خبرگزاری کار ایران

دستگاهی ایده آل برای تعامل بیشتر با مشتریان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۴۶

ایجاد ارتباط عمیق و موثر با مشتریان هر کسب و کاری باعث فروش بیشتر و موفقیت های بیشتری می شود. به طور کلی هر مشتری با احساس خود محصولی را خریداری می کند.

 اگر شما مشتریان حضوری زیادی دارید و نیاز به ایجاد باشگاه مشتریان برای ارسال هدفمند پیام به آن ها را دارید. دستگاه پیامک یا دستگاه باشگاه مشتریان میتواند پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد. وجود بانکی از اطلاعات مشتریانتان مثل شماره موبایل اسم و فامیل می تواند در بازاریابی و فروش بیشتر محصولات شما بسیار کمک کننده است.

سه عامل اساسی در جذب بیشتر و ایجاد وفاداری در مشتریان

در عصر تبلیغات امروز و آینده فروش هر کالا و خدمات سه عامل اصلی بسیار پر رنگ تر از بقیه فاکتور ها به چشم می خورند. این سه عامل عبارتند از :

عامل اول : شناخت نیاز مشتری نسبت به مولفه های مختلف مثل تغییر فصل، جنسیت، محل جغرافیایی، فرهنگ و ...

هر مشتری با سلایق و تفکرات متفاوتی به سراغ استفاده از کالا و خدمات شما می آید. اگر تمامی جوانب را در نظر بگیرید می توانید در هر کسب و کاری موفق و سر بلند شوید. فقط کافیست نیاز سنجی استراتژیک داشته باشید و برای هر قدم خود برنامه ریزی دقیق کنید. اگر تمام مشتریانی که یک بار یا چند بار از شما خریدی انجام می دهند را در یک دفترچه تلفن داشته باشید به راحتی قادر خواهید بود تمامی اطلاعات حیاتی مشتریان خود را به دست آورده و با برسی آماری دقیق نیازسنجی مناسبی از آن ها به دست آورید.

یکی از روش های دستیابی به این اطلاعات مهم دستگاه پیامک یا دستگاه باشگاه مشتریان می باشد. با این دستگاه قادر خواهید بود اطلاعات دقیقی از مشریان خود به دست آورید. به راحتی می توانید مشتریان گذری یا رهگذر خود را نیز به مشتریان ثابت تبدیل کنید. فقط بایستی نسبت به نیاز هر مشتری پیامک تبلیغاتی به نسبت نیاز او را ارسال کنید.

 

دستگاهی ایده آل برای تعامل بیشتر با مشتریان

عامل دوم:  ایجاد تعامل بیشتری و افزایش حس وفاداری مشتریان

می توان گفت که این مهم ترین تفاوت تبلیغات هدفمند با تبلیغات ارسالی بدون هدف می باشد. شما با دریافت اطلاعات شخصی مثل تاریخ تولد مشتریان خود می توانید با تبریک مناسب و هدفمند به راحتی با مشتریان خود به تعامل بپردازید. در عید ها و مناسبت های مختلف برای او پیامک های مناسبتی ارسال کنید تا در ناخودآگاه وی ثبت گردید. ایجاد حس خوب و خوشایند در افراد باعث فروش بیشتر کالا و خدمات شما خواهد شد. چرا که پیش تر هم گفتیم مشتریان شما با فکر تصمیم میگیرند و با احساس خرید خود را انجام می دهند.

عامل سوم: پیگیری بازخورد مشتریان و بهبود خدمات و کیفیت کالا ها

با مشتریان خود مانند عزیزترین فرد خانواده خودتان برخورد کنید. بعد از فروش محصولاتتان از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید،  تا نتیجه برنامه ریزی های خود را تا به امروز بهتر ببینید. شبکه های اجتماعی و پیامرسان های محبوبی مثل واتساپ و تلگرام یکی از روش هایی هستند تا مشتریان خود را با تولید محتوا های بصری و ابزار هایی مثل کانال ها و ربات های تلگرام و همچنین گروه های واتساپ و پیج رسمی اینستاگرام پایدار نگه دارید و به کسب و کار خود جذابیت بیشتری بیافزایید.

تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که اطلاعات مشتریان خود را یک جا داشته باشید. و این هم با دستگاه ذخیره شماره مشتریان محقق خواهد شد.

دستگاه پیامک یا باشگاه مشتریان چیست؟

در گذشته تبلیغات پیامکی به صورت منطقه ای یا شهری ارسال می شد. طبق یک دیتابیس کلی و در هر قشری پیامک های تبلیغاتی ارسال می شد. ولی با ساخت دستگاه پیامک مشتریان این امکان برای صاحبین مشاغل و کسب و کار ها به وجود آمده است، که تبلیغات هدمفند را برای مشتریان خود انجام دهند. دستگاه پیامک به دو صورت کیبوردی و لمسی در بازار وجود دارد. این دستگاه از یک صفحه نمایش تشکیل شده است که با ورود شماره هر مشتری، آن شماره وارد دفترچه تلفن داخلی و پنل اس ام اس شما خواهد شد. بعد از این که شماره توسط مشتری وارد می شود اگر اولین بار است که محصولی را از شما خریداری می کند. پیامک خوشامد گویی به باشگاه مشتریان شما برای او ارسال می شود. حال این پیامک می تواند به دلخواه شما تغییر کند. این متن می تواند شامل اطلاعاتی نظیر شماره تماس، آدرس، لوکیشن، لینک شبکه های اجتماعی و ... باشد.

دستگاهی ایده آل برای تعامل بیشتر با مشتریان

بخر تا از غافله عقب نمونی

تمامی کسب و کار ها به تازگی متوجه بازدهی بالای تمرکز بر مشتریان ثابت خود شده اند. برای همین هر روز به تعداد استفاده کنندگان از دستگاه ذخیره شماره موبایل افزوده می شود. اگر شما هم مدیر کسب و کاری هستید که نیاز به اطلاعات دقیق مشتریانتان به صورت کاملا مکانیزه و مرتب و دقیق هستید. با خرید دستگاه باشگاه مشتریان قادر خواهید بود به اهداف کوچک و بزرگ خود در جهت افزایش فروش کالا و خدمات خود دست پیدا کنید. اگر قصد خرید دستگاه باشگاه مشتریان را دارید می توانید به لینک داخل پرانتز ( دستگاه پیامک مشتریان ) مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز