خبرگزاری کار ایران

خانه رویایی با پوسترهای دیواری!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۴۵

اگر می خواهید خانه رویایی و زیبا داشته باشید، راه حل استفاده از پوسترهای دیواری است. این نوع دیوارپوش ها جذاب بوده و خانه ای شیک و لاکچری را برای شما فراهم می آورد.

خرید پوستر دیواری می تواند برای دیوارها و سقف، زیبایی را به ارمغان آورد. پوستر مورد استفاده برای سقف به پوستر سقفی موسوم است. پوسترهای دیواری زیباترین پوششی هستند که می توان برای دیوار مکان های مختلف اعم از مسکونی و اداری استفاده کرد.

با استفاده از خرید پوستر سقفی می توان مناظر خیره کننده ای را بر روی سقف مکان های مختلف چاپ نمود و از دیدن آن ها لذت برد. توجه داشته باشید، استفاده از روش های نوینی نظیر پوستر برای دکوراسیون، زیبایی خیره کننده ای را رقم می زند. این در حالی است که با روش های سنتی هیچ گاه این زیبایی در این حد بدست نمی آید.

طرح های مختلف پوستر دیواری و سقفی

پوسترها دارای تنوع طرح و مدل های مختلف بوده و به زیباترین شکل ممکن می توان دکوراسیون جذاب و زیبا را با آن ها فراهم نمود. یکی از زیباترین طرح های مورد استفاده برای پوستر، طرح سه بعدی است، در این طرح ها ظاهر برجسته و سه بعدی برای دید بیننده فراهم می شود.

خانه رویایی با پوسترهای دیواری!

طرح های سه بعدی را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد. در اماکن تجاری، اداری و مسکونی می توان با این طرح ها، زیباترین منظره را پدید آورد.

از طرح های مناسب برای زیباسازی دکوراسیون داخلی می توان موارد زیر را نام برد:

  • پوستر طرح طبیعت
  • پوستر طرح کلاسیک و سنتی
  • پوستر طرح فشن
  • پوستر دیواری اتاق کودک
  • پوستر طرح حیوانات
  • طرح ورزشی و اسپرت
  • ...

هر یک از طرح های فوق دارای تنوع در طرح ها بوده که امکان انتخاب برای افراد با سلایق مختلف آسان است. نکته مهم در مورد پوسترها آن است که تنوع طرح ها به حدی است که مشاغل مختلف نیز قادر به استفاده از آن ها هستند. به عنوان مثال سالن های ورزشی و بدنسازی یا آرایشگاه های مردانه یا زنانه و ... قادر به استفاده از طرح های مختلف پوستر دیواری هستند.

نصب پوستر دیواری چگونه است؟

آسان بودن نصب پوسترها، قابلیت نصب طرح های مختلف را برای محیط های گوناگون فراهم کرده است. برای نصب پوستر از چسب مخصوص کاغذ دیواری استفاده می شود. با بهره بردن از نصابان حرفه ای می تواند زیباترین طرح ها برای دید افراد فراهم آورد. برای نصب پوستر نیاز به تخلیه مکان نیست و در سریعترین زمان ممکن عملیات نصب انجام می شود، این در حالی است که در روش هایی نظیر رنگ کاری بایستی ساختمان کاملا تخلیه شده و در مدت زمان طولانی رنگ کاری انجام شود. همچنین تا مدت زمان طولانی بعد از انجام کار بوی رنگ افراد را اذیت می کند.

خرید پوستر دیواری با طرح دلخواه

برای خرید طرح مناسب برای اماکن مختلف، هارمونی و هماهنگی طرح انتخابی را با وسایل و چیدمان محیط در نظر بگیرید. مطمئنا اگر وسایلی سلطنتی دارید، نیاز به استفاده از طرح کلاسیک برای خود هستید. یا محیطی کودکانه نیاز به انتخاب طرح های کودک برای آن  می باشد. برای انتخاب طرح ها جنسیت را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای اتاق کودک، طرح های دخترانه با پسرانه بسیار تفاوت دارند. البته در مورد کودکان بهتر است نظر کودکان برای انتخاب طرح مناسب در نظر گرفته شود.

خانه رویایی با پوسترهای دیواری!

گاهی طرح مورد نظر شما را یک فروشگاه ارائه نمی دهد، این در حالی است که شما طرحی بخصوص را می خواهید. اگر از واحدهای معتبر چاپی برای خرید کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری استفاده نمایید، بدون شک می توانید طرح را به آن ها سفارش داده و پوستر سفارشی را برای خود تهیه نمایید.

قیمت پوستر دیواری و سقفی

پوسترهای دیواری از دسته دیوار پوش های ارزان محسوب می شوند و با هزینه کم می توان به شکل مناسب از آن ها بهره برد. بین پوستر دیواری و پوستر سقفی تفاوت قیمت وجود دارد، اما قیمت کلی براساس متراژ مورد استفاده و کیفیت چاپ تعیین می شود.

نوع سه بعدی پوسترها اندکی قیمت بالاتری دارند که این اختلاف بدلیل کیفیت چاپی بالاتر است، با این وجود هزینه چندان بالایی طرح های سه بعدی نداشته و از بهترین طرح ها برای دکوراسیون محسوب می شوند.

برای تهیه پوسترهای دیواری و سقفی با انتخاب یک مرکز معتبر در این زمینه با خیال آسوده اقدام به زیباسازی دکوراسیون برای خود نمایید. اگر به دنبال مرکزی معتبر برای تهیه پوسترهای زیبا و جذاب هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور است.  جهت اطلاعات تکمیلی می توانید به لینکwww.lodikor.ir مراجعه نمایید یا با شماره تماس ۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰ تماس بگیرید.

در هنگام سفارش در نظر بگیرید که ابتدا بایستی ابعاد دیوار مورد نظر را برای درج طرح چاپی اندازه گیری کرده، سپس متناسب با آن اقدام به سفارش طرح نمود. اگر از طریق وب سایت های آنلاین اقدام به خرید پوستر می نمایید، در زمان کوتاه تر و هزینه کمتر به طرح دلخواه دست می یابید. همچنین مزیت این روش در آن است که در مدت زمان کوتاه می توانید هزاران طرح زیبا را مشاهده نموده و از بین آن ها بهترین طرح را متناسب با سلیقه و علایق خودتان انتخاب نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز