خبرگزاری کار ایران

قبولی تضمینی در رشته پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی با رعایت این 3 نکته

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۵۵

از آنجایی که هیچ کدام از رشته های پزشکی در زیرشاخه علوم تجربی بدون کنکور نیستند، بنابراین شما باید برای قبولی رشته های پزشکی، دندنپزشکی، داروسازی و حتی مامامایی و پرستاری در کنکور سراسری قبول شوید.

برخلاف رشته های گروه ریاضی که برخی از آن ها در سال های اخیر در دانشگاه های آزاد بدون کنکور بودند، تنها تعداد محدودی از رشته های علوم تجربی بدون آزمون هستند که شامل رشته های علوم پزشکی نمی شود. اما یه خبر خوب. اگر بتوانید در رشته های پزشکی علوم تجربی قبول شوید بازار کار هم تقریبا برای شما تضمین شده است. فقط باید به سه نکته ای که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم دقت کنید:

3 نکته ای که با توجه به آن ها می توانید به کسب رتبه برتر برسید

اول از همه برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی باید تخصصی و حرفه ای باشد. برنامه ریزی شما باید به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شوند. برنامه ریزی کوتاه مدت و روزانه شما باید شامل جزئیات زیادی باشد و مقدار و ساعات مطالعه هر درس به صورت هدفمند در اون ذکر شده باشه. در یک کلام بگوییم. باید بدانید که از خودتان روزانه، ماهانه و بلند مدت چه انتظاری دارید؟

دومین مرحله این است که چطور انتظارات خودتان را برطرف می کنید؟ آیا منابع باکیفیت دارید؟ یکی از اشتباهات بارز پشت کنکوری ها این است که کتاب درسی را فراموش می کنند. درست است که تنها با استفاده از کتاب درسی نمیشود در کنکور سراسری موفق شد. اما شما باید به یادگیری عمیق دروس برسید. اگر به دنبال بهترین منابع معتبر کنکور تجربی می گردید که با استفاده از آن هم بتوانید به کسب معدل بالا و هم رتبه برتر در کنکور سراسری دست پیدا کنید موسسه فاروس طاها این امکانات را برای شما فراهم می کند

سومین نکته این است که در یک آزمون آزمایشی معتبر شرکت کنید. این آزمون برای سنجیدن سطح شما در مراحل مختلف بسیار ضروری است. موسسه فاروس با برگزاری آزمون آنلاین کنکور برای شما بار ها و بار ها کنکور سراسری را شبیه سازی می کند. به صورتی که تا زمان کنکور سراسری به طور کامل با تیپ بندی سوالات آشنا شوید.

چگونه از قبولی در کنکور تجربی اطمینان حاصل کنیم؟

یکی از راه های این مورد استفاده از نرم افزار تخمین رتبه رایگان است. اگر در آزمون های شبیه سازی شده کنکور سراسری با جامعه آماری مناسب شرکت کرده باشید، حتما می توانید درصد های خودتون را تخمین بزنید. رعایت این نکته برای اطلاع از وضعیت فعلیتان بسیار کاربردی است.

موسسه کنکوری فاروس طاها

کافیه اسم موسسه فاروس طاها را در اینترنت سرچ کنید. رتبه های برتر زیادی در این موسسه به موفقیت تضمینی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی رسیدند. از مهم ترین نقاط قوت موسسه برنامه ریزی حرفه ای جهت قبولی کنکور سراسری است. خدمات ما شامل

  • آزمون های آنلاین و شبیه سازی شده کنکور سراسری
  • معتبر ترین منابع آموزشی با کیفیت از قوی ترین اساتید نام آشنای تهران و ایران
  • برنامه ریزی بر اساس گام
  • مشاوره
  • پشتیبانی
  • جزوات کنکوری

تمام امکاناتی را که برای رتبه برتر نیاز دارید از موسسه فاروس بخواهید.

چرا قبولی در رشته های علوم پزشکی برای متقاضیان دشوار است؟

  • به خوبی در رابطه با کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و دارسازی تحقیق نمی کنید
  • از منابع معتبر آموزشی استفاده نمی کنید
  • کنکور سراسری را برای خود شبیه سازی نمی کنید
  • به یادگیری عمیق در مفاهیم درسی نمی رسید و آن ها را دست کم می گیرید
  • به اندازه کافی تست نمی زنید
  • ساعت مطالعاتی خود را برنامه ریزی نمی کنید
  • ساعت خواب خود را برنامه ریزی نمی کنید

اگر هرکدام از مباحث بالا رو در خودتون برطرف کنید یک پله پیشرفت می کنید.

کلید طلایی موفقیت در کنکور تجربی چیست؟

مرور و تکرار. شاید شما هم دیده باشید بسیاری از افرادی را که برای موفقیت در کنکور سراسری تلاش بسیار کرده اند اما به موفقیت نرسیده اند. مطالعات ما نشان داده یکی از دلایل این موضوع این بوده که مرور و تکرار در یادگیری دروس اصولی نبوده و برنامه ریزی نشده. کنکور سراسری سه سال از سخت ترین سال های تحصیلی دانش آموز را به چالش می کشد. بنابراین نمی توانید تمام مطالب آن را تنها حفظ کنید. بلکه باید آن را به حافظه بلند مدت بسپارید. مشاور ارشد و برنامه ریز موسسه فاروس طاها و مخترع گام های VIP برنامه نویسی سال هاست که این مشکل را برای دانش آموزان حل کرده است.

برای قبولی تضمینی رشته های علوم پزشکی از چه زمانی درس بخوانیم؟

قبولی در رشته های پزشکی که متقاضیان بسیاری در رشته علوم تجربی دارد، نیازمند تلاش و درس خواندن است بنابراین بهتر است حداقل دوسال همزمان با درس خواندن خود را برای کنکور سراسری آماده کنید. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید موسسه فاروس‌طاها با برترین تکنیک های برنامه ریزی در کمتر از یک سال و تنها 8 ماه آمار قبولی بسیار بالایی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی داشته باشد. این امر قبولی تضمینی در کنکور علوم تجربی 1401 را برای متقاضیان تضمین می کند.

حداقل رتبه لازم برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی چقدر است؟

 قبولی تضمینی در رشته پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی با رعایت این 3 نکته

حداقل رتبه لازم با توجه به سهمیه ای که دارید متفاوت است. سهمیه های کنکور سراسری عمدتا به سهمیه مناطق (منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه) سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد تقسیم بندی می شود. برای قبولی در دانشگاه های روزانه و سراسری شما به رتبه در سهیمه در هر زیر گروه باید توجه کنید. چرا که پذیرش در دانشگاه ها تنها با رتبه در سهمیه امکان پذیر است.

برای کسب رتبه های برتر در رشته علوم تجربی علاوه بر انتخاب منابع مناسب خود دانش آموز تیز باید تلاش کرده و پشت کار داشته باشد. درست است که بهترین منابع شامل ویدیو های کنکور تجربی و جزوات در بهترین سطح در اختیار دانش آموز قرار می گیرد . اما خود دانش آموز باید تلاش کرده و پشتکار داشته باشد تا در ماراتن کنکور سراسری به موفقیت برسد و موارد زیر را به خوبی زیر نظر موسسه فاروس بیاموزد.

قبولی تضمینی در کنکور 1401

قبولی تضمینی در کنکور سراسری 1401 برای دانش آموزان مخصوصا دانش آموزان رشته تجربی بسیار با اهمیت است. بسیاری از رشته های پرطرفدار رشته ریاضی و علوم انسانی در دانشگاه های آزاد بدون کنکور برگزار می شود. اما این امر برای رشته های پر متقاضی علوم تجربی اتفاق نیوفتاده است.

طرح قبولی تضمینی در رشته های علوم پزشکی به شما کمک می حکند سطح خود را بالا ببرید و علاوه بر کنکور سراسری مطالب تشریحی کتاب های درسی را نیز به خوبی بیاموزید. بنابراین با انتخاب فاروس طاها به عنوان همراه خود علاوه بر امکاناتی که برای موفقیت در کنکور سراسری به شما ارائه می شود می توانید موارد زیر را به راحتی فرا بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز