خبرگزاری کار ایران

خرید باغ ویلا در شهریار

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۳۳

همانطور که می­دانید، بسیاری از مردم عاشق زندگی در محیطی راحت و عاری از هرگونه مزاحمت هستند. همه افراد می­خواهند ویلا بخرند نه تنها برای سرمایه گذاری، بلکه برای گذراندن وقت نیاز به فضایی دلپذیر و بدون استرس دارند. به همین دلیل است که اکثر آنها ویلا را به خانه های شهری ترجیح می­دهند. شهریار یکی از مناطق نزدیک شهر تهران است که به دلیل آب و هوای خوبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

مزایای خرید باغ ویلا در شهریار

فضای وسیع: ویلاهای مستقل جادار هستند و در اطراف خانه نیز فضای زیادی وجود دارد. این مورد به اعضای جوان خانواده این فرصت را می­دهد تا در این باغ ها، حیوانات خانگی نگهداری کنند و یا زمین های بازی در اطراف خانه درست کنند. شما می­توانید حیوان خانگی را به دلخواه بدون هیچ محدودیتی داشته باشید و فضای کافی برای قرار دادن آن ها در خانه شما وجود خواهد داشت. حتی حیوان خانگی شما فضای زیادی برای دویدن و بازی در اطراف خواهد داشت. حتی می­توانید فضایی برای سرگرمی ها و علایق خود ایجاد کنید، مانند زمین کوچک بسکتبال، گاراژ مکانیک و غیره.

سرمایه گذاری بلند مدت: به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت ویلاها اغلب در مقایسه با آپارتمان ها بازدهی بهتری دارند. قیمت ویلا نسبت به آپارتمان بسیار بالاتر است. خرید ویلا نه تنها فضای فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می­دهد، بلکه یک سبک زندگی مجلل را با تمام امکانات رفاهی به شما ارائه خواهد داد. این نیز یک سرمایه گذاری عالی برای شما در آینده است و ممکن است ارزش ملک متغیر باشد، اما به هر حال، همیشه مورد تقاضا خواهد بود و همیشه در حال افزایش است. به همین دلیل خرید باغ ویلا در شهریار بسیار اقتصادی تر است.

حریم خصوصی: بدون شنیدن صدای دیگران از طریق دیوارها، هیچ گونه صدا از روی سقف شما، هیچ شکایتی در هنگام پخش موسیقی با صدای بلندتر از حالت عادی و بوی غذای نشت شده وجود ندارد. به طور خلاصه، ویلاها حریم خصوصی بیشتری نسبت به واحدهای آپارتمانی ارائه می­دهند. با این حال، امروزه بسیاری از جوامع ویلایی در حال ظهور هستند که فضای بین 2 ویلا بسیار کمتر است. در چنین مواردی، تهدید احتمالی حریم خصوصی شما بیشتر در یک ویلا است تا در یک آپارتمان. نکته مهم این است که شما فضای بیشتری و حتی حریم خصوصی بیشتری در یک ویلا خواهید داشت. نیازی به نگرانی در مورد همسایگان مزاحم نیست که در آپارتمان ها بسیار رایج است. اگر می­خواهید از هر روز خود لذت ببرید یک انتخاب عالی است. امکاناتی مانند باغ، حیاط، تراس و موارد دیگر وجود خواهد داشت و برای شما لذت بخش خواهد بود. اما، بسیاری از افراد حریم خصوصی را عامل مهمی می­دانند. بنابراین، ویلایی در یک محوطه محصور با محیط مناسب، مکانی امن و راحت برای زندگی است.

آرامش بیشتر: با عجله و استرس زندگی، مردم به دنبال اقامتی دنج برای رهایی از این همه استرس و آرامش هستند. در حالی که در ویلای خود در یک جامعه محصور زندگی می­کنید، از سر و صدای شلوغ ترافیک، صدای بلند همسایه و بسیاری موارد دیگر دور هستید. خرید ویلا مانند خرید یک سبک زندگی کاملا جدید است که بسیار آرام تر است.

معمولا در ویلا، فضا زیاد است و شما این آزادی کامل را دارید که فضای زمین را مطابق سلیقه و خواسته خود سفارشی کنید. با افزودن ویژگی های شخصی خود، خانه ای متفاوت داشته باشید.

محیط سالم: ویلاها اغلب کمی دورتر از آپارتمان ها قرار دارند. این بدان معنا است که آلودگی هوا و صدا کمتر خواهد بود. با داشتن یک خانه مستقل و دور از شلوغی شهر، از تمام مزایای زندگی در اجتماع برخوردار خواهید شد.

معایب خرید باغ ویلا در شهریار

گران قیمت بودن: این مورد بسیار واضح است. از آنجا که برای خود همزمان زمین و خانه می­گیرید، قیمت آن زیاد خواهد بود. اگر همان محله را در نظر بگیرید، هزینه یک ویلا 3 تا 5 برابر قیمت یک خانه در همان منطقه است.

تعمیر و نگهداری: در یک باغ ویلا، اقداماتی مانند دیوارها، زهکشی، تراس، باغ و... معمولا باعث می­شود فعالیت های تعمیر و نگهداری بیشتری را انجام دهید. برای مثال نگهداری از باغ و درخت ها و آبدهی به آن ها هزینه اضافی را در برخواهد داشت.

معمولا باغ های ویلایی در مناطق دور از شهر واقع شده اند و برخی از آن ها به جاده ها دسترسی ندارند و این مورد می­تواند یک مشکل جدی باشد، از این رو حتما باید قبل از خرید باغ ویلا در شهریار، مطمئن شوید که به جاده های محلی دسترسی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز