خبرگزاری کار ایران

کاغذ دیواری کاربردی برای ادارات : دیوار دکور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۶۳

کاغذ دیواری‌ها دیوار پوش هایی زیبا هستند که طرفداران زیادی دارند. در ابتدا نقاشی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه با توجه به تولید کاغذ دیواری در انواع زیبا و با کیفیت ، کاغذ دیواری ها در دکوراسیون به کار برده می شوند. این دیوار پوش ها تغییرات بسیار زیادی را در دیزاین داخلی ایجاد کرده و با استفاده از آن ، با هزینه ی کمی می توانید تغییرات و تنوع را در محیط ایجاد نمایید. کاغذ دیواری ها شامل انواع مختلف از نظر کاربری هستند و برخی مناسب برای منازل بوده و برخی کاغذ دیواری ادارات برای محیط های کاری به کار گرفته می شود، این نکته بسیار اهمیت دارد که این دیوار پوش را مناسب با محیط مورد نظرتان انتخاب کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری ها با توجه به فاکتور های مختلف از قبیل جنس، برند، کیفیت، نوع و طرح دارای قیمت های مختلفی هستند و به همین دلیل است که افراد با توجه به بودجه ای که برای خرید دیوار پوش در نظر می گیرند می توانند آن را خریداری نمایند. کاغذ دیواری ها به طور کلی قیمت ارزان تری نسبت به سایر دیوار پوش ها دارند و همین موجب شده تا افراد زیادی از آن بهره ببرند.

در زمان های گذشته کاغذ دیواری ها در انواع کاغذی بودند که دوام کمی داشت و به سرعت آسیب می دید اما با پیشرفت در تولید این دیوار پوش، امروزه شاهد انواع کاغذ دیواری های ضد آب و با کیفیت هستیم که حتی قابلیت شستشو دارند و ماندگاری بالای آن ها باعث شده تا هزینه های خرید کاهش پیدا کند.

فروش کاغذ دیواری ادارات و محیط های کاری

کاغذ دیواری ها را هم در منازل می توان به کار برد و هم در محیط های کاری . انواع کاغذ دیواری ادارات و مناسب برای مکان های تجاری به تولید رسیده است که افراد برای دکوراسیون فروشگاه ها ، دفاتر و... می توانند از آن استفاده کنند. انتخاب درست این دیوار پوش بسیار مهم است و در بخش دیزاین داخلی بسیار تاثیر گذار می باشد. کاغذ دیواری هایی که برای محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا دارای طرح های ساده می باشند، انواع کاغذ دیواری ساده، راه راه، شطرنجی، اشکال هندسی و طرح های مرتبط با مشاغل کاری مناسب با این نوع مکان ها می باشد. این نوع کاغذ دیواری ها باید جنس مقاومی داشته زیرا در مکان های کاری رفت و آمد زیاد بوده و ممکن است دیوار پوش دچار آسیب شود پس جنس و کفیت آن بسیار مهم است. رنگ هایی که برای محیط های کاری انتخاب می شود به دلیل رسمی بودن این مکان ها ، از رنگ های غیر فانتزی بهره گرفته می شود و کاغذ دیواری ادارت و سایر مکان های تجاری متناسب با رنگ برند و سازمان بسیار ایده ی خوبی است.

کاغذ دیواری  کاربردی برای ادارات : دیوار دکور

انواع کاغذ دیواری کودکانه

کاغذ دیواری ها در انواع کودکانه و طرح های شاد به تولید می رسند . برای اتاق کودکان بهتر است تفاوت قائل شوید و از کاغذ دیواری های بچگانه استفاده کنید. این انتخاب در روحیه ی کودکان تاثیرات فق العاده ای خواهد گذاشت. برای اتاق های کودکان حتما کاغذ دیواری را در رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید. انواع کاغذ دیواری دخترانه و پسرانه در مجموعه دیوار دکور با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسد بنابراین اگر تمایل به خرید کاغذ دیواری بچگانه دارید به سایت دیوار دکور مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید.

انواع کاغذ دیواری از نظر جنس

  • کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل
  • کاغذ دیواری نانو
  • کاغذ دیواری بافت دار
  • کاغذ دیواری الیاف طبیعی یا نان وون
  • کاغذ دیواری کاغذی
  • کاغذ دیواری مخملی

             و....

انتخاب رنگ کاغذ دیواری ها

رنگ کاغذ دیواری ها بسیار اهمیت دارد و برای انتخاب این دیوار پوش بسیار مهم است که پیش از آن با روانشناسی رنگ ها اشنا شوید و اطلاعات مناسبی را به دست آورید. رنگ های گرم رنگ هایی هستند که باعث ایجاد محیطی دلنشین خواهند شد بنابراین این رنگ ها برای کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی لوکس ، اتاق نشیمن و ناهارخوری توصیه می شود.

برخی از الگو های کاغذ دیواری ها به دلیل داشتن الگو های مرتب و در کنار هم و با رنگ های گرم و جلب توجه کننده، باعث غالب شدن پوشش دیوار نسبت به سایر لوازم خواهد بود که باید به آن توجه داشته باشید. استفاده از رنگ های روشن برای محیط های کوچک پیشنهاد می شود و در این محیط ها اگر از کاغذ دیواری های تیره استفاده شود محیط را کوچک تر نشان خواهد داد. همچنین در اتاق های کوچک ، کاغذ دیواری پذیرایی بهتر است از انواع ساده تر با رنگ های کمتر مثلا تک رنگ استفاده کرد تا فضا را باز تر نشان دهد.  یکی از تخصصی ترین و معتبرترین فروشندگان دیوار پوش در کشورمان ، فروشگاه دیوار دکور است ، این مجموعه ی فعال انواع مختلف کاغذ دیواری ها را در کیفیت های عالی به فروش می رساند. برای خرید به سایت دیوار دکور راجع کنید و محصولات مورد نظرتان را خریداری نمایید.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری هایی است که بسیار محبوب بوده و امروزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این کاغذ دیواری ها بسیار خاص هستند و جذابیت بالایی دارند. این دیوار پوش ها دارای طرح های برجسته می باشند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. کاغذ دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری های لوکس به شمار می روند و برایمکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی و طرح برجسته از دیوار دکور خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

فروش کاغذ دیواری با کیفیت

کاغذ دیواری ها توسط تولید کننگان داخلی و خارجی به تولید می رسد و اگر به بازار مراجعه نمایید با انواع کاغذ دیواری ها روبرو خواهید شد که با قیمت و کیفیت های مختلف به فروش می رسد. قیمت کاغذ دیواری ها برای افراد بسیار اهمیت دارد و افراد به دنبال خرید کاغذ دیواری های ارزان می باشد اما با توجه به این که کاغذ دیواری های بی کیفیت قیمت های ارزان تری دارند باید ملاک خریدتان را کیفیت در نظر بگیرید به همین جهت شما با خرید از دیوار دکور می توانید انواع کاغذ دیواری ها با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه کنید. این مجموعه سال ها فعالیت در بخش فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت داشته و فروش محصولاتش را به صورت مستقیم ارائه می کند.

کاغذ دیواری  کاربردی برای ادارات : دیوار دکور

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری مرتبط با جنس و کیفیت و چاپ کاغذ دیواری ها می باشد و باید به این نکات توجه داشته باشید. اگر بخواهید کاغذ دیواری ها را با کفیت های عالی تهیه کنید باید هزینه ی بالاتری را در نظر بگیرید تا کاغذ دیواری ها دارای جنس مقاوم تری باشند. در انتخاب این دیوار پوش کاربرد و مدت زمان انتظار در ماندگاری آن را مورد توجه قرار دهید و با توجه به آن انتخاب این دیوار پوش را انجام دهید. کاغذ دیواری های با کیفیت در طول زمان دچار افت کیفیت نشده و همچنین چاپ آن با گذشت زمان تغییر نمی کند، همین طور این کاغذ دیواری ها طول عمر بالاتری دارند. فروشگاه دیوار دکور، کاغذ دیواری را به صورت مستقیم ارائه می کند و با در نظر گرفتن قیمت های ارزان موجب جلب رضایت مشتریانش شده است.

https://divardecor.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز