خبرگزاری کار ایران

فناوری های حیرت انگیز آیفون 13 را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۶۵۳

با معرفی آیفون ۱۳، طرفداران بالاخره توانستند که با بهترین امکانات این سری از گوشی‌های اپل آشنا شده و برای عرضه آن لحظه‌شماری کنند. مانند سال‌های گذشته، اپل فناوری‌های هوشمند و جدیدی را برای گوشی خود فراهم کرده است و می‌توانید به امکانات زیادی دست پیدا کنید. از بهینه‌سازی امکانات گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس و مدل‌های دیگر آن گرفته تا اضافه شدن فناوری‌های جدید، همه و همه دست به دست می‌دهند تا آیفون ۱۳ را به محصولی شگرف در سال ۲۰۲۱ تبدیل کنند.

این گوشی حالت‌های جالبی را هم به دوربین خود اضافه کرده است که گل سرسبد آن را حالت ویدیویی سینمایی تشکیل می‌دهد.

گوشی آیفون ۱۳ از عمر باتری بسیار بالایی هم بهره می‌برد و استفاده از صفحه نمایش رده بالا و همچنین فناوری  5G بهتر، سبب نشده است که عمر باتری با چالش بیشتری روبرو شود. شما هم‌اکنون می‌توانید شارژ بهینه‌ای در حالت سیمی و بدون سیم تجربه کرده و یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید. اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۳ خود، تلاش کرد که همه امکانات مدرن مدل‌های مختلف گوشی را در قالب توضیحات ساده و در لوکشین‌های مختلف برای طرفداران ارائه دهد و کاملا هم به آن دست پیدا کرد.

طراحی زیباتر و نزدیک به خواست کاربران

آیفون ۱۳ هم‌اکنون از ناچ کوچک‌تری بهره می‌برد و طبق ادعای اپل، این بخش از گوشی، ۲۰ درصد کوچک‌تر شده است. کاربران همواره با ناچ گوشی مشکل داشته‌اند و به هر حال، اپل همه ساله روی این موضوع کار می‌کند تا طراحی، بیش از پیش به خواست کاربران نزدیک‌تر باشد. آیفون ۱۳ از بدنه مقاومی بهره می‌برد و سقوط روی زمین و همچنین پاشش آب و عوامل محیطی دیگر، کمتر می‌تواند روی کیفیت ساخت آن تاثیر گذارد. حتی اپل ویدیوی جذابی از معرفی گوشی را هم ارائه کرد که این امکانات در طراحی و مقاومت گوشی را کاملا نشان می‌داد.

محافظت از صفحه نمایش گوشی توسط یک شیلد محافظتی اختصاصی اپل انجام شده و لنزهای مهم گوشی هم کاملا تحت مخافظت قرار می‌گیرند. این گوشی دارای لبه‌های مربعی شکل مشابهی نسبت به گذشته هستند که همراه با فریم براق در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرند. شیلد محافظتی اپل، در این مدل‌ها سبب می‌شود که صفحه نمایش گوشی همواره در شرایط ایده‌آلی قرار گرفته و بتوانید در سال‌های آینده بدون مشکل از آن استفاده کنید. گواهی IP68 هم برای این گوشی‌ها تدارک دیده شده است و مقاومت آن را چند متر زیر آب هم ادامه پیدا خواهد کرد.

در طراحی گوشی، شاهد لنزهای مورب در آیفون ۱۳ هستیم و همین موارد سبب می‌شود که اندازه کوچک‌تری را برای لنزها شاهد باشیم و تغییرات نسبت به خرید ایفون ۱۲ هم کاملا مشهود خواهد بود. مصرف پلاستیک بازهم در گوشی کاهش پیدا کرده است و آنتن‌های به کار رفته در این محصولات هم، از پلاستیک‌هایی استفاده می‌کنند که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند. اپل از مواد سازگار با محیط زیست در این گوشی‌ها استفاده می‌کند و تمایز بیشتری در طراحی نسبت به مدل سال گذشته شاهد هستیم. صفحه نمایش آیفون ۱۳ کمی بزرگ‌تر شده است و ناچ دوربین که دوربین جلو، اسپیکر مخصوص شنیدن صدای مختلف و همچنین فناوری Face ID در آن قرار می‌گیرد، کوچک‌تر شده است.

فناوری های حیرت انگیز آیفون 13 را بشناسید

صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی؛ همان‌چیزی که انتظارش را داشتیم

آن‌چیزی که مخاطبین بعد از عرضه مدل‌های مختلف آیفون مخصوص آیفون ۱۲ پرو مکس انتظارش را می‌کشیدند، یک صفحه نمایش بهتر بود. سری آیفون ۱۳، هم‌اکنون سه صفحه نمایش متنوع برای گوشی‌های خود در نظر گرفته است. آیفون ۱۳ مینی از صفحه نمایش کوچک‌تر ۵.۴ اینچی استفاده می‌کند و بزرگ‌ترین صفحه نمایش این سری را هم آیفون ۱۳ پرو مکس با اندازه ۶.۷ اینچی دارد. صفحه نمایش نرمال ۶.۱ اینچی هم برای گوشی‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو در نظر گرفته شده است. این صفحه نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی را می‌‌توانید با حداکثر روشنایی دریافت کرده و از کار با آن‌ها لذت ببرید.

هر کدام از این صفحه نمایش‌ها، از فناوری سوپر رتینا XDR استفاده می‌کنند و مدل‌های مختلف آن، می‌توانند بهترین تجربه کاربری را در فضای بیرون و زیر نور خورشید داشته باشند. نمایشگرهای پروموشن برای نسخه‌های پرو در نظر گرفته شده است و آن‌ها می‌توانند از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز اورکلاک شوند. این روند سبب می‌شود که گوشی‌ها با هوشمندی خاصی، نرخ تازه‌سازی موردنیاز کاربران فراهم کنند تا مصرف باتری هم مدیریت بهتری داشته باشد. چنین امکاناتی توسط سیستم‌عامل iOS جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد. اپل با توسعه دهندگان زیادی هم همکاری داشته است تا بتواند قدرت ۱۲۰ هرتزی را برای محصولات خود فراهم کند.

اپل از یک فناوری صفحه نمایش جدید در گوشی‌های خود استفاده کرده است که با خرید ایفون ۱۲ نمی‌توانید به ان‌ها دست پیدا کنید. بنابراین، شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که دارندگان آیفون ۱۲ را مجاب به خرید مدل جدیدتر می‌کند، همین مورد باشد. می‌توانید خرید ایفون ۱۲ یا آیفون ۱۳ را در مدل‌های مختلف از سایت بازرگانی سیب انجام داده و با بهترین شرایط و پرداخت اقساطی، این گوشی‌های شاخص بازار را دریافت کنید. شما تنها باید ۴۰ درصد از مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت کرده و مابقی را در اقساط سه الی ۱۲ ماهه در نظر داشته باشید.

کار با دوربین حرفه‌ای آیفون ۱۳ مانند فیلم‌سازان هالیوود!

دوربین گوشی آیفون ۱۳ همه ساله تغییر پیدا می‌کند و حتی اگر اپل فناوری جدیدی برای ارائه نداشته باشد، اما بهینه‌سازی‌ها و حالت‌های جدیدی که ارائه می‌کند، کاملا ارزش این را دارند که بیشتر مورد بررسی واقع شوند. شما هنگام خرید ایفون ۱۲ یقینا این مسئله درک کردید و حال با آیفون ۱۳ هم می‌توانید تجربه یک فیلم‌بردار و عکس‌بردار حرفه‌ای را با این دوربین‌ها داشته باشید. در کنار آرایش موربی دوربین، ویژگی‌های فنی جالبی هم برای این دوربین‌ها رخ داده است. شما می‌توانید از یک سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی در مدل‌های غیر پرو استفاده کنید که نور بیشتری را می‌توانند وارد سنسور خود کنند.

فناوری های حیرت انگیز آیفون 13 را بشناسید

دوربین اصلی این گوشی‌ها هم‌اکنون از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند و سبب می‌شود که کیفیت عکس‌برداری بالا باشد. ایفون ۱۲ پرو مکس در سال گذشته عملکرد بسیار درخشانی در این زمینه داشت و باید بگوییم که همین عملکرد، بار دیگر در ایفون ۱۳ پرو مکس هم تکرار شده و بهترین دوربین‌ها متعلق به آن هستند. شما می‌توانید سبک‌های عکاسی خاص را در این گوشی‌ها تجربه کرده و با تغییر در تنظیمات مربوط به دوربین، خروجی بهتری را دریافت کنید. هر چه قدر که تجربه بهتری در استفاده از دوربین آیفون ۱۲ داشته باشید، می‌توانید همین روند را در این گوشی‌ها هم تکرار کنید.

تمام چهار مدل ارائه شده در آیفون ۱۳ از حالت فیلم‌برداری سینمایی بهره می‌برند. در این حالت که Cinematix Mode نامیده شده است، می‌توانید از فوکوس متغیر استفاده کرده و حالات خاصی را به فیلم‌های خود بدهید که مانند فیلم‌سازان حرفه‌ای خواهد بود. شما بدون تجربه خاصی می‌توانید فوکوس را روی یک نقطه قرار داده و مناطق دیگر را بلور کنید. اگر دقت کرده باشید، چنین مواردی در فیلم‌های هالیوودی به وفور دیده می‌شود و حال چنین امکانی برای عکس‌های شخصی شما هم فراهم شده است. تنها با یک یا چند ضربه می‌توانید این فوکوس‌ها را روی منطقه دلخواه خود قرار دهید.

خرید آیفون ۱۳ به سادگی هرچه تمام‌تر

می‌دانیم که قیمت آیفون در ایران ممکن است که بسیار بالا بوده و چنین امری را در هنگام خرید ایفون ۱۲ و نسخه‌های مختلف آن مانند ایفون ۱۲ پرو مکس شاهد بودیم. بازرگانی سیب شرایط بسیار ایده‌آلی را برای مخاطبین فراهم کرده است تا بتوانند تنها با پرداخت کمتر از نصف مبلغ اصلی این گوشی‌ها و پرداخت مابقی به‌صورت اقساطی، صاحب آن‌ها شوند. این گوشی‌ها و مدل‌های مختلف آن را می‌توانید با شرایط آسان و تنها در عرض ۱۵ دقیقه خریداری کرده و بهترین گوشی آیفون بازار را داشته باشید. دیگر نیازی به صبر کردن چندین ماهه نخواهید داشت و با خرید اقساطی می‌توانید حس واقعی وارد شدن به اکونومی اپل را تجربه کنید. بازرگانی سیب، با داشتن تجربه بالا و ارزشمند در این زمینه، به شما کمک می‌کند که راحت‌، صاحب گوشی آیفون شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز