خبرگزاری کار ایران

بهترین زمان و مزایای خرید ویلا در نور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۷۴

شهرستان نور به مرکزیت شهرنور واقع در استان مازندران از شمال به دریای خزر و از شرق به شهرستان آمل، از شمال شرقی به شهرستان محمود آباد و از جنوب به استان تهران و از غرب به شهرستان نوشهر و چالوس منتهی می‌شود. پیش از این شهر نور، بخشی از شهرستان آمل به حساب می‌آمد و پس از جدا شدن از آمل دارای سه بخش مرکزی، بلده و چمستان گردید که بخش مرکزی شهرستان نور، شامل شهرهای نور، رویان، ایزد شهر و روستاهای آن است.

نور یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که هم ساحل زیبا دارد و هم جنگل های سرسبز و انبوهی در آن دیده می شود . این شهر یکی از دلپذیرترین مکان ها برای اقامت، تفریح و طبیعت گردی است. شهرستان نور معمولا اولین انتخاب خریداران ویلا در استان مازندران است و با افزایش و پیشرفت ساخت و ساز ، ویلاهای متنوعی در نقاط مختلف این شهرستان ساخته شده ‌اند که با هر سلیقه و سرمایه ای سازگار خواهند بود. در صورتی که قصد خرید ویلا در نور را دارید تا صبحگاهان، خُنَکای نسیم، روح و ذهن شما را صیقل بدهد تا آخر این مطلب با ما باشید.

مزایای خرید ویلا در نور

شهر نور یکی از شهرهای نزدیک به تهران است و پایتخت نشینان می توانند از این شرایط بهره فراوان ببرند. با خرید ویلا در این شهر می توانند روزهای کاری خود را در شهر تهران و تعطیلات آخر هفته را در ویلای خود بگذرانند. در این صورت به جای استشمام هوای آلوده و پر از دود تهران، زندگی آرام و راحتی در شهر نور سپری می کنند. همچنین می توانند از جاذبه‌های گردشگری فراوان بهره ببرند.

نور شهری زیبا و تاریخی و پر از چشم اندازهای طبیعی و بکر است که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور می باشد . با خرید ویلا در شهر نور شما هم می‌توانید هر روزه برنامه‌ ای تفریحی و هیجان ‌انگیز برای خود و عزیزان تان رقم بزنید. چند مورد از جاذبه های گردشگری شهر نور را در ادامه بر می شمریم تا شما را با قسمتی از زیبایی های این دیار کهن آشنا کنیم.

  • آبشار آب پری در 5 کیلومتری نور که به گفته محلی ها دلیل نام گذاری آن صدا‌های مرموزی بوده که اجدادشان همراه با صدای جاری شدن آب می شنیده اند و آن را صدای پریان می ‌پنداشته اند. واقع شدن این آبشار در نزدیک جاده شهر رویان دسترسی آن را بسیار آسان کرده است.

 

  • پارک جنگلی کشپل یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی شهرستان نور می باشد که از مساحتی در حدود 7 هکتار برخوردار می باشد. به دلیل وجود سنگ آهن در رودخانه های این مسیر بقایای کوره های ساچمه سازی را می توان مشاهده کرد که همین جاذبه پارک جنگلی کشپل را به یکی از خاص ترین جاهای دیدنی نور تبدیل کرده است.

 

  • از دل دامنه‌ های کوه ‌های لاویج در ارتفاعات ۲۵۰۰ متری از سطح دریا چشمه‌ های آب گرم می ‌جوشد. این چشمه‌ ها املاح معدنی گوگردی دارند که برای بیماری‌ های پوستی، مشکلات عصبی و درد مفاصل بسیار مفیدند. امکانات رفاهی مناسب در اطراف این آب گرم برای گردشگران فراهم است.

 

اگر مایلید بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری شهر نور بدانید به مقاله دیگر ما در همین سایت مراجعه کنید.

بهترین زمان خرید ویلا در نور

با نزدیک شدن فصل سرما و فروکش کردن تب و تاب خرید ویلا در نور، قیمت‌ها به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد و اشتیاق بسیاری از افراد برای خرید ویلا از بین می رود. در این زمان می توانید با توجه به بودجه خود، خرید ویلا را در اولویت قرار داده، با توجه به مساحت و منظره ویلا، چند طبقه بودن، سال ساخت و امکانات دیگر آن یکی از شیک ترین ویلاهای این شهر را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید ویلا مانند خرید یک خانه شهری نیست و آیتم‌هایی مانند آرامش و علاقه به طبیعت را هم باید در نظر بگیرید.

خرید ویلا در شهر نور با قیمت مناسب

نگران هزینه خرید ویلا در شهر نور نباشید؛ زیرا گزینه‌های متنوعی را در سبد انتخاب‌های خود خواهید داشت. معماران وفعالان حوزه ساخت وساز امکان خرید ویلا را برای تمامی اقشار جامعه از متوسط گرفته تا سطوح بالا امکان پذیر کرده اند. اقشار متوسط جامعه هم به بهترین ویلاهای شیک شهر نور، دسترسی دارند. ویلاهایی که با قیمت مناسب به فروش می‌رسند و ویلایی شیک و مدرن هم هستند؛ ولی به علت داشتن متراژ کمتر، قیمت خرید آن پایین می باشد. برخی افراد نیز دنبال ویلاها با متراژ بالاتر در شهر نورهستند تا یک مکان عالی برای جشن‌ها و دورهمی‌های خود داشته باشند که دست آنها نیز در انتخاب باز است.

بهترین زمان و مزایای خرید ویلا در نور

چه نوع ویلایی می­توان در شهرستان نور خریداری کرد؟

شهر نور به دلیل نزدیکی به دریا، سرسبزی، جنگل و طبیعت بکرش پتانسیل فراوانی برای ساخت وخرید انواع ویلاها دارد. هر فرد با توجه به نیاز، سلیقه و سرمایه اش می تواند ویلایی را با توجه به منطقه ای که در آن قرار دارد و متراژ مورد نظرش انتخاب کند. شهرستان نور با انواع مختلف ویلا که در خود جای داده پذیرای علاقه مندان به خرید انواع ویلا های زیر است:

ویلای جنگلی:

قسمتی از شهر نور بر دامنه های پوشیده از جنگل البرز واقع شده است. ویلاهای جنگلی معمولا در دامنه کوه ها مثل خرید ویلا چمستان، روستای لاویج و روستای ونوش و در نزدیکی و یا محور خط جنگلی ساخته می شود و به دلیل دور بودن از مرکز شهر و جاده آرامش زیادی دارند. ساز‌ه‌های این ویلا به دلیل وجود رطوبت زیاد کاملا عایق شده و بیشتر از جنس چوب و یا سنگ می باشند. این ویلاها در فصول گرم سال نسبت به مناطق دیگر آب وهوای بهتری دارد و در فصول سرد نیزمی توانید به تماشای بارش برف و باران بنشینید. این ویلاها به دلیل دوری از دریا رطوبت کمتری دارند و احتمال زنگ زدگی، آسیب و پوسیدگی در قسمت های مختلف آن کمتر است.

ویلای کوهستانی:

مناطق کوهستانی مرتفع مثل روستای کرسی یکی از گونه های اب وهوایی شهرستان نور می باشد که ارتفاعات و کوهپایه هایی دنج و زیبای آن علاقه مندان زیادی را جذب نموده است. ویلاهای کوهستانی به دور از رطوبت وهوای شرجی گزینه مناسبی، برای سرمایه گذاری و تفریح به شمار می آید. انواع ویلاهای کوهستانی با وجود آب وهوای بسیار سرد در زمستان و بارش سنگین برف دارای اسکلت های بتنی قدرتمند تری با بهترین مواد هستند و استحکام و پی سازی در این گونه ویلاها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویلای ساحلی:

شما می توانید در فاصله چند قدمی با خط ساحلی شهر نور یک ویلای ساحلی با چشم انداز دریا خریداری کنید. امروزه ساخت این ویلاها به دلیل پیشرفت تکنولوژی به صورت مدرن درآمده و استفاده از معماری های چوبی در داخل ویلا، آن را به مکانی ایده آل برای تفریح خانوادگی بدل کرده است. از دیگر مزیت های ویلای ساحلی بهره گیری از امکانات رفاهی و تفریحی، دسترسی آسان به دریا و راه های ارتباطی می باشد.

ویلاهای شهری:

ویلا های شهری ترکیبی از شهرنشینی و دوری از هیاهوی شهرهاست. این ویلاها هرچند از طبیعت دورند؛ اما فاصله زیادی با جنگل و دریا ندارند و مکان امنی برای استراحت و گذران تعطیلات هستند.انواع ویلاهای لاکچری با محوطه های سبز مجلل، ویلاهای کوچک و بزرگ همچنین ویلاهای شهرکی از انواع ویلاهای شهری هستند که به وفور در شهر نور وجود دارند.

چنانچه مایلید با انواع ویلاها از نظر موقعیت جغرافیایی یا نوع سازه و یا سبک معماری ویلا در شمال کشور آشنا شوید به مقاله انواع ویلا در شمال مراجعه کنید.

قیمت ویلا در نور چقدر است؟

قیمت ویلاها با توجه به ارزش زمین، مکانی که در آن قرار دارند، تجهیزات و امکانات آنها، متفاوت است. برای مثال در ویلاهای جنگلی، عنوان پلاک های اول جنگل، به خانه هایی که فاصله کمتری با جنگل دارند اطلاق می شود که تبعا دارای قیمت های بالاتری هستند. همینطور خرید ویلا ساحلی مدرن به دلیل دارا بودن ویژگی های مثبت فراوان مثل دسترسی آسان به راه های ارتباطی گرانتر از انواع دیگر ویلا هستند.

بنابراین اگر قصد خرید ویلا در شهر نور را دارید زود تصمیم بگیرید که خرید امروز ارزان تر از فردا ست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز