موها کمک می کند.
  • کسانی که عادت به سشوار و اتو کشی هر روزه دارند باعث آسیب رساندن موهایشان می شوند با کراتینه کردن می توانید از موخوره و خشک شدن موها جلوگیری کنید.

کراتینه مو چیست و چه مزایایی دارد ؟

آیا موهای من نیاز به درمان کراتین دارد؟

بستگی دارد شما باید با  یک آرایشگر متخصص کراتینه و مرکز آموزش کراتینه مو اصفهان نیوشا مشورت کنید تا تشخیص دهد که آیا یک درمان حرفه ای کراتینه مو برای شما مناسب است یا خیر.

اگر شکستگی تارهای مو و وزشدن ناشی از وسایل  حرارتی  یا  رنگ مو دکلره شده دارید   ، کراتین می تواند مفید باشد زیرا پروتئین اضافه شده در این روش به بازسازی ساختار موهای شما کمک می کند. با این حال ، بعد از کراتینه باید از شامپو بدون سولفات استفاده کنید تا عمر درمان کراتینه مو افزایش یابد .

کراتینه مو چیست و چه مزایایی دارد ؟

آیا سرم های کراتینی ، شامپوها و نرم کننده ها تاثیر کراتینه در سالن را دارند ؟

برخی ها ادعا می کنند که سرم های کراتینی ، شامپوها و نرم کننده ها می توانند تاثیرات همان درمان کراتینه مو  در یک سالن را داشته باشند. اما در واقع چنین نیست و کسانی که یک بار فقط  بهترین کراتینه مو در اصفهان  و ریباندینگ مو اصفهان را در سالن زیبایی نیوشا تجربه کرده اند متوجه تاثیر شگفت انگیز و نتایج خیره کننده شده اند.

هزینه درمان کراتینه مو

درمان های کراتین توسط طیف وسیعی از متخصصان زیبایی با توجه به منطقه شما ، مارک محصول مورد استفاده و کیفیت کار تکنسین کراتینه مو واندازه و حجم و یا میزان آسیب موهای شما تخمین زده می شود .

بعد از درمان از چه نوع محصولات مراقبت از مو باید استفاده کرد؟

استفاده از محصولات مراقبت از مو را بعد کراتین  توصیه نمی کنیم . در عوض ، باید از شامپو و نرم کننده ای بدون سولفات استفاده کنید که کراتین روی موهای شما را پاک نکند و از موها در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده و به آن ها  قابلیت ارتجاعی و استحکام بخشد  . این محصولات به طور خاص فرموله شده اند تا  نتایج  کراتینه را طولانی مدت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز