خبرگزاری کار ایران

برای جمع بندی زیست چی بخونم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۲۸

همانطور که احتمالاً به خوبی می دانید، ضریب زیست شناسی در کنکور سراسری، در دو زیر گروه 1 و 2 که مهم‌ترین رشته‌های تجربی همچون پزشکی و پیراپزشکی هستند، ضریب 4 دارد. بنابراین زیست درسی است که می‌تواند سرنوشت شما را در کنکور تعیین کند و باید برنامه ویژه‌ای برای آن داشته باشید. دوران جمع بندی، طلایی‌ترین زمان برای کسب بهترین نتیجه در زیست است که اگر به درستی از آن استفاده کنید می‌توانید در آزمون سراسری به درصد بالایی از سؤالات این درس پاسخ دهید. یکی از سؤالات پرتکرار دانش آموزان رشته تجربی این است که برای جمع بندی زیست چی بخونم و چگونه زیست را مرور کنیم؟ اگر شما هم جزو دانش آموزانی هستید که می‌خواهید زیست را بالای 50 بزنید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بهترین کتاب جمع بندی زیست کنکور آشنا شویم و به نحوه مرور زیست در دوران جمع بندی بپردازیم.

چگونه زیست را در دوران جمع بندی مرور کنیم؟

در دوران جمع بندی زیست شما به کتاب‌هایی احتیاج دارید که بتوانید با مطالعه آن‌ها در زمان کوتاهی تمام مطالب کتاب‌های زیست دهم، یازدهم و دوازدهم را مرور کنید. با توجه به حجم بالای مطالب زیست شناسی و اهمیت بسیار زیاد آن در کنکور، بهترین کتاب جمع بندی زیست کنکور، کتابی است که بتواند به صورت خلاصه مهم‌ترین مطالب درسی و نکات کنکوری را آموزش دهد. همچنین اگر می‌خواهید بدانید که چگونه زیست را بالا 80 بزنیم باید کتاب‌های جمع بندی را انتخاب کنید که در کنار مطالب آموزشی تمرکز ویژه‌ای روی تست‌های کنکور سراسری داشته باشند.

 بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور، با یک برنامه ریزی درست و استفاده از بهترین منابع جمع بندی زیست کنکور توانسته‌اند در دوران جمع بندی به آمادگی کامل دست پیدا کنند و مشکلات گذشته خود را رفع کنند. شما هم می‌توانید با پیمودن مسیر مشابه به اهداف خود در آزمون سراسری دست پیدا کنید. در اینجا ما به معرفی بهترین کتاب‌های جمع بندی زیست کنکور می‌پردازیم.

برای جمع بندی زیست چی بخونم؟

زیست شناسی جمع بندی کنکور خیلی سبز، بهترین کتاب جمع بندی زیست کنکور

اگر نمی‌دانید چگونه زیست شناسی را حرفه‌ای بخوانید و به دنبال یک منبع عالی از مطالب آموزشی و تست‌های جمع بندی کنکور هستید، زیست شناسی جمع بندی کنکور خیلی سبز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. درس نامه کامل، تعداد مناسب تست‌ها، وجود نمودارها و جداول مقایسه‌ای باعث شده تا این کتاب به بهترین کتاب جمع بندی زیست کنکور تبدیل شود. درسنامه کتاب با اینکه بسیار خلاصه است اما پر از نکات کنکوری است و جهت گیری آن کاملاً نزدیک به سؤالات کنکور است. همچنین بخش جمع بندی مطالب به همراه نمودارها نیز می‌توانند سرعت مطالعه شما را افزایش دهند.

در این کتاب دو آزمون شبیه ساز کنکور با 50 سؤال مطابق با بودجه بندی زیست کنکور وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا توانایی‌های خود را به چالش بکشید. توصیه می‌کنیم قبل از دوران جمع بندی در فرصت کافی کتاب زیست جامع کنکور جلد اول خیلی سبز را مطالعه کنید و بعد از کسب آمادگی کامل، در دوران جمع بندی به سراغ زیست شناسی جمع بندی کنکور خیلی سبز بروید. این ترکیب بهترین نتیجه را در کنکور به همراه خواهد داشت و به شما کمک می‌کند تا به راحتی زیست را بالای 50 درصد بزنید.

جمع بندی زیست شناسی کنکور مهر و ماه، منبع جمع بندی زیست کنکور

جمع بندی زیست شناسی کنکور مهر و ماه تنها کتاب جمع بندی زیست شناسی تأیید شده توسط وزارت آموزش و پرورش است. این کتاب به ما آموزش می‌دهد که چگونه زیست را مرور کنیم و زیست شناسی را حرفه‌ای بخوانیم. بیش از 3500 نکته مهم و پرکاربرد زیست شناسی کنکور همراه با بررسی تمامی شکل‌های مهم کتاب درسی با درس نامه‌ای کامل و خلاصه در این کتاب دیده می‌شود. هیچ تست تألیفی در کتاب جمع بندی زیست شناسی کنکور مهر و ماه وجود ندارد و فقط از تست‌های کنکورهای سال‌های اخیر در آن استفاده شده است.

 آزمون‌های جامع 50 سوالی برای شبیه سازی کنکور زیست شناسی در این کتاب وجود دارد تا بتوانید به صورت مداوم دانش خود را به چالش بکشید و نکات جدید تستی کنکور را بیاموزید. در مجموع اگر به دنبال بهترین کتاب جمع بندی زیست کنکور هستید، قطعاً جمع بندی زیست شناسی کنکور مهر و ماه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. از کتاب‌های پرطرفدار دیگر این انتشارات باید به کتاب جامع مهر و ماه ریاضی تجربی نیز اشاره کنیم که با مطالعه آن می‌توانید درصد ریاضی خود را نیز کنار زیست تقویت کنید و قبولی خود در بهترین رشته‌های کنکور سراسری را تضمین نمایید.

برای جمع بندی زیست چی بخونم؟

دور دنیا در 4 ساعت گاج، بهترین کتاب تست برای جمع بندی زیست

در دوران جمع بندی تست زدن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. اما چرا نمیتونم تست زیست بزنم؟ این سوالی است که معمولاً بسیاری از دانش آموزان در دوران جمع بندی مطرح می‌کنند. برای اینکه بتوانید تست زیست بزنید باید تمرین تست زنی داشته باشید. کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج بهترین کتاب شبیه ساز کنکور تجربی است که همه کنکورهای سراسری سال‌های اخیر را در خود جمع آوری کرده است. در دوران جمع بندی زیست شناسی می‌توانید برای تقویت توانایی تست زدن خود از این کتاب فوق العاده استفاده کنید.

12 دوره کنکور تجربی داخل و خارج از کشور به همراه پاسخ نامه تشریحی و جامع در دو جلد کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج تجربی در اختیار شما قرار می‌گیرد که قطعاً برای اینکه بتوانید زیست را بالای 50 درصد بزنید کافی است. اگر علاوه بر رسیدن به درصدهای بالا در زیست، حضور در جمع نفرات برتر کنکور است، نباید از درس ریاضی نیز غافل شوید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم همان اندازه که به زیست اهمیت می‌دهید به فکر تقویت درس ریاضی خود نیز باشید. کتاب ریاضی جامع کنکور رشته تجربی جلد اول خیلی سبز می‌تواند یک گزینه عالی برای تسلط کامل بر درس ریاضی باشد.

خرید بهترین کتاب‌های جمع بندی زیست کنکور از مارکا کتاب

در این مقاله سعی کردیم به سؤال برای جمع بندی زیست چی بخونم پاسخ دهیم و با بهترین کتاب جمع بندی زیست آشنا شویم. شما می‌توانید همه کتاب‌های معرفی شده در این مقاله به همراه تعداد زیادی از منابع مهم کنکور سراسری برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی را از بانک کتاب مارکا خریداری کنید. مارکا کتاب، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی در ایران است که امکان خرید آنلاین کتاب از سراسر ایران را فراهم کرده است. همچنین با خرید کتاب از این فروشگاه آنلاین معتبر می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای نیز بهره مند شوید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید منابع کنکور به سایت مارکا کتاب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز