خبرگزاری کار ایران

5 مورد از مزایای پروژکتور ال ای دی آریاترانور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۲۵

پروژکتور ال ای دی امروزه از پرطرفدارترین محصولات روشنایی به شمار می‌روند که در فضا‌های گوناگونی از جمله پارک‌ها، باغ‌ها، نمایشگاه‌ها، سوله‌ها و هر محیط باز بزرگ دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با پرطرفدار شدن پروژکتور ال ای دی برند‌های متفرقه متعددی دست به تولید آ‌ن‌ها زدند و سبب سخت ترشدن انتخاب محصول و همچنین تنوع در کیفیت و قیمت  پروژکتور ال ای دی برای خریداران شدند.

آریاترانور که برندی خوش‌ نام و با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع لامپ اس ام دی و چراغ اس ام دی است. جایگاهی درخشان، برای تولید انواع این محصول را دارد.

برای اثبات این ادعا در ادامه به ۵ مورد از مزایای این چراغ صنعتی آریاترانور اشاره می‌کنیم :

  1. عمر طولانی و صرفه اقتصادی پروژکتورهای ال ای دی آریاترانور

این محصول حداقل دارای 50 هزار ساعت عمر مفید بی دردسر است که در مقایسه با پروژکتور‌های متال هالید و غیره یک معجزه به شمار می‌آید. این معجزه زمانی قابل لمس است که بدانیم برای داشتن 50 هزار ساعت روشنایی با یک پروژکتور متال هالید باید 6 بار آن‌ها را تعویض کنید.

نور افکن های ال ای دی این برند که دارای برد smd است در مقایسه با سایر پروژکتور‌هایی که بردی cob دارند نیز از عمر بیشتری بهره می‌برد. زیرا مدیریت گرمای بهتری در پروژکتور‌های smd انجام می‌شود و در نتیجه به طول عمر آن‌ها افزوده می‌شود.

اگر بخواهیم صرفه اقتصادی پروژکتور‌های ال ای دی را برسی کنیم. درمی‌یابیم، شاید در نگاه اول قیمت بالاتری به نسبت سایر پروژکتور‌ها داشته باشند، اما همواره این بحث مطرح بوده است که استفاده از این محصولات ال ای دی یک سرمایه گذاری بلند مدت است و هزینه‌ای که برای خرید آن صرف شده است پس از مدتی با کاهش هزینه‌های مصرفی برق برای روشنایی باز خواهد گشت و حتی به سود دهی نیز می‌رسد.

به علاوه این‌ها،  پروژکتور‌های cob یا متال هالید و غیره به دلیل عدم مدیریت مناسب حرارت و یا اشکال در مونتاژ برد دچار نقص شده و نیازمند تعمیر می‌شوند، اما پروژکتور اس ام دی که توسط این شرکت تولید می شود.  تماما اتوماتیک مونتاژ می‌شود و خطایی در روند مونتاژ رخ نمی‌دهد و مدیریت حرارت را هم به بهترین نحو انجام می‌دهد. و در طول 50 هزار ساعت طول عمر خود کمترین نیازی به تعمیرات نخواهند داشت.

  1. بالاترین راندمان نسبت به محصولات مشابه

راندمان یک پروژکتور 100 وات آریاترانور بالای 90 درصد می‌باشد و به این معناسب که هرز رفت انرژی تقریباً در آن وجود ندارد. خوب است بدانید در پروژکتورهای متال هالید حجم بالایی از انرژی مصرفی لامپ به صورت گرما تلف شده و با هزینه چشم‌گیر برق مصرفی، نور مناسبی نیز ارائه نمی‌دهند. این مقایسه برای پروژکتور‌های  cob سایر برد‌ها نیز قابل انجام است و می‌توان گفت در برابر آن‌ها نیز پروژکتور‌های تولیدی کارخانه آریاترانور برتری دارند.

5 مورد از مزایای پروژکتور ال ای دی آریاترانور

به غیر از بحث نیروی مصرفی نور خروجی از نور افکن ال ای دی  از نظر شاخص نمود رنگ نیز بهتر از باقی پروژکتور‌ها عمل می‌کند و با CRI بالاتر از 85 می‌توان گفت اشیاء را به رنگ واقعی خود نشان می‌دهد و جلوه‌ای بی همتا به محیط می‌بخشد.

  1. روشنایی سریع در پروژکتور های اس ام دی تولید این کارخانه

پروژکتور اس ام دی آریاترانور کمتر از 20 میکرو ثانیه زمان لازم دارد تا روشن شده و به حد اکثر میزان روشنایی خود برسد. این در حالیست که همه ما به خاطر داریم پروژکتور‌های متال هالید برای رسیدن به حداکثر میزان نوردهی خود به 5 الی 6 دقیقه زمان احتیاج داشته‌اند.

نه تنها با این سرعت باور نکردنی روشن می‌شود بلکه، زمانی که روشن شد خبری از نوسان و کم و زیاد شدن نور هم  نیست. 

  1. ایمنی مزیت مهم نورافکن ال ای دی ترانور

ایمنی محصولاتی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردارد و همواره باید به فاکتور‌هایی مثل IP و جنس بدنه و غیره و غیره توجه داشت تا از خطرات احتمالی که به سبب باد و باران ایجاد می‌شود جلوگیری نمود.

به عنوان مثال اگر پروژکتور استفاده شده برای روشنایی یک بیلبورد تبلیغاتی ضد آب نباشد پس از یک بارش باران از بین خواهد رفت و هزینه خرید یک پروژکتور بر دوش کاربر گذاشته می‌شد.

پروژکتورهای ال ای دی آریاترانور دارای ساختاری ضد رطوبت و مقاوم در برابر انواع آلاینده‌های موجود از جمله گرد و غبار و دوده است که به شما اطمینان می‌دهد از این موارد هیچ گزندی به آن وارد نخواهد شد.

درست است که این مسائلی که تا به حال در خصوص ایمنی گفته شد از اهمیت بالایی برخوردار بود اما نمی‌توان مبحث ایمنی محصولات روشنایی را به همین محدود کرد. ایمنی محصولات به عوامل دیگری هم بستگی دارد که نباید نادیده گرفته شوند.

به عنوان مثال زمانی که یک چراغ ال ای دی از لحاظ فیزیکی آسیب ببیند و بشکند،‌  با داشتن برد الکترونیکی SMD برای محیط زیست هم ایمن می‌باشد و چه از لحاظ مقدار گرمای تولید شده و چه از لحاظ بازیافت پذیری،‌ برای هیچ زیست بومی خطر آفرین نمی‌باشد. و هیچ گونه بخار سمی یا جیوه ای ندارد.

برد‌های الکترونیکی اس ام دی بنا بر نوع ساختار فیزیکی خود شدت حرارت بسیار پایین تری از هر نوع پروژکتور ایجاد می‌کند و انرژی را به هدر نمی‌دهد.

  1. توجه به میزان مقاومت و  جنس بدنه پروژکتور در هنگام طراحی و تولید

همانطور که گفته شد محصولات روشنایی که در فضا‌های باز و یا پر آلاینده مورد استفاده قرارمی‌گیرند باید از استجکام خوبی برخوردار باشند. به فرض مثال پروژکتور 300 وات این مجموعه حجم قابل توجهی از نور را بدون ذره ای نقصان به محیط می‌تابانند، دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم اکسترود است..

اگر با خواص آلومینیوم آشنایی داشته‌ باشید می‌دانید که این متریال دارای خواصی منحصر به فرد و مثال زدنی در خصوص مقاومت در مقابل زنگ زدگی و خوردگی است.

 

5 مورد از مزایای پروژکتور ال ای دی آریاترانور

از این روی پروژکتور‌های تولید شده توسط برند آریاترانور مقاومت چشم گیری در برابر باران و رطوبت دارد و در صورت قرار گرفتن در این فضا‌ها اختلالی در روند کار و یا شکل بدنه آن رخ نخواهد داد.

فلز آلومینیوم درعین استحکام و مقاومت بالا،‌ دارای وزن بسیار سبکی نیز می‌باشد که نصب محصولات ساخته شده با استفاده از این متریال را نیز آسان‌تر می‌سازد و به رفاه حال مصرف کنندگان می‌افزایند.

در پایان خوب است بدانید آریاترانور یکی از برترین و بروز ترین تولید کنندگان محصولات ال ای دی در ایران است که قابلیت تولید محصولات خود همگام با تکنولوژی روز دنیا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز