خبرگزاری کار ایران

آزمایش کرونا در منزل با آسان آزمایش

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۷۷

با شیوع ویروس کرونای دلتا که قدرت سرایت پذیری بالایی نسبت به جهش های قبلی دارد و شیوع جهش های جدید ویروس "لامبدا" و "مو" در سایر کشورها، باید خیلی بیشتر از قبل مراقب خودمان و اطرافیانمان باشیم و تا جایی که ممکن است حتی با با وجود تزریق واکسن پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و از حضور در مراکز پرخطر و پرجمعیت بپرهیزیم.

 

اما اگر هرگونه علایمی از قبیل: تب، سرفه خشک، درد قفسه سینه، تنگی نفس، خستگی و بدن درد، کاهش بویایی، اسهال خشکی گلو، سردرد و غیره داشتید، بهتر است هرچه زودتر نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنید.

حتی در صورتی که با فردی که مشکوک به بیماری است برخورد داشته اید بهتر است نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنید چرا که درصد قابل توجهی (30 الی 40 درصد) از افراد ممکن است به ویروس مبتلا شوند ولی علایمی از خود نشان ندهند و جزو ناقلین بدون علامت باشند.این دسته از افراد چون اطلاعی از آلوده بودن خود ندارند می توانند براحتی ویروس را ناخواسته به اطرافیان خود منتقل کنند و باعث شیوع بیشتر ویروس در جامعه شوند.

چرا تست کرونا در منزل با آسان آزمایش بهترین گذینه است؟

 برای انجام آزمایش کرونا در منزل نیاز به خروج از منزل و مراجعه به آزمایشگاه که بدلیل ازدحام مراجعین جزو مراکز پر خطر است نیست چون با آسان آزمایش آزمایشگاه همیشه در همه جا همراه شماست.

برای انجام  تست PCR در منزل می‌توانید از اپلیکیشن یا وب سایت آسان آزمایش استفاده کنید و بدون خارج شدن از منزل و در خطر قرار دادن خود و اطرافیانتان به راحتی تست کرونا در محل دلخواه بدون هزینه اضافی انجام دهید. همچنین اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید طبق پروتکل های بهداشت جهانی میبایست تست کرونای منفی خود را به ایرلاین‌ها جهت خروج از کشور ارائه دهید. آسان آزمایش جهت انجام تست کرونا در منزل برای پرواز هم در کنار شماست تا درخواست های شما در سریع ترین زمان و با قیمت مصوب وزارت بهداشت و درمان در منزل یا محل کارتان انجام شود.

بخاطر داشته باشید آسان آزمایش آزمایشگاه تشخیص پزشکی نیست بلکه یک پلتفرم اینترنتی است که شما را به بهترین آزمایشگاه های تشخیص پزشکی وصل می کند تا با صرفه جویی در هزینه هایتان بتوانید بهترین خدمات را در سریع ترین زمان در محل دلخواهتان بگیرید.

شما می توانید از طریق سامانه آسان آزمایش در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین درخواست رزرو انواع آزمایشات تشخیص طبی را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن جواب آزمایشاتتان را به صورت آنلاین دریافت کنید و در صورتی که نیاز به قبض آزمایشگاه برای ارائه به بیمه تکمیلی داشته باشید امکان صدور قبض آزمایشگاه طبق روال به صورت الکترونیکی یا فیزیکی امکانپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز