خبرگزاری کار ایران

بهترین چراغ های مطالعه و چراغ خواب های بازار ایران را بهتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۸۷

چراغ مطالعه از آن دست وسایل کاربردی است که تقریباً روی میز کار و مطالعه همه ما دیده می‌شود. از طرف دیگر چراغ خواب‌ها نیز مانند چراغ‌های مطالعه روی میز قرار می‌گیرند و یک فضای محدود را روشن می‌کنند. در این مقاله قرار است به بررسی چراغ مطالعه‌های کاربردی و چراغ خواب‌های محبوب بازار ایران بپردازیم.

چراغ مطالعه مدل EN-111

اگر به دنبال یک محصول ارزان و همه چی تمام هستید، این چراغ مطالعه را از دست ندهید. چراغ مطالعه از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است و به آسانی بر روی میز قرار می‌گیرد. چراغ دارای دو بازوی فلزی است که طول یک بازوی آن 25 و بازوی دیگر 20 سانتی‌متر است. محصول در رنگ های جذاب سفید، قرمز، مشکی و نقره ای ساخته می‌شود و بهترین انتخاب برای میز مطالعه دانشجویان و دانش آموزان است.

از مزیت‌های خاص مدل 111، امکان نصب در گوشه‌های میز است، بنابراین اگر فضای کافی برای قرار دادن پایه چراغ مطالعه را ندارید، آن را به گوشه میز وصل کنید. کلاهک و بازوهای چراغ مطالعه به آسانی حرکت می‌کنند و در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیرند، بنابراین به آسانی می‌توانید جهت تابش نور را تنظیم کنید.

همان‌گونه که در عکس هم مشاهده می‌کنید، سبک طراحی این چراغ مشابه مدل‌های کلاسیک قدیمی است. روی سیم یک دکمه دو حالته جهت خاموش و روشن کردن چراغ قرار گرفته شده است. این محصول فاقد لامپ است و به مجزا باید برای آن لامپ خریداری کنید. بهتر است از لامپ ال ای دی تا توان 12 وات در آن استفاده کنید تا از کلاهک بیرون نزند.

چراغ مطالعه مدرن تاشو دیمردار DL-434

این چراغ مطالعه تمام آنچه از یک چراغ مطالعه مدرن و کاربردی نیاز دارید را تأمین می‌کند. در ساخت چراغ از تراشه‌های ال ای دی استفاده شده است و در مجموع معادل یک لامپ 8 وات نور تولید می‌کند. بر روی بدنه کلید چرخشی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان شدت و رنگ نور را تغییر داد. 

چراغ در سه رنگ نور آفتابی، مهتابی و طبیعی تنظیم پذیر است. از مزیت‌های مهم این محصول علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، شارژی بودن آن است. با هر بار شارژ کامل چراغ می‌توانید 3 الی 4 ساعت بدون نیاز به برق از آن استفاده کنید. بدنه محصول از پلاستیک مستحکم و باکیفیت ساخته و بازوی آن در جهت‌های مختلف تنظیم می‌شود. اگرچه لامپ مدل DL-434 امکان تعویض ندارد اما در صورت استفاده درست بیش از 30000 ساعت عمر می‌کند.

چراغ مطالعه دانش آموزی DL-105

مدل 105 بهترین انتخاب برای میز دانش آموزان و کودکان است. گردنی چراغ مطالعه از پلاستیک منعطف ساخته می‌شود، بنابراین در جهت‌های مختلف تنظیم می‌شود. کلاهک چراغ از فلز و سرپیچ معمولی (E27) در آن به کار رفته است. این مدل فاقد لامپ است و به صورت مجزا باید برای آن لامپ خریداری کنید. محصول، از لامپ تا توان 60 وات، پشتیبانی می‌کند اما توصیه می‌شود که اگر از لامپ ال ای دی استفاده می‌کنید، لام‍پ تا توان 7 خریداری کنید که از کلاهک آن بیرون نزند.

پایه از پلاستیک مستحکم است و دو محفظه به عنوان جامدادی در آن تعبیه شده است و در نتیجه باعث کاهش شلوغی میز کار می‌شود. این مدل را در رنگ‌های سبز، مشکی، سفید، قرمز یا صورتی خریداری کنید.

چراغ مطالعه لمسی گیره‌‌ای دی پی مدل DP-6014

چراغ مطالعه لمسی گیره‌‌ای دی پی مدل DP-6014 یک چراغ رومیزی مدرن با توان 2 وات و مناسب مطالعه و اتاق خواب است. محصول قابل شارژ است و با هر بار شارژ کامل تا 5 ساعت روشن باقی می‌ماند. این چراغ مطالعه به وسیله کابل شارژ می‌شود. زمان لازم برای هر بار شارژ 6 ساعت است. 

زمانی که نور چراغ مطالعه در حال کم شدن است، یعنی شارژ باتری در حال تخلیه است؛ در این حالت و پیش از دشارژ شدن کامل، چراغ را شارژ کنید تا به مرور آسیب نبیند و عمر مفید آن کاهش نیابد. در حالتی که از محصول استفاده نمی‌کنید، هر سه ماه یکبار آن را شارژ کنید.

این چراغ را می‌توان هم به صورت رومیزی استفاده کرد و هم با استفاده از گیره به کناره‌های تخت و میز وصل کرد. بدنه محصول انعطاف‌پذیر است، بنابراین در حالت‌های مختلف می‌توان آن را قرار داد. بر روی بدنه، دکمه لمسی تعبیه شده است که با فشردن آن، نور سفید رنگی تابیده می‌شود. با فشردن طولانی مدت دکمه لمسی، شدت نور کم و زیاد می‌شود. چراغ مدل 6014 تنها نور سفید رنگ می‌تاباند.

چراغ رومیزی چوبی کد C-110 آرتا الکتریک

چراغ رومیزی چوبی کد C-110 آرتا الکتریک، دست ساز است و به عنوان چراغ خواب و چراغ مطالعه کاربرد دارد. این چراغ را برای نورپردازی اتاق خواب و یا حتی گوشه‌های اتاق پذیرایی و موارد بسیار دیگری می‌توانید استفاده کنید.

چراغ C-110 یک کلید سه حالته دارد که با استفاده از آن می‌توان چراغ را خاموش و روشن و یا در دو حالت نوردهی مختلف تنظیم کرد. منبع نوردهی این چراغ دو نوار SMD با طول 90 سانتی‌متر و ولتاژ 12 ولت است که نور تقریبی 6 وات با میزان روشنایی تقریبی 500 لومن به رنگ آفتابی می‌تاباند.

چوب به کار رفته در ساخت این مدل پلی وود است که با سلیر کیلر و جوهر پوشیده شده است. منبع روشنایی چراغ رومیزی برق شهری است و با وصل کردن دو شاخه آن به پریز برق روشن می‌شود. سیم برق به کار رفته در ساخت محصول 160 سانتی‌متر طول دارد و مشکی رنگ است. 

خرید آنلاین چراغ مطالعه و چراغ خواب

آرتا الکتریک بازار برق و روشنایی است و انواع چراغ‌های پرکاربرد خانگی و اداری را می‌توانید در آن مشاهده کنید. برای خرید آنلاین چراغ مطالعه و انواع چراغ خواب به وب سایت آرتا الکتریک مراجعه کنید و با ارزان ترین قیمت، بهترین مدل ها را خریداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز