خبرگزاری کار ایران

سنگ چینی الیگودرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۰۸

سنگ چینی الیگودرز و همین طور سنگ مرمریت که در عوام با نام سنگ مرمر آن را میشناسیم به عنوان یکی از مهم ترین و زیباترین سنگ ها در زمینه ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. امروز با افزایش زاد و ولد و افزایش تعداد و آحاد جامعه نیاز به مسکن نیز افزایش خواهد یافت، به همین دلیل روز به روز بر تعداد برج هایی که در شهر مشاهده خواهیم کرد افزوده می شود. این ساختمان ها همگی دارای نقشه ها و متریال های خاصی هستند به همین دلیل ظواهر و کلیت برجی با برج دیگر و ساختمانی با ساختمان دیگر متفاوت است.

سنگ چینی الیگودرز و سنگ مرمریت دو نمونه تولید شده در شرکت مهندسی بازرگانی بهنگام امروزه برای نمای ساختمان و گاه برای داخل منازل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در زمینه اینگونه محصولات در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

سنگ مرمریت چیست؟

سنگی آهکی که با رسوبات میلیون ها سال پیش موجود در دریا تشکیل شده است، در بین این لایه های رسوبی فسیل های میلیون سال پیش قرار گرفته اند و امروزه رگه های تیره و روشن را در سنگ مرمریت تشکیل داده اند. این سنگ ها دارای تناژ رنگی مختلفی از قهوه ای وکرم تا مشکی را پوشش خواهد داد و شما می توانید با سلیقه شخصی خود نوعی از آن را برای دیزاین و دکوراسیون مورد استفاده قرار دهید. این سنگ دارای قدرت بالا و میزان ناخالصی بسیار کمی می باشد به همین دلیل به عنوان یکی از سنگ های با کیفیت در ساختمان سازی و دکوراسیون منزل معرفی می گردد.

کاربرد سنگ مرمریت

از این نوع سنگ در نمای داخلی ساختمان ها و همچنین در سنگ فرش و کف کار استفاده خواهند کرد. در نظر داشته باشید حتی برای سنگ مورد استفاده در حمام و سرویس بهداشتی نیز از این محصول استفاده می گردد. این نوع استفاده و کاربرد بستگی به سلیقه شخصی و فردی طراح خواهد داشت، نه تنها در این موارد بلکه سنگ مرمریت  تولید شده در شرکت مهندسی بازرگانی بهنگام برای دکوراسیون منزل و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد استفاده از این سنگ بر روی پیشخوان آشپزخانه است که با توجه به دکوراسیون منزل خود میتوانید رنگ های مرتبطی از این سنگ را نیز مورد استفاده قرار دهید.

سنگ چینی الیگودرز

رسم توضیحی 2 کاربرد سنگ مرمریت

معادن و خصوصیات سنگ مرمریت

این سنگ به عنوان یکی از سنگ های زیبا به دلیل خصوصیاتی مانند مقاومت بالا، غیر قابل حلالیت، رنگ های زیبا، تخلخل کم و بافت استوار دارای شهرت هستند. این سنگ ها از معادن ایران و گاه از دل کوه ها سرچشمه گرفته اند و توسط شرکت های بازرگانی بهره برداری گردیده و برای عموم با وسایل خاصی به ابعاد مشخصی برش خواهد خورد و به عموم مردم فروخته خواهد شد. در نظر داشته باشید که در زمان تهیه این سنگ ابتدا باید درصد خلوص و کیفیت آن را بسنجید و سپس خرید خود را انجام دهید. در شهر کاشمر ما می توانیم معادن بیشماری از این سنگ را مشاهده نماییم.

تولید و فروش سنگ مرمریت در شرکت مهندسی بازرگانی بهنگام

این شرکت علاوه بر سنگ هایی مانند سنگ چینی الیگودرز توانسته است از معادن غنی کاشمر سنگ مرمریت کاشمر را جداسازی و بهره برداری نماید. این شرکت با کوشش های بسیار و نیرو های برجسته و برگزیده توانسته است تعداد زیادی از سنگ های با کیفیت و بهره برداری نموده و به عموم در اقسا نقاط ایران عرضه نماید. سنگ مرمریت نیز به عنوان یکی از زیبا ترین و مجلل ترین سنگ های موجود در بازار تولید شده توسط همین شرکت توانسته است در بین باقی تولید کنندگان عرض اندام نماید. نه تنها سنگ مرمریت بلکه سنگ های دیگری مانند سنگ چینی الیگودرز که از دیگر تولیدات این شرکت می باشد نیز به عموم عرضه می شود.

سنگ چینی الیگودرز

رسم توضیحی 3 سنگ چینی الیگودرز

سنگ چینی الیگودرز

این محصول یعنی سنگ چینی الیگودرز به عنوان یکی از زیباترین و شیک ترین سنگ های موجود در بازار جهت استفاده در ساختار و نمای ظاهری و نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد این سنگ را با سنگ مرمریت اشتباه میگیرند در صورتی که سنگ مرمریت دارای رگه های متفاوت رنگی است این در حالی است که سنگ چینی الیگودرز دارای زمینه های سفید و مشکی و ... است و دارای رگه های نامنظم یک رنگ به رنگ مشکی غالبا دیده می شود. این سنگ ها به دلیل سطح براقی که دارا هستند کمی لیز تر از باقی محصولات خواهند بود. اگر برای کفپوش از سنگ چینی الیگودرز استفاده می کنید این مورد را در نظر داشته باشید تا از بروز بسیاری از خطرات جلوگیری نمایید.

کاربرد های سنگ چینی الیگودرز

از این محصول به عنوان سنگ کفپوش در هتل ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و حتی لابی آپارتمان ها استفاده میشود. نه تنها از سنگ چینی الیگودرز در این زمان ها بلکه در قسمت هایی از منزل مانند آشپزخانه و پذیرایی نیز میتوان استفاده نمود. در نظر داشته باشید هر فرد با خلاقیت و سلیقه شخصی خود میتواند در هر زمینه ای از این محصول تولید شده در شرکت مهندسی بازرگانی بهنگام استفاده نماید و زیبایی خانه در بیرون و درون آن را افزایش دهد.

سنگ چینی الیگودرز

رسم توضیحی 4 سنگ چینی الیگودرز

معادن سنگ چینی الیگودرز

سنگ چینی الیگودرز در معادن همین شهر واقع در استان لرستان کنونی استخراج خواهد شد. معدن سنگ چینی موجود در الیگودرز توانسته است این سنگ تولیدی را با درصد خلوص بالا و قدرت بی نظیری در بازار فروش عرضه نماید و با این خصوصیت توجه مشتریان را به خود نیز جلب خواهد نمود. یکی از سنگ هایی که امروزه به عنوان سنگ های بلوری و شفاف در سنگ فروشی ها به فروش می رسد، سنگ چینی است که حالت بلوری و شفافی را داراست و در این معادن میتوانیم سفید این محصول را مشاهده نماییم که به عنوان یکی از گران قیمت ترین این محصولات است. در این منطقه بیش از 21 معدن برای خالص سازی این سنگ مشاهده می شود.

طریقه فروش محصولاتی مانند سنگ مرمریت و سنگ چینی الیگودرز

بعد از آنکه برای نمای خانه خود تصمیم به تهیه سنگ مرمریت و یا سنگ چینی الیگودرز نمودید میتوانید به دفاتر  فروش شرکت مهندسی بازرگانی بهنگام مراجعه نمایید و محصول مد نظر خود را با ابعاد و میزان مورد نیاز تهیه نمایید و زیبایی خانه و نمای خانه خود را افزایش دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز