خبرگزاری کار ایران

بورس سرویس خواب نوزاد در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۰۰

آیا قصد خرید سرویس خواب نوزاد دارید؟ اگر می خواهید مدل های متنوع بازار را ببینید و یک خرید به صرفه و مناسب داشته باشید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا ۴ مورد از معروفترین و اصلی ترین بورس های سرویس خواب نوزاد و نوجوان در تهران را به شما معرفی کنیم.

منظور ما از بورس وجود حداقل ۵ الی ۱۰ فروشگاه در یک محله است تا شما بتوانید تنوع مناسبی از مدل ها و قیمت ها را ببینید.

بازار مبل یافت آباد

بورس سرویس خواب نوزاد در تهران

بازار مبل یافت آباد اصلی ترین بورس لوازم چوبی و مبلمان در تهران است. یک خیابان که نه، یک محله کامل پر از فروشگاه ها و برندهای متنوع. در بازار یافت آباد همه نوع محصولاتی با قیمت های مختلف قابل مشاهده است. ۳ پاساژ اصلی که برای سرویس های کودک و نوزاد وجود دارد عبارتند از :

  • پاساژ بی بی سنتر در انتهای کوچه صفر خان
  • پاساژ بازار مبل شماره ۳ که کمی بالاتر از چهارراه یافت آباد قرار دارد
  • پاساژ خلیج فارس که دقیقا در نبش ضلع شمال شرقی چهارراه یافت آباد است.

اولین مورد ینی پاساژ بی بی سنتر همانطور که از نامش نیز قابل تشخیص است مختص سرویس خواب های نوزاد و نوجوان است. اما دو مورد دیگر تنها یکی از طبقات پاساژ را به این محصولات اختصاص داده اند. در این محله تولیدکنندگان زیادی اقدام به فروش کالاهای خود می کنند. بزرگترین تولید کننده در بین این کارخانجات، شرکت فراز است که با مراجعه به پاساژ بی بی سنتر محصولات آنها را مشاهده کنید.

بورس تخت و کمد نوزاد در مرکز تهران کجاست؟ خیابان جامی و خیابان بهار

درست در قلب تهران یکی از بورس های قدیمی سرویس خواب های کودک و نوجوان قرار گرفته است که مختص برندهای بزرگ و با سابقه است. خیابان جامی که کمی بالاتر از خیابان حسن آباد و مابین خیابان های حافظ و ولیعصر قرار دارد محل تجمع بزرگترین تولیدکنندگان سرویس خواب های نوزاد و نوجوان است و در این خیابان می توانید محصولات گران قیمت بازار را مشاهده و خریداری کنید.

اگر تا مرکز شهر تشریف آورده اید بهتر است سری به خیابان بهار هم بزنید. خیابان بهار در نزدیکی مترو دروازه دولت قرار دارد و از سالیان گذشته بورس لوازم سیسمونی بوده است. در چند سال اخیر چندین فروشگاه سرویس خواب نوزاد نیز در این خیابان مشغول به کار شده اند که هرچند تنوع بالایی ندارند اما برای بازدید خالی از لطف نیستند.

خرید سرویس خواب نوزاد و نوجوان از تولیدی در شهرک صنعتی چهاردانگه

بورس سرویس خواب نوزاد در تهران

در صورتیکه تمایل دارید سرویس خواب نوزاد خود را بجای فروشگاه، مستقیما از تولید خرید کنید می توانید به شهرک صنعتی چهاردانگه مراجعه کنید. این شهرک صنعتی در جنوب غربی تهران قرار دارد و از مسیرهای مختلفی از جمله بزرگراه آیت الله سعیدی قابل دسترس است.

توجه داشته باشید که در این شهرک صنعتی واحدهای فروشگاهی و تجاری نیز فعالیت می کنند. پس حتما قبل از خرید مطمئن شوید که فروشنده خودش تولید کننده نیز هست.

البته اگر به دنبال خرید مستقیم از یک کارخانه معتبر هستید می توانید سری به شهرک صنعتی شمس آباد نیز بزنید و از کارخانه شرکت فراز که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سرویس خواب نوزاد و نوجوان هستند بازدید کنید.

خرید مستقیم از تولید کننده مزیت های زیادی دارد از جمله اینکه امکان سفارشی سازی محصول را خواهید داشت. مزیت دیگر حتما از لحاظ قیمت تمام شده خواهد بود که با حذف واسطه های فروشگاهی قیمت مناسب تری را خواهید یافت. اگر کمی وقت و انرژی صرف کنید و به چند تولید کننده مراجعه کنید مطمئن باشید که از نتیجه کار خود رضایت خواهید داشت.

بازار مبل دلاوران و جاجرود

چنانچه در سمت شرق تهران ساکن هستید یا ورود شما از سمت شرق تهران است حتما سری به بازار مبل جاجرود و دلاروان بزنید. در جاجرود تنوع فروشگاه ها بیشتر است ولی کمی نسبت به تهران فاصله دارد. تنوع قیمت و کیفیت در جاجرود به گونه ای است که هر مخاطبی را راضی می کند.

در خیابان دلاوران نیز فروشگاه های متنوعی وجود دارد که معمولا محصولات جدید و به روز را به نمایش می گذارند.

اما به یک نکته مهم توجه داشته باشید که هم خیابان دلاوران و هم جاجرود بورس اصلی مبلمان هستند و با سرویس خواب کودک و نوجوان شاید به صورت مجتمع و تخصصی برخورد نکنید.

نتیجه گیری

در تهران بورس های دیگری نیز برای مبلمان و سرویس خواب نوزاد و نوجوان وجود دارد. اما معروفترین بورس ها مواردی بود که در بالا به آنها اشاره شد. هرچند مراجعه و خرید حضوری برای مخاطبان بسیاری مهم است اما برای صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین با توجه به همه گیری بیماری کرونا بهتر است قبل از مراجعه حضوری از وب سایت های فروشگاهی معتبر مانند زوفا چوب که تنوع قابل توجهی در مدل های سرویس خواب نوزاد و نوجوان دارند بازدید کنید تا با اطلاعات و تسلط بیشتر اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز