خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل های ازمیر برای اقامت در این شهر کدام‌ها هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۰۶

اگر بخواهید تا مقصدی آرام، ایده آل و نزدیک برای سفر خارجی به شما معرفی کنیم، قطعاً یکی از پیشنهادهای ما، ازمیر خواهد بود. ازمیر به اندازه استانبول یا آنکارا معروف نیست اما این امر نمی‌تواند قابلیت‌ها و جذابیت‌های ازمیر را به عنوان شهری توریستی زیر سوال ببرد. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و موقعیت ممتاز استراتژیکی در میان شهرهای ترکیه دارد. سواحل زیبای ماسه‌ای، جاذبه‌های تاریخی- باستانی، مراکز تفریحی مختلف و البته کیفیت بالای هتل های ازمیر همگی باعث شده‌اند تا این شهر دنج و آرام، تبدیل به مقصدی تفریحی و دوست داشتنی شود.

ازمیر هتل های بسیار خوبی دارد اما در رقابت تنگاتنگی که میان اقامتگاه‌های خوب این شهر وجود دارد، برخی از آنها نمرات بالاتری را کسب کرده‌اند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین هتل های ازمیر را برای اقامت در این شهر معرفی کنیم.

بهترین هتل های ازمیر برای اقامت در این شهر کدام‌ها هستند؟

هتل ایسمیرا ازمیر | ismira hotel Izmir

یکی از بهترین هتل های ازمیر، هتل ایسمیرا است. این هتل چهار ستاره است و بارها توسط مسافران مختلف مخصوصا گردشگران ایرانی رزرو شده است. هتل ایسمیرا در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته و تنها 500 متر با ساحل دریای اژه فاصله دارد. در این هتل، علاوه بر وجود امکانات بسیار در اتاق‌ها، در محوطه عمومی نیز خدمات بسیاری برای رفاه مهمانان تدارک دیده شده است.

مرکز سلامتی، محوطه مخصوص افراد سیگاری، صرافی، امکان دوچرخه‌سواری و ماهیگیری و انبار چمدان تنها برخی از خدمات رفاهی موجود در هتل ایسمیرا ازمیر هستند که شما را برای رزرو هتل متقاعد می­کنند.

 

هتل آنمون اج ازمیر | Anemon Ege

هتل آنمون اج یکی از هتل‌های چهار ستاره ازمیر است که در میان تمامی اسامی که در لیست هتل ازمیر وجود دارد، هتلی با هزینه اقامتی مقرون به صرفه و در عین حال، شیک و مدرن است. پارکینگ رایگان، استخر، صبحانه رایگان، اینترنت پر سرعت، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، سالن کنفرانس، سالن مخصوص افراد سیگاری و در عین حال سالن مخصوص استعمال دخانیات، تنها برخی از امکاناتی است که هتل آنمون در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

یکی از کاربران انگلیسی سایت تریپ ادوایزر درباره تجربه اقامت خود در این هتل نوشته: من برای شرکت در یک کنسرت به ازمیر سفر کرده بودم اما اقامت دلپذیر من در این هتل باعث شده تا باز هم در سفر به این شهر، هتل آنمون را برای اقامت انتخاب کنم.

بهترین هتل های ازمیر برای اقامت در این شهر کدام‌ها هستند؟

هتل کوزان سیتی ازمیر | Kozan City Hotel

اگر به قصد کار و یا شرکت در نمایشگاه به ازمیر سفر می‌کنید، رزرو هتل کوزان سیتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل مدرن، یکی از هتل های ازمیر است که تنها 5 دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی ازمیر فاصله دارد و در عین حال، با دریا و بازار تاریخی کمرالتی هم فاصله زیادی ندارد.

کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، به این هتل امتیاز 5/8 را داد‌ه‌اند و بیش از نیمی از آنها، قصد دارند تا در سفر مجددشان به ازمیر، در این هتل اقامت نمایند.

 

هتل رامادا انکور ازمیر | Ramada Encore Izmir

در سفر به ازمیر، برای اقامت در هتلی دنج و آرام، رزرو هتل رامادا انکور ازمیر را در میان گزینه‌های خود داشته باشید. امکانات داخلی و هوشمند اتاق‌های این هتل، یک طرف و دید ویژه اتاق‌های این هتل رو به دریای ازمیر و کو‌ه‌های اطراف آن از طرف دیگر، آرامش شما در طول اقامت در این هتل را تضمین می‌کند.

اقامت در این هتل از هر نظر آسان و دلپذیر است. کافیست تا بلیط تهران ازمیر و بالعکس، بلیط تهران ازمیر را در قالب یک بلیط رفت و برگشت از فلای تودی به عنوان معتبرترین مرجع خریداری نمایید و سپس رزرو رامادا انکور و یا دیگر هتل های ازمیر را از طریق سیستم رزرواسیون فلای تودی انجام دهید و خیالتان از بابت پرواز و هتل ازمیر راحت باشد.

 

هتل سوئیسوتل گرند افس ازمیر | Swissôtel Grand Efes Izmir

سوئیسوتل گرند افس، یکی از خوشنام‌ترین هتل های پنج ستاره ازمیر است. این هتل در مرکز ازمیر قرار گرفته و مشرف به دریای اژه است. امکانات اتاق‌های این هتل کامل، مدرن و بسیار بهداشتی است. سرویس خواب بسیار تمیز و راحت، سرویس بهداشتی و حمام مجهز با امکانات کامل، اینترنت پر سرعت، تلویزیون‌های هوشمند و سرویس مبلمان، تنها برخی از امکانات این هتل هستند.

با توجه به آمار و ارقام، بیشتر زوج‌های جوان علاقه‌مند به اقامت در این هتل هستند. به گفته مهمانان هتل، فضای اتاق‌های این هتل به اندازه کافی بزرگ است و همه چیز برای یک اقامت رویایی در این هتل، مهیاست.

شما تجربه اقامت در کدام یک از هتل­های ازمیر را دارید؟

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز