خبرگزاری کار ایران

شایعاتی درباره ی پشتیبانی آیفون 13 اپل از شارژ سیمی 25 واتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۲۵

براساس شایعات جدیدی که مطرح شده است، احتمالا آیفون ۱۳ از سرعت شارژ بالاتری به‌لطف استفاده از آداپتور برق ۲۵ واتی برخوردار خواهد بود.

 اگر بخواهیم این موضوع را با ایفون ۱۲ بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که محدودیت فعلی آیفون‌های کنونی، در حد ۲۰ وات است و بنابراین، تا حدی می‌توانیم از شارژر سریع‌تری در آیفون‌های جدید استفاده کرده و شرایط را کمی بهبود بخشیم. البته برای درک بهتر این موضوع، باید به چند نکته هم توجه داشته باشید. شما می‌توانید از آداپتورهای قدرتمندی همراه با آیفون ۱۲ هم استفاده کنید، اما آیفون شما تنها ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و به‌همین دلیل، فایده‌ای نخواهد داشت.

شارژر سریع‌تر آیفون ۱۳

در همین راستا و با پشتیبانی آیفون ۱۳ از آداپتورهای ۲۵ واتی، می‌توانید از شارژرهای سریع‌تر همراه با گوشی استفاده کرده و رضایت بیشتری از مدت زمان شارژ کامل گوشی داشته باشید. اپل در پاییز امسال، پشتیبانی از آداپتور برق ۲۵ واتی را رسما برای آیفون‌های جدید اعلام خواهد کرد و از این طریق، آداپتور جدید هم به‌عنوان لوازم جانبی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آداپتور ۲۰ واتی فعلی اپل با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و احتمالا قیمت مشابهی را هم برای این آداپتور جدید خواهیم داشت.

شایعاتی درباره ی پشتیبانی آیفون 13 اپل از شارژ سیمی 25 واتی

شما با خرید قسطی آیفون 13 می‌توانید از این فناوری جدید استفاده کرده و رضایت‌مندی بیشتری نسبت به وضعیت شارژ کسب کنید. با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۲ شما می‌توانید مدت زمانی را صبر کنید تا گوشی‌های جدید عرضه شده و گوشی‌های سال گذشته را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. بازرگانی سیب با ارائه خدمات خوب به مشتریان خود، امکان خرید قسطی آیفون 13 و آیفون‌های قدیمی را فراهم کرده است و می‌توانید با شرایط دلخواه خودتان، اقدام به خرید کنید. آیفون ۱۳ از ویژگی‌های جدیدی در کنار آداپتور ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانید به آن اعتماد ویژه داشته باشید.

خرید اقساطی آیفون‌های جدید 13 در بازرگانی سیب

ایفون ۱۲ پرو مکس به‌عنوان بهترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی اپل در بازار شناخته می‌شود و تا چند ماه قبل از عرضه آیفون ۱۳، می‌تواند این جایگاه را برای خودش حفظ کند. بسیاری از طرفداران اپل در داخل کشور، به دلیل شرایط ارزی و همچنین قیمت بالای چنین گوشی‌هایی، نمی‌توانند حتی فکر خرید آن‌ها را داشته باشند. اما این اوضاع با خرید اقساطی از طریق بازرگانی سیب، می‌تواند کاملا تغییر پیدا کند. شما کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی را به‌صورت پیش پرداخت در نظر گرفته و مابقی را در اقساط چند ماهه پرداخت کنید.

شایعاتی درباره ی پشتیبانی آیفون 13 اپل از شارژ سیمی 25 واتی

این شرایط برای تمام گوشی‌ها، از جمله گوشی‌های معرفی نشده آیفون ۱۳ هم برقرار است و می‌توانید خرید آیفون 13 را از همین الان در برنامه خودتان داشته باشید. بدین ترتیب، جدیدترین گوشی آیفون اپل را در همان روزهای عرضه می‌توانید تهیه کرده و در شرایط مناسبی هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. چنین شرایطی سبب می‌شود که رضایت بیشتری از خرید خود داشته و بتوانید از جدیدترین فناوری‌های اپل برای گوشی آیفون هم استفاده کنید. ظرفیت باتری بهتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر و جدیدتر در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید جهان گوشی‌های هوشمند را به شیوه‌ای متفاوت تجربه کنید.

شرایط فوق العاده خرید اپل واچ از بازرگانی سیب

اپل واچ سری 6 می تواند نمود مهارت و هنرمندی طراحان اپل باشد که با ذوق بسیار و دقت بالا محصولی به روز و بسیار کاربردی را راهی بازار کرده اند. اپل واچ را بدون پیش پرداخت از بازرگانی سیب بخرید و از 3 تا 12 ماه اقساط آن را پرداخت کنید. ایرپاد نیز با این همین شرایط قابل خریداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز