خبرگزاری کار ایران

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت ساختمان را تضمین می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۴۰

حفاظ شاخ گوزنی یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ روی دیوار است که از میلگردهای مستحکم و مقاومی ساخته شده است. این حفاظ از قدیمی ترین و مستحکم ترین نرده حفاظ های دیوار است و بالاترین ضریب ایمنی را برای دیوار خانه یا ویلا و همچنین خانه باغ فراهم می کند.

نرده حفاظ دیوار با میلگردهای در هم تنیده ای که دارد مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود و از این رو انتخاب خوبی برای حفاظت از خانه می باشد.

ویژگی های نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در آراد حفاظ

حفاظ شاخ گوزنی با بهترین رنگ الکترواستاتیک یا رنگ کوره ای درجه یک رنگ آمیزی می شود.

همچنین جوش کاری نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با استفاده از جوش کاری co2 است که به صورت دو طرفه می باشد.

سایز میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی متفاوت است و از نمره میلگرد شماره 10 شروع می شود.

عرض حفاظ نرده شاخ گوزنی از 50 سانتی متر شروع می شود.

جوش کاری و برش کاری و همچنین تراش کاری با بهترین دستگاه های روز انجام می شود و از این رو کیفیت و مقاومت خوبی دارند.

ضریب ایمنی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی به گونه ای است که سارقین برای عبور از این نرده ناامید می شوند.

زیبایی و طراحی ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی نیز بی مثال است زیرا این نرده طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است و از این رو توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت ساختمان را تضمین می کند

نرده حفاظ پنجره برای امنیت ساختمان امری ضروری است.

اگر به دنبال راهی برای امنیت ساختمان خود هستید می توانید محافظ نرده پنجره را انتخاب کنید. 

نرده حفاظ پنجره ایمنی را به ساختمان شما هدیه می دهد زیرا سارقین نمی توانند از لابه لای تیغه های در هم فرو رفته در نرده حفاظ پنجره عبور کنند.

در نظر داشته باشید که حفاظ پنجره مدرن و شیک نه تنها سبب افزایش ایمنی ساختمان می شود بلکه موجب می شود تا نمای خانه شیک و مدرن جلوه کند.

در نظر داشته باشید که حفاظ پنجره شیک و جدید بهترین راهی است که می توانید هم نمای خانه را شیک و زیبا نمایید و هم اینکه ایمنی ساختمان را دوچندان کنید.

نرده حفاظ پنجره طرح ساده و شیکی دارد که روی ظاهر و نمای ساختمان تاثیر می گذارد. انتخاب رنگ مناسب برای نرده حفاظ پنجره بسیار مهم است زیرا سبب زیبا نشان دادن طرح کلی حفاظ پنجره می شود.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت ساختمان را تضمین می کند

حفاظ آکاردئونی با طراحی مدرن و شیک

محافظ درب آپارتمان می تواند امنیت خانه شما را تضمین کند. اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید خانه خود را ایمن کنید و از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری کنید بهترین روش استفاده از حفاظ کشویی آکاردئونی است. یکی از مهمترین عناصر امنیتی در خانه درب ساختمان است اگر درب ساختمان را با حفاظ یا درب کشویی آکاردئونی ایمن کنید هیچ سارقی نمی تواند از لابه لای حفاظ آکاردئونی عبور کند و وارد منزل شود.

نرده حفاظ آکاردئونی مدل خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است و به صورت کشویی باز و بسته می شود. مهمترین ویژگی درب حفاظ آکاردئونی این است که به صورت ریلی است و فضای کمی را اشغال می کند.

درب حفاظ آکاردئونی با امنیتی که دارد مانع از عبور سارقین می شود از این رو شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید و نگران ورود سارقین نباشید.

نرده درب آکاردئونی امنیت ساختمان شما را تضمین می کند زیرا لایه ها یا پرچ های مخفی به کار رفته در ساختار درب آکاردئونی به گونه ای است که قابل برش و خم شدن نیست و از این رو می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز