خبرگزاری کار ایران

چگونه پوستی صاف و زیبا داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۰۳

اگر از یک زن در مورد خواسته هایش در زندگی بپرسید، بی شک در کنار آرامش و آسایش کنار خانوداه اش، داشتن پوستی درخشان و زیبا از خواسته های بزرگ او می باشد.

اما خوب رسیدن به این خواسته کما بیش احتیاج به مراقبت و استفاده از محصولات مناسب و مفید برای پوست می باشد. ما در این مطلب سعی داریم به محصولاتی که  کمک می کنند تا پوستی صاف و زیبا داشته باشیم بپردازیم. پس اگر شما هم مایل هستید از این محصولات برای سلامت و زیبایی پوستتان کمک بگیرید ولی نمی دانید می توان به آنها اطمینان نمود یا خیر پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها همراه شوید.

پوستی درخشش طبیعی خود را خواهد داشت که، از نظر سلامت بدون هیچ مشکلی باشد. بهترین روش هم برای اینکه بتوان از پوست مراقبت نمود دوری از محصولات شیمیایی و نامرغوب و استفاده از محصولات طبیعی همچون گیاهان دارویی می باشد.

ما در اینجا به چند نمونه از گیاهان دارویی که در عطاری آنلاین وجود دارند و می توانند برای سلامت و درخشان نمودن پوستمان کارساز باشند را به شما نشان خواهیم داد.

به طور کلی گیاهان می توانند به: مرطوب کردن، تمیز کردن، تقویت، بهبود و مبارزه با علائم پیری کمک کنند. فقط کافی است بدانید کدام گیاه برای چه منظور و کاری مناسب است. چگونه می توان از آنها استفاده نمود و پوستی زیبا و درخشان داشت.

برخی از گیاهانی که برایتان نامشان را خواهیم آورد را می توان برای سلامت و زیبایی پوست به صورت: ضماد، لوسیون، دم کرده، ماسک و ... استفاده نمود.

گیاه اسطوخدوس

گیاه اسطوخودوس که در عطاری آنلاین موجود است به دلیل خواص ضدعفونی کنندگی و ضد التهابی که دارد می تواند به بهبود بریدگی و سوختگی کمک کند. همچنین در کنار این عوامل خاصیت آرامش بخشی دارد و باعث می شود تا استرس، اضطراب و نگرانی که یکی از گزینه های عوامل خطر ساز برای سلامت پوست هستند بهبود یابند. فرقی نمی کند برای پوست می توان هم از گیاه اسطوخدوس تازه و هم خشک شده استاده نمود.

بابا آدم

اگر بخواهیم یک درمان فوق العاده برای درمان: پسوزیاریس، جوش، اگزما و آکنه که در عطاری آنلاین وجود داشته باشد بیاوریم بی شک نام گیاه بابا آدم را خواهیم آورد. این گیاه به دلیل خواص پاک کنندگی که دارد بهترین درمان کننده برای این بیمارذیها می باشد.

آویشن

شاید بارها نام گیاه آویشن را شنیده یا از آن استفاده نموده باشید. اگر می خواهید برای درخشان و صاف نمودن پوست خود از یک گیاه موثر استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از گیاه آویشن است.

البته محصولات متنوع و بسیاری در فروشگاه اینترنتی عطاری آنلاین موجود است که که گنجاندن همه در یک مطلب امکان پذیر نمی باشد اما به طور نمونه به چند مورد نیز به طور خلاصه اشاره خواهیم نمود:

  • عرق همیشه بهار
  • گیاه انیسون
  • برگ گردو
  • گیاه بید
  • گیاه کاسنی
  • گیاه گل ختمی
  • گیاه گل گاو زبان
  • تخم گیاه کتان
  • تخمه کدو
  • گل رز

و ... .

روغن های دکتر اویل

فروشگاه اینترنتی دکتر اویل از دیگر فروشگاههای اینترنتی و معتبر در فضای مجازی کشور ایران می باشد که توانسته در این حوزه طرفداران بی شماری را جذب خود کند.

 این فروشگاه با داشتن مختصصان مجرب و کارآمد بر این آمده تا محصولاتی را تهیه کنند که مناسب سلامت پوست ایرانیان عزیز باشد. روغن هایی که در این فروشگاه آماده عرضه هستند کاملا بهداشتی و استریل توسط متخصصان تهیه شده است و شما می توانید بسته به نیاز خود روغن مورد علاقه و نیازتان را خریداری و برای بهبود حال خود استفاده کنید.

یکی از کاربردهایی که روغن های طبیعی دارند این است که می توان آنها را به صورت موضعی برای سلامت و درخشان شدن پوست خود استفاده نمود. البته تمام روغن های موجود در این فروشگاه مناسب پوست نمی باشند و هر کدام مناسب برای درمان بیماریهای مختلفی هستند. ما در اینجا به چند مورد از روغن های طبیعی که در دکتر اویل موجودند و می توانند پوستمان را زیبا و درخشان کنند اشاره خواهیم نمود.

چگونه پوستی صاف و زیبا داشته باشیم؟

 روغن زیتون

مادر روغن ها یعنی روغن زیتون موجود در دکتر اویل بسیار برای سلامت بدن و سلامت و زیبایی پوست و حتی مو مناسب و مفید می باشد.

این روغن ضروری، حاوی ویتامین های مهم مانند:  A،D ، E  و K است که می توانند در سلامت پوست نقش بسزایی داشته باشند. همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدان که دارد در برابر آسیب رادیکال های آزاد که باعث پیری زودرس می شود از پوست محافظت می کند. ترکیب این روغن با نمک دریا باعث می شود تا یک اسکراب طبیعی برای پوست خود داشته باشیم.

روغن نارگیل

بهترین روغن طبیعی موجود در فروشگاه دکتر اویل روغن نارگیل می باشد. روغن نارگیل پس از روغن زیتون پر استفاده ترین روغن ها به حساب می آید. این روغن را می توان هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی استفاده نمود. به دلیل خواصی که در خود دارد می تواند به درمان: خشکی پوست و پوسته پوسته شدن پوست کمک نماید. به دلیل دارا بودن خواص ضد بکتری، ضد التهابی و ضد قارچی یک کمک کننده عالی برای درمان اگزما، عفونت های پوستی، پسوریازیس، آفتاب سوختگی و ... مناسب می باشد.

روغن آرگان

روغن آرگان قرن ها است که استفاده می شود و حاوی ویتامین A وE  و همچنین آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب مانند امگا 9 (اولئیک) و امگا 6 (لینولئیک) می باشد. همچنین به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد قارچی و ضد میکروبی برای سلامت پوست می تواند مهم و مفید تلقی شود.شما می توانید با خرید روغن آرگان دکتر اویل به سلامت پوست و مو خود کمک کنید.

البته از این محصولات طبیعی موجود در دکتر اویل که به سلامت و زیبایی پوست و مو کمک می کنند نیز استفاده نمایید.

  • روغن بادام
  • روغن کاکائو
  • روغن ترکیبی ضد لک
  • روغن سیب زمینی

و ...

می توانید برای شناخت بیشتر روغن های طبیعی به سایت فروشگاه دکتر اویل به آدرس https://droil.co/ مراجعه نمایید.

صابونچی

فروشگاه اینترنتی خرید صابون صابونچی دیگر فروشگاه معتبر مجازی در کشور است که این امکان را فراهم نموده تا به هر دلیل نتوان از گیاهان دارویی یا روغن های طبیعی برای سلامت و درخشان نمودن پوست نهایت بهره را ببریم، بتوانیم با کمک صابون طبیعی که از عصاره و مواد طبیعی تهیه شده است استفاده کنیم. در اینجا چند صابونی که می تواند به سلامت و درخشان و زیبا شدن پوست کمک کنند اشاره خواهیم نمود.

چگونه پوستی صاف و زیبا داشته باشیم؟

 صابون آلوئه ورا

در صورتی که نمی توانید از عصاره یا ژل آلوئه ورا که در در سایت دکتر اویل و عطاری آنلاین موجود است استفاده کنید این امکان در صابونچی برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق صابون آلوئه ورا از خواص گیاه آلوئه ورا بهره ببرید.

این صابون همچون گیاه خود به تسکین پوست کمک می کند، بثورات و زخم را درمان می نماید و یک مرطوب کننده عالی برای پوست تلقی می شود.

صابون جو

این صابون یک صابون کاملا ارگانیک می باشد و به دلیل خواص درمانی که دارد برای سلامت پوست می تواند معجزه به حساب بیاید. چرا که برای اکثربیماریهای پوستی مناسب و فوق العاده می باشد.

صابون دم اسب

اگر به فکر لایه برداری پوست خود هستید پیشنهاد ما استفاده از صابون دم اسب است. در کنار لایه برداری باعث نرمی و لطافت پوست نیز می شود.

از دیگر صابون های طبعی که در صابونچی موجود است و می تواند بهخ داشتن پوستی زیبا و درخشان کمک کند می توان از این گزینه ها استفاده نمود.

  • صابون گل همیشه بهار
  • صابون یونجه
  • صابون گزنه
  • صابون گل رز
  • صابون زردچوبه

و ... .

در آخر

البته در کنار این مواردی که اشاره کردیم داشتن تغذیه مناسب، ورزش، تمرینات تنفسی، خواب مناسب، نوشیدن آب فراوان و ... بسیار می تواند به داشتن پوستی زیبا و درخشان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز