خبرگزاری کار ایران

نحوه ست کردن لباس با زیورآلات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۰۲

چرا به ست کردن زیورآلات با لباس احتیاج داریم ایا بهترین لباس ها را می توان با زیورلات ست کرد یا برای پوشیدن گوشواره ها با لباس های مجلسی باید دقت خاصی به خرج داد . همه و همه این موارد را با هم مورد نقد و برسی قرار میدهیم و چرایی انتخاب رنگ زیورآلات با توجه به رنگ پوستمان را خواهیم گفت .

ست کردن زیورآلات با لباس های معمولی

بهترین و زیباترین مدل هایی که میتوان با لباس های معمولی ست کرد گوشواره ها هستند و شما میتوانید گوشواره های آویز نقره را با مدل های لباس خود ست کنید چرا که تقریبا گوشواره های آویز به هر فرم صورتی می آیند و اینکه استفاده از نقره برای ان دسته از افرادی که به بدلیجات حساسیت دارند توصیه میشود .

ست کردن زیورآلات با لباس های مجلسی

اگر قرار است در مراسم همچون عروسی از زیورآلات استفاده کنید پیشنهاد من به شما استفاده از دستبند و گوشواره نقره طرح طلا  می باشد باز هم اساس انتخاب، گوشواره های آویز نقره آبکاری شده با طلا هستند .

خرید زیورآلات با توجه به رنگ پوست

البته اگر پوستتان روشن است باید از زیورآلات طلایی رنگ استفاده کنید و اگر پوستتان تیره است و سبزه هستید باید از زیورآلات نقره ای رنگ و یا زیورآلات نقره بدون آبکاری استفاده کنید .

رنگ خود زیورآلات نقره  بسیار شبیه به طلا سفید است و میتوانید آن را ، پلاتین یا همان طلا سفید جا بزنید بدون اینکه هیج فردی متوجه شود که زیورآلاتتان نقره است .

البته میتوانمید از طلاجات خودتان استفاده کنید و به راحتی با زیورآلات طلا ، به مجلسی که دعوت شده اید بروید اما باید پی گم شدن و دزدیده شدن گوشواره طلای خود را هم به تن خود بمالید .اگر دوست داشته باشید میتوانید اقدام به  خرید گوشواره های مجلسی طلا نمایید که در هنگام خرید باید روش های تشخیص طلا را بلد باشید تا طلای قلابی و عیار پایین را به شما نفروشند خلاصه اینکه بهترین کار استفاده از زیورآلات نقره در مهممانی هاست .

ست کردن زیورآلات با لباس های رسمی

اگر لباستان رسمی است که دیگر نمیتوانید از گوشواره  در محل کار خود استفاده کنید و باید از دست بند و انگشتر در محل کار استفاده نمایید و دستبند خود را با لباستان ست کنید توجه کنید که اگر لباستان تیره است بهتر است از رنگ نقره ای رنگ دستبند ها استفاده کنید و یک جوری تناسبی بین استفاده از زیورآلات نقره و رنگ پوست و لباستان بر قرار نمایید .

حساسیت پوستی به زیورآلات ست شده با لباس ها

در کنار استفاده از زیورآلات اگر احساس ناراحتی پوستی میکنید پوستتان قرمز میشود و یا بدتر جوش میزنید به بدلیجات حساسیت دارید و برای رفع حساسیت به بدلیجات بهترین راه استفاده از زیورآلات نقره است  شاید هم فقط بتوانید از طلا استفاده  کنید .

خرید وتشخیص طلا اصل از بدل برای ست کردن با لباس

 آیا برای خرید زیورآلات طلا دانش کافی دارید ؟قدرت تشخیص طلا از بدلیجات را چظور؟  آیا از طلای دست دوم استفاده نمیکنید و یا از دست دوست و آشنا تا بحال طلا نخریده اید اینها همه مزیت های یادگیری تشخیص طلا میباشد تا بتوانید هنگامی که طلای خود را به دوستتان قرض میدهید تا با لباس جدیدش ست کند مطمین شوید طلایی را که برده را پس آورده یا  نه  .

برای تشخیص  طلای قلابی کافیست طلا را کنار آهنربا بگیرید می بینید که جذب آهنربا نمیشود.،روش های مختلفی برای تشحیص طلا وجود دارد.

ست کردن زیورآلات با لباس های خنثی

اگر از لباس هایی به رنگ سفید و سیاه استفاده میکنید آزاد هستید هر رنگ و هر مدل از زیورآلات را که میخواهید بپوشید  چون این رنگ ها خنثی هستند  با هر مدل زیورآلات که بخواهید میشود آنها را ست کرد .

ست کردن زیورآلات با لباس با توجه به چره رنگ ها

اگر از لباس های رنگاوارنگ استفاده میکنید باید کمی در پوشویدن لباس ها و ست کردن زیورآلات دقت کنید شاید اسم چرخ رنگ ها را تا به حال نشنیده باشید برای همین کمی راجع به چرخ رنگها به شما توضیح میدهم رنگ ها از ترکیب سه رنگ اصلی Red ،Green،Blu (قرمز سبز و آبی)و کلی رنگ فرعی دیگر که ترکیبی از این سه رنگ اصلی است تشکیل شده اند تطابق رنگ لباس و رنگ زیورآلاتتان باید بر اساس نزدیکی رنگ ها در ترکیب چرخ رنگی باشد .

نحوه ست کردن لباس با زیورآلات

ست کردن زیورآلات با لباس های شلوغ

اگر لباستان شلوغ است و گل گلی بهتر است به سراغ دستبند و گوشواره و گردنبند نروید و همه این مدل زیورآلات را با هم نیاندازید شنل (طراح لباس فرانسوی)توصیه دارد او میگوید هر خانمی قبل از بیرون رفتن از خانه باید جلوی آینه بایستد نگاهی به زیورآلات خود بیاندازد و یکی از آنها را کم کند آنگاه از خانه خارج شود این توصیه ساده اما پر کاربرد است وقتی لباستان شلوغ پلوغ است خب یک زیورآلات بیشتر نپوشید یا دستبند یا انگشتر . این شما را باوقار تر میکند تا در عین اینکه از لباسی رنگارنگ استفاده کرده اید کلی هم زیورآلات بپوشید این برای شما بهتر است و شخصیت شما را در بین سایرین دوچندان میکند.

ست کردن زیورآلات با لباس با توجه به مناسبتها

برای مناسبت های مختلف میتوانید از زیورآلات مناسبتی استفاده کنید و با توجه به توضیحات گفته شده عمل کنید پوشیدن زیورآلات متناسب با مناسبت ها یکی از راه های جذاب و با وقار به نظر رسیدن است. دستبند های ماه تولد یکی از زیورآلات مناسبتی است که برای هر فرد جذابیت خاصی دارد و میتوان آن را در مراسمات دور همی تولد ها پوشید و یا آن را هدیه داد البته رنگ دستبند ها هم  باید در تضاد با رنگ پوست و در تقابل با رنگ لباستان باشد

یکی دیگر از زیورآلات محبوب خانم ها که تاثیر مستقیم در نحوه رفتار افراد جامعه با وی دارد حلقه است پوشیدن حلقه مناسب و انگشتر میتواند گزینه مناسبی از پوشیدن زیورآلات و ست کردن آن با لباس های مجلسی باشد رنگ حلقه و انگشتر باید جوری باشد که در دست خودش را نشان دهد و مطابق با الگوی  چرخه رنگ ها انتخواب  شده باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز