خبرگزاری کار ایران

پیش خرید فیفا 22

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۰۱

همانطور که اکثر ما منتظر هستیم، بازی فیفا ۲۲ در تاریخ یکم اکتبر سال جاری (نهم مهرماه) عرضه خواهد شد. در چند سال اخیر، فرنچایز FIFA از بسیاری جهات در تنگنا قرار گرفته است. هر ساله نسخه جدیدی از بازی عرضه می‌شود که به دلیل تغییرات نه چندان گسترده و پیشرفت‌های غیرملموس، تا حدودی طرفداران را دچار ناامیدی کرده است؛ به خصوص در بخش‌های مهمی مثل Career Mode. با این حال به ادعای کمپانی EA، به نظر می‌رسد که بازی فیفا ۲۲ پتانسیل این را دارد که با ارائه‌ی تغییراتی قابل لمس، فرنچایز را مجددا روی ریل پیشرفت بیندازد.

 نسخه جدید این سری یعنی فیفا 22 اولین نسخه از این سری است که کاملا بر پایه معماری نسل جدید کنسول‌ها ساخته شده است. شرکت الکترونیک آرتز قول داده است که در این نسخه واقع گرایانه ترین شبیه ساز فوتبال را تجربه کنیم. در نمایش‌های بازی شاهد گرافیک واقع گرایانه بازی هستیم، که به ما قدرت نسل جدید را نشان می‌دهد. در زیر تعدادی از تغییرات مهم این بازی را برای شما توضیح می‌دهیم.

۱- تکنولوژی Hypermotion

مهم‌ترین تغییر و ویژگی نسل نهمی بازی فیفا ۲۲، تکنولوژی هایپرموشن است که بنا به ادعای شرکت EA، طوری در بازی پیاده سازی شده است که سیستم انیمیشن‌ها را به طور کلی دستخوش تغییر قرار دهد. اعضای تیم توسعه بازی، با یک تکنولوژی جدید حرکات بازیکنان در مسابقه‌های واقعی ۱۱ به ۱۱ را ضبط کرده‌اند و اطلاعات آن را به انجین بازی وارد کرده‌اند تا شاهد بهبود انیمیشن‌ها در بازی فیفا ۲۲ باشیم. تقریبا همه نوع حرکت، مثل برخوردها، نوع دویدن، تکل زدن، دوئل‌ها و حتی در مواقعی که بازیکن توپ را در اختیار ندارد، با استفاده از تکنولوژی هایپرموشن بهینه شده است.

پیش خرید فیفا 22

۲- استفاده از هوش مصنوعی «Machine Learning» برای انیمیشن‌ها

به نظر می‌رسد که استفاده از هوش مصنوعی «Machine Learning»، یکی از مهم‌ترین عوامل تغییرات سیستم انیمیشن بازی فیفا ۲۲ می‌باشد. این بازی از یک الگوریتم جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی استفاده می‌کند و از ۸.۷ میلیون فریم ضبط شده، برای خلق انیمیشن‌های پیچیده به صورت Real Time بهره می‌برد. به ادعای EA، این الگوریتم جدید باعث می‌شود که با توجه به شرایط و تعاملات مختلف، انیمیشن‌های بازی جلوه طبیعی‌تر، واقعی‌تر و پویاتری داشته باشند.

3- بهبودهای بخش Career Mode

در بخش مربوط به نقل و انتقالات، میان‌پرده‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. بخش Transfer Hub نیز دچار تغییراتی شده است و رونمایی از بازیکنان خریداری شده در فضای استادیوم انجام می‌شود. همچنین در بخش Career Mode دستاوردهای شخصی هر بازیکن مثل تعداد حضور در بازی‌ها، گل‌های به ثمر رسانده و جوایز و رکوردها ثبت می‌شود. بخش Career Mode دچار تغییرات کلیدی دیگری نیز شده است. در شروع کار، می‌توانید به عنوان یک بازیکن تعویضی در بازی ایفای نقش کنید. در واقع، عملکرد کلی شما تعیین می‌کند که چقدر می‌توانید در زمین حضور داشته باشید.

4- بخش Ultimate Team

یکی از مهم‌ترین تغییرات این بخش سیستم بهبود یافته Division Rivals است. در این بخش، نحوه‌ پیشرفت شما طوری بهبود پیدا کرده است که رده‌بندی‌ها، سطوح، چک پوینت‌ها، پاداش‌های هفتگی و غیره بر آن اثرگذار باشد.

5- بخش VOLTA

در بازی فیفا ۲۲، بخش VOLTA تغییرات جالب توجهی کرده است. در این بخش شاهد  مهارت‌ها و توانایی‌های جدیدی برای بازیکنان هستیم. از جمله این توانایی‌ها می‌توان به افزایش سرعت ناگهانی، افزایش قدرت شوت و افزایش قدرت تکل اشاره کرد. علاوه بر این، با یک Skill Meter جدید سر و کار خواهیم داشت که از سه بخش تشکیل شده است و ارزش هر کدام از این بخش‌ها هزار امتیاز خواهد بود.

خرید فیفا 22

برای خرید بازی فیفا 22 بهترین پیشنهاد ما به شما فروشگاه معتبر نخل مارکت است. این فروشگاه، بازی فیفا 22 را با بهترین قیمت و در کمترین زمان به دست شما می‌رساند. همچنین شما در خرید فیفا 22 انتخاب‌های متنوعی در این سایت دارید. شما می‌توانید بازی فیفا 22 را پیش خرید کنید تا در روز عرضه بازی به دست شما برسد. در فروشگاه نخل مارکت شما می‌توانید دیسک بازی فیفا 22 و همچنین اکانت فیفا 22 را خریداری کنید. اکانت فیفا 22 کاملا قانونی خریداری شده و شما می‌توانید این اکانت را در ظرفیت دلخواه خودتان تهیه کنید. دیسک بازی فیفا 22 برای کنسول PS5،  Xbox series و همچنین به صورت فیزیکی برای کنسول نینتندو سویچ در فروشگاه نخل مارکت برای خرید موجود است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز